Audi [A6 C6] SEDAN Hak hydrauliczny
To chyba że. W takim razie musisz odkręcić po trzy nakrętki po prawej i lewej od wewnątrz przy tylnych lampach widać je po otwarciu boczków, a także wkręty przy nadkolach i od dołu - zderzak odkręcony. ÂŻeby się dostać do śrub mocujących belkę musisz odkręcić szyny mocujące ładunek w bagażniku a także boczki i je oderwać/odchylić to będzie do nich dostęp. Hak montujesz też na 4 śruby jednak tylko pierwsze od tyłu samochodu po lewej i prawej wchodzą w te same otwory, druga para śrub jest w otworach zaślepionych taką taśmą, na pewno zauważysz i pod te otwory są potrzebne właśnie te nakrętki z podkładkami (nr części WHT001890) trzeba je włożyć od dołu nad tłumikami, jak włożysz śrubę bedziesz wiedział gdzie. Pozostaje kwestia otworu w zderzaku aby hak mógł sie odchylić, mozesz wymienić osłone na taką z otworem lub wyciąć w tym co masz, ja wycinałem, linia jest zaznaczona od środka.
To chyba tyle, czas roboty ok 2h
pozdr i powodzenia
To chyba tyle, czas roboty ok 2h
pozdr i powodzenia
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
Super!! Bardzo dziękuję!!
wlasnie o taki toutorial mi chodzilo.
jak rozumiem skorupa zderzaka nie ma mocowan po bokach do blotnikow? tak mniej wiecej w tym miejscu gdzie by kazdy sobie wyobrazil obrysowki?
jak z przejsciami na kable- mam cos poprzeciagać już wstępnie, czy też do tego będzie dostep później?
Jesli chodzi o dokladke pod zderzak - juz mam oryginalna z otworem na aucie, co prawda z benzyny, ale w sumie mi to nawet się spodobało - lepiej widac wydechy
zresztą spójrz na fotke:
Uploaded with ImageShack.us
wlasnie o taki toutorial mi chodzilo.
jak rozumiem skorupa zderzaka nie ma mocowan po bokach do blotnikow? tak mniej wiecej w tym miejscu gdzie by kazdy sobie wyobrazil obrysowki?
jak z przejsciami na kable- mam cos poprzeciagać już wstępnie, czy też do tego będzie dostep później?
Jesli chodzi o dokladke pod zderzak - juz mam oryginalna z otworem na aucie, co prawda z benzyny, ale w sumie mi to nawet się spodobało - lepiej widac wydechy
zresztą spójrz na fotke:
Uploaded with ImageShack.us
Do błotnika tylko tak jak napisałem od środka pod lampami. Wiązkę od gniazda i od czujnika blokady haka przeciągnij przy montażu, później może być ciężko, wyjdzie przy kole zapasowym. Nie zapomnij tez przeciągnąć linki do gałki zwalniającej hak ,wchodzi w otwór pod lewą lampą.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
jeszcze raz dziękuję
prawdopodobnie po weekendzie bede mial juz z tylu zaczep :mrgreen:
[ Dodano: 2010-08-21, 17:39 ]
zderzak juz zdjety.
Lamp nie trzeba zdejmowac, ale jakby coś to jak to zrobić? Próbował już ktoś? Lampa jest na dwoch srubach? druga nakretka lampy - to taka niewidoczna, ale wyczuwalna palcami? taka czworokątna?
Boczki - tapicerke trzeba zdejmowac, a w zasadzie wystarczy odsunąć aby dostac sie do srub glownych mocujacych aluminiowe belki.
Po zalozeniu haka pojawia sie klopot z dojsciem do drugich śrub. Jak tam dojsc pod te tlumiki, aby podlozyc nakretki (w zasadzie mam oryginalne blachy 5x10cm zespolone z nakretkami).
Jak to zrobić? Tam są blachy aluminiowe izolujace tlumiki od podwozia
prawdopodobnie po weekendzie bede mial juz z tylu zaczep :mrgreen:
[ Dodano: 2010-08-21, 17:39 ]
zderzak juz zdjety.
Lamp nie trzeba zdejmowac, ale jakby coś to jak to zrobić? Próbował już ktoś? Lampa jest na dwoch srubach? druga nakretka lampy - to taka niewidoczna, ale wyczuwalna palcami? taka czworokątna?
Boczki - tapicerke trzeba zdejmowac, a w zasadzie wystarczy odsunąć aby dostac sie do srub glownych mocujacych aluminiowe belki.
Po zalozeniu haka pojawia sie klopot z dojsciem do drugich śrub. Jak tam dojsc pod te tlumiki, aby podlozyc nakretki (w zasadzie mam oryginalne blachy 5x10cm zespolone z nakretkami).
Jak to zrobić? Tam są blachy aluminiowe izolujace tlumiki od podwozia
Modul haka - sa dwa typy z dwoma lub z trzema wtykami -czy ktos wie o co chodzi?
pozatem jak widze moj elektryk nie za bardzo wie gdzie ten modul wpinac - czy moze ktos podpowiedziec?
Druga sprawa - jak wpinac wiazke zwolnicy haka do modulu komfortu? Czy ma ktos moze jakies fotki? czy moze ktos podrzucic jakies fotki tutaj?
pozatem jak widze moj elektryk nie za bardzo wie gdzie ten modul wpinac - czy moze ktos podpowiedziec?
Druga sprawa - jak wpinac wiazke zwolnicy haka do modulu komfortu? Czy ma ktos moze jakies fotki? czy moze ktos podrzucic jakies fotki tutaj?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 357
- Rejestracja: 15 mar 2009, 20:17
- Imię: Hubert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
O ile dobrze pamiętam, wiązka zwolnicy wchodzi do modułu haka (3 gniazda)Ataman70 pisze: jak wpinac wiazke zwolnicy haka do modulu komfortu?
Do modułu komfortu (niebieska wtyczka) plus trzy przewody zasilające 12V, w moim aucie musiałem dołożyć gniazda bezpieczników bo w miejscu gdzie powinny być były tylko puste dziury.Ataman70 pisze:moj elektryk nie za bardzo wie gdzie ten modul wpinac
Moduł powinie być z trzema wtykami, przynajmniej taki jest oryginalnie np: http://allegro.pl/modul-haka-audi-a6-4f ... 74905.htmlAtaman70 pisze:Modul haka - sa dwa typy z dwoma lub z trzema wtykami -czy ktos wie o co chodzi?
Najlepiej jakbyś dorwał taki z wtyczkami i kawałkami przewodów. Sposób podłączenia pokaże Ci tylko Elsa (schematy), ale to elektryk powinien wiedzieć... aby zbudował prawidłowo wiązkę.
Własnymi rencyma:
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
-elektryczna klapa bagażnika
-kolektory ssące
-hak automatyczny
-reflektory led
Zatem u mnie elektryk zainstalowal z powodzeniem modul z a8.
Modul ten dziala dobrze, czyli tak jak powinien.
jedyne czego mi nie podlaczyl to kabelki ze zwolnicy.
Czyli na zegarach nie pokazuje mi sie symbol haka, gdy on jest wysuniety.
Ale wszystkie parametry dotyczace haka sa ponastawiane prawidlowo, co mnie bardzo cieszy
8-)
Modul ten dziala dobrze, czyli tak jak powinien.
jedyne czego mi nie podlaczyl to kabelki ze zwolnicy.
Czyli na zegarach nie pokazuje mi sie symbol haka, gdy on jest wysuniety.
Ale wszystkie parametry dotyczace haka sa ponastawiane prawidlowo, co mnie bardzo cieszy
8-)