Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.6 V6] Co dokładnie założyć do mojego autka?

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
Dariox1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 16 cze 2010, 09:14
Lokalizacja: Małopolska

[A6 C4 2.6 V6] Co dokładnie założyć do mojego autka?

Post autor: Dariox1 » 30 sie 2010, 23:24

Witam!
Planuję założenie gazu, ale nie wiem jeszcze dokładnie na co się zdecydować...
W moim mieście (Tarnów) za BRC w profesjonalnym zakładzie wołają prawie 4000zł, więc pomyślałem że może lepiej byłoby założyć coś innego, np: STAG 300 plus, ale nie mam pojęcia jakie wtryski, reduktor, etc.?
Potrzebuję fachowej rady, aby dobrać właściwy zestaw do mojego auta, który posłuży mi długie lata.
Z góry dzięki wszystkim za zaangażowanie i proszę o rzetelne podejście do tematu :-D

pzdr!
100 2.2+lpg ---> A6 2.5TDi AAT ---> A6 2.6 V6 ABC
Są samochody...i jest Audi.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 31 sie 2010, 21:35

WITAJ
oto moje propozycje
tańsza wersja
stag 300 plus listwy omvl reg reduktor zavoli zeta s lub kme sliver a jesli chodzi o droższą wersję to : stag 300 plus listwy hana 2000 kolor zielony reduktor koltec necam lub landi renzo ig1

Dariox1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 16 cze 2010, 09:14
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Dariox1 » 31 sie 2010, 22:46

borsuk1977 pisze:WITAJ
oto moje propozycje
tańsza wersja
stag 300 plus listwy omvl reg reduktor zavoli zeta s lub kme sliver a jesli chodzi o droższą wersję to : stag 300 plus listwy hana 2000 kolor zielony reduktor koltec necam lub landi renzo ig1
A czym się moga takie zestawy różnić dokładnie?
Słyszałem że na wtryskach Hana można dłużej jeździć bezproblemowo, ale te opinie to różne są... Jest jakaś zasadnicza różnica między wtryskami Hana, a np Magic Jet'ami??
100 2.2+lpg ---> A6 2.5TDi AAT ---> A6 2.6 V6 ABC
Są samochody...i jest Audi.

mietek69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 282
Rejestracja: 25 lis 2009, 17:00
Imię: Mieczysław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: mietek69 » 01 wrz 2010, 00:23

Sprawdzony zestaw to:

-Stag 300plus (sprawdzony i sam sobie z nim poradzisz)
-2x zavoli (prosta i wydajna konstrukcja)
-matrix hs 211.10 (nowe jak i hana tylko o nich ciszej bo są droższe o ok 30zł/szt...)
-koniecznie wielozawór super/extra na fi8 dopiero trójnik już pod maską i rozprowadzenie na fi 6 do elektrozaworów i red.
-przewody polecam faro: zajefajna strawa!
-koniecznie filtry puszkowe czaja fl02 (dokładne jako filtry a w dodatku świetne odolejacze)
-...i nawierty- albo koło wtryskiwaczy pb albo podstawki (tylko ostrzegam że z podstawkami jest troszkę więcej zabawy bo nie chcą podejść w gniazda, ale jest na to sposób:)

Z magikami daj sobie spokój bo z nimi jest problem już po 5-6tyś km.
The best Audi A6 discussion forum. Invite! A6Klub.PL :) :)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 01 wrz 2010, 07:16

Jak mam montować reduktror ig1 ze stagiem to lepiej całe landi renzo omegas.
Jak Stag to 300 plus, Matrix HS, KME Gold.

Dariox1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 16 cze 2010, 09:14
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Dariox1 » 02 wrz 2010, 11:30

fassi1 pisze:Jak mam montować reduktror ig1 ze stagiem to lepiej całe landi renzo omegas.
Jak Stag to 300 plus, Matrix HS, KME Gold.
Też uważam podobnie, że nie ma co łączyć stag'a z landi i przyznam że nie słyszałem wcześniej żeby podobną konfigurację ktoś zakładał...

Zbierając do całości te wszystkie opinie to przyznam że i tak ciężko jest wybrać, ponieważ zdania są zawsze podzielone, a koszty instalki do A6 2.6 wachają się między 3000zł (zestaw oparty na elektronice KME, reduktor KME, wtryski Magic III) i , a 4100zł (Stag 300+, wtryski Hana, reduktor Magic III), więc jest różnica
100 2.2+lpg ---> A6 2.5TDi AAT ---> A6 2.6 V6 ABC
Są samochody...i jest Audi.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 02 wrz 2010, 13:52

Dariox1 pisze:
fassi1 pisze:Jak mam montować reduktror ig1 ze stagiem to lepiej całe landi renzo omegas.
Jak Stag to 300 plus, Matrix HS, KME Gold.
Też uważam podobnie, że nie ma co łączyć stag'a z landi i przyznam że nie słyszałem wcześniej żeby podobną konfigurację ktoś zakładał...

Zbierając do całości te wszystkie opinie to przyznam że i tak ciężko jest wybrać, ponieważ zdania są zawsze podzielone, a koszty instalki do A6 2.6 wachają się między 3000zł (zestaw oparty na elektronice KME, reduktor KME, wtryski Magic III) i , a 4100zł (Stag 300+, wtryski Hana, reduktor Magic III), więc jest różnica
elektronicznie stag jest najbardziej zaawansowana instalacją zostawiają daleko w tyle inne marki ( landi renzo , brc elpigaz) jnie mówiąc o innymch polskich producentach typu lecho kme czy oscar.. psują sobie markę sprzedając kpl z listwami valtek ostatnio i magic się popsuły lepiej założyc listwy reg omvl są tańsze od magic żywotność podobna do magica minusem ich jest max wydajność do 45 km/cyl. ale mało jest aut o mocy po wyżej 180 km w 4 cyl , a co do reduktorów magic to...zepsuły sie puszczają gaz do układu chłodzenia po ok 5000 km

Dariox1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 16 cze 2010, 09:14
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Dariox1 » 02 wrz 2010, 16:22

Czyli kolega borsuk1977 poleca STAG'a, a reszta komponentów jakie...???

Wiem że STAG'a można konfigurować na bardzo wiele sposobów i jest bardzo wiele możliwości jego ustawiania i strojenia, więc to zapewne duża jego zaleta....

Chciałbym dobrać takie komponenty żeby naprawdę nie mieć problemów i nie jeździć co chwilę do gazownika na jakieś regulacje...
pzdr!
100 2.2+lpg ---> A6 2.5TDi AAT ---> A6 2.6 V6 ABC
Są samochody...i jest Audi.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 02 wrz 2010, 18:47

borsuk1977 pisze:
Dariox1 pisze:
fassi1 pisze:Jak mam montować reduktror ig1 ze stagiem to lepiej całe landi renzo omegas.
Jak Stag to 300 plus, Matrix HS, KME Gold.
Też uważam podobnie, że nie ma co łączyć stag'a z landi i przyznam że nie słyszałem wcześniej żeby podobną konfigurację ktoś zakładał...

Zbierając do całości te wszystkie opinie to przyznam że i tak ciężko jest wybrać, ponieważ zdania są zawsze podzielone, a koszty instalki do A6 2.6 wachają się między 3000zł (zestaw oparty na elektronice KME, reduktor KME, wtryski Magic III) i , a 4100zł (Stag 300+, wtryski Hana, reduktor Magic III), więc jest różnica
elektronicznie stag jest najbardziej zaawansowana instalacją zostawiają daleko w tyle inne marki ( landi renzo , brc elpigaz) jnie mówiąc o innymch polskich producentach typu lecho kme czy oscar.. psują sobie markę sprzedając kpl z listwami valtek ostatnio i magic się popsuły lepiej założyc listwy reg omvl są tańsze od magic żywotność podobna do magica minusem ich jest max wydajność do 45 km/cyl. ale mało jest aut o mocy po wyżej 180 km w 4 cyl , a co do reduktorów magic to...zepsuły sie puszczają gaz do układu chłodzenia po ok 5000 km
Nie powiedziałbym że Landi renzo jest gorsze od staga, usytuowałbym je na jednym poziomie. Co do zestawów landi renzo to biją staga na głowę bo w zestawie mają np. reduktor ig1 i wtryski medy gdzie listwa meda na 4 cyl. kosztuje około 800zł lub więcej a listwa valteka około 150. Co do wtrysków reg omvl
http://allegro.pl/nowa-listwa-wtryskiwa ... 17920.html
sama cena mówi za siebie, za 135zł nie dostaniesz nic lepszego od valteka.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 02 wrz 2010, 22:44

Nie powiedziałbym że Landi renzo jest gorsze od staga, usytuowałbym je na jednym poziomie. Co do zestawów landi renzo to biją staga na głowę bo w zestawie mają np. reduktor ig1 i wtryski medy gdzie listwa meda na 4 cyl. kosztuje około 800zł lub więcej a listwa valteka około 150. Co do wtrysków reg omvl
http://allegro.pl/nowa-listwa-wtryskiwa ... 17920.html
sama cena mówi za siebie, za 135zł nie dostaniesz nic lepszego od valteka.[/quote]

fassi ja powiedziałem że landi renzo ma elektronikę gorsz ą od staga, chociażby korekcje w SPAM do obrotów .,tmp tego nie ma w landi renzo, chylę głowę przed mechaniką a co do listew reg napewno lepsze od chwalonych przez ciebie magic jetów stag elektronicznie nie ma konkurencji trafi sie autko z wtryskiem typu renix i co... landi renzo kaze złożyć wtrysk liniowy a stag ma sekwencję do tyego typu aut a co z autami na wtrysku full grupp landi renzo chowa głowę w piasek renzo ma zajeb.. mechamike tj listwa i reduktor ale elektronikę ma troche zacofaną... sprzed 5 lat...onio zaprzestali prac nad wtryskiem pośrednim, pracuja nad fsi i tsi nie wiem czy wiesz ale landi renzo wykupiło firmę lovato

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 02 wrz 2010, 23:44

Magici nie są rewelacją ale są szybsze i wydajniejsze niż omvl fast.
Po 50tys km. omvl ma takie różnice wydajności z cylindra że nadają się w kosz.

A to co jest jak nie korekty od obrotów na zdjęciu? Korekty na temperaturą są wbudowane i nie podlegają korekcji.
Po za tym landi renzo posiada dla niektórych aut (silników) dedykowany firmware np. BMW 330 o kodzie silnika M54b30 i regulacja pod takie auto z landi jest dużo dużo prościejsza i auto jeździ do odcinki z należytą mocą i bez check engine po kilkuset kilometrach.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

borsuk1977
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 19 sty 2010, 22:24
Lokalizacja: niedrzwica duża

Post autor: borsuk1977 » 03 wrz 2010, 14:57

[quote="fassi1"]Magici nie są rewelacją ale są szybsze i wydajniejsze niż omvl fast.
Po 50tys km. omvl ma takie różnice wydajności z cylindra że nadają się w kosz.

A to co jest jak nie korekty od obrotów na zdjęciu? Korekty na temperaturą są wbudowane i nie podlegają korekcji.
Po za tym landi renzo posiada dla niektórych aut (silników) dedykowany firmware np. BMW 330 o kodzie silnika M54b30 i regulacja pod takie auto z landi jest dużo dużo prościejsza i auto jeździ do odcinki z należytą mocą i bez check engine po kilkuset kilometrach.[/quote
ehh
przeslę ci na priv któregoś dnia porównanie landi renzo kme staga brc i elpigaz, porównasz sobie i zmienisz zdanie... zauważyłem że odkąd tu się pojawiłem uporczywie starasz sie mnie zwalczać i często bezpodstawnie podważasz moje teorie...skoro ci tu przeszkadzam to mogę się nie udzielać

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 03 wrz 2010, 19:02

borsuk1977 pisze:
fassi1 pisze:Magici nie są rewelacją ale są szybsze i wydajniejsze niż omvl fast.
Po 50tys km. omvl ma takie różnice wydajności z cylindra że nadają się w kosz.

A to co jest jak nie korekty od obrotów na zdjęciu? Korekty na temperaturą są wbudowane i nie podlegają korekcji.
Po za tym landi renzo posiada dla niektórych aut (silników) dedykowany firmware np. BMW 330 o kodzie silnika M54b30 i regulacja pod takie auto z landi jest dużo dużo prościejsza i auto jeździ do odcinki z należytą mocą i bez check engine po kilkuset kilometrach.[/quote
ehh
przeslę ci na priv któregoś dnia porównanie landi renzo kme staga brc i elpigaz, porównasz sobie i zmienisz zdanie... zauważyłem że odkąd tu się pojawiłem uporczywie starasz sie mnie zwalczać i często bezpodstawnie podważasz moje teorie...skoro ci tu przeszkadzam to mogę się nie udzielać
Nie zwalczam Cię ani nie bezpodstawnie nie podważam twojej teorii. Każdy ma prawo do wypowiedzenia swojej teorii. To co podałem w ostatnim poście to tylko fakty a nie jakieś moje wymysły. Napisałeś że landi renzo nie ma korekt od obrotów a software mówi co innego. Fakt, są pewne aspekty w których stag jest lepszy choćby np. to że landi renzo nie ma funkcji zubożenia mazda, ale landi też ma swoje plusy jak np. firmware pod dany silnik.
Nie przekona mnie nikt że listwa 4 wtryskiwaczy za 135zł jest super wyrobem bo za dobry jakościowo produkt trzeba zapłacić.
Wszystkie te valteki, raile, apache, omvl i tego typu wtryskiwacze w cenie około 150zł za listwę są po prostu tandetne i tyle. Jedne są szybsze od drugich, inne szybciej się rozkalibrowują od pozostałych itp. ale nie zmienia to faktu że jest to niskiej jakości produkt.
Wiesz sam ile kosztują porządne wtryskiwacze i dobrze wiesz które to są.
Fakt co do magiców to nie jest to jakaś rewelacja bo dość szybko się brudzą, nie lubią niskiej temperatury i w pewnych partiach padały oringi i wycierały się tłoczki, ale szybkością, wydajnością i precyzją żadne z wymienionych im nie dorównują i są o około 20 zł droższe na listwie 4 wtryskiwaczy.

Dariox1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 16 cze 2010, 09:14
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Dariox1 » 03 wrz 2010, 21:57

Kolego fassi1... Widzę ze posiadasz jakąś wiedzę na temat wtryskiwaczy, więc może wypowiesz się na temat wtryskiwaczy Hana2000 (polecają mi jakieś zielone), na pojedyńczej listwie... wiem że nie są tanie ale czy naprawdę warto w nie inwestować??
pzdr!
100 2.2+lpg ---> A6 2.5TDi AAT ---> A6 2.6 V6 ABC
Są samochody...i jest Audi.

dlugi1976

Post autor: dlugi1976 » 03 wrz 2010, 23:05

http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=811&highlight=hana

Mam Hana 2000 green, przejechane 1500 km (niewiele). Pierwsze co zauważyłem to są cichsze od BRC (nie znam typu). Dodatkowo w zestawie mam staga plus i 2xmagic III.
Dzisiaj byłem na I przeglądzie i na razie jest OK :-D
Poczytaj to forum co dałem linka albo wrzuć tam temat "zlecę montaż" i zobaczysz co Ci zaproponują.
pzdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga