przy walce z rozrządem i odpalaniu bez paska wielorowkoego
pali mi sie kontrolka od ładowania ( to normalne ) ale pali mi sie kontrola od ciśnienia oleju a to chyba nie jest normalne , po zamontowaniu paska wszystko wraca do normy .
dlaczego czy mam coś namieszne w instalacji elektrycznej ?
wygląda to tak jakby te dwie kontrolki były zmostkowane tylko po co?
może nie trzymał ciśnienia oleju ( bardzo wątpliwe) albo padł czujnik ciśnienia oleju i ktoś chciał to ukryć ( też bez sensu bo czujnik kosztuje jakieś grosze).
zdejmij na odpalonym wsuwkę z czujnika ciśnienia i zobacz czy ci się zapali kontrolka
Ja też nie wiem czemu tak jest bo miałem tak samo że się paliła kontrolka po zdjęciu paska, a zmostkowanych kontrolek też nie mam bo nie gasną jednocześnie więc być może są jakoś ze sobą powiązane ale musiałby się wypowiedzieć ktoś mądrzejszy.
To normalne.
Miałem tak w B4 1.9TD i mam w C4 2.5TDI.
a tak na logikę, to ile byście przejechali bez ciśnienia oleju?
Powiem wam kiedyś bo zatarłem kiedyś silnik w Kadecie 1.7D.
Ale to już inna historia.
Parę dni temu miałem to samo.
Rolka mi się rozxxxxxx i pasek prawie zjechał.
Już po problemie.
Nowa rolka i pasek.
Rolka wytrzymałą 13 tys. km.
Ruville to syf.
Proszę nie używać wulgaryzmów!
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2010, 20:12 przez robak26, łącznie zmieniany 1 raz.