[A6 C4 2.5 TDI Avant] Pomocy z diagnozą logi Vag dalej lipa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 sie 2010, 13:14
- Lokalizacja: oświęcim
witam koledzy jestem tu nowy ale miałem takie problemy z moim audi,ze niechciał palic na zimnym i ciepłym.wiec tak na problem z paleniem na zimnym pomogło przyspieszenie zapłonu tzn kąta wtrysku zeby był wyższy niz wymagany nie duzo wyższy bo bedzie wywalac błęda a na palenie na ciepłym niestety jedynym sposobem była naprawa nastawnika w pompie bo to bolączka tych audi.u mojego znajomego koszt 250 zl.robie wszystko przy moim audi sam ale turbiny i pompy nie tykam
- uszaty2222
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
- Lokalizacja: poznań
to dziwne bo objawow ciezkiego palenia jest duzo wtryski tak jka pislaes nastawnik ale z tego co wiem sa dwa a nie jeden swiece zarowe i wtryski a wiec duzo ale i ciezko z diagnoza musialbys dac do sprawdzenia jakie cisnienie daje pompa bo to jest kluczowe w tych tdi gdyz jak wiesz na cieplym nie uzywa swiec do odpalania
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 sie 2010, 13:14
- Lokalizacja: oświęcim
zaden tdi nie uzywa swiec na ciepłym.padający nastawnik w tej pompie to norma ja miałem własnie tak ze jak był ciepły to niechciał palic jak ostygnoł na tyle ze zagrzał swiece to odpalał bez grzania swiec palił jak zapowietrzony.jak wtryskiwacze leją to przeważnie sadzi dymem.ja stawiam na przestawiony kąt wtrysku(palenie na zimnym) i nastawnik (palenie na zimnym) kolega ma tez takie audi kupilismy w tym samym czasie i jemu też przyspieszyliśmy kąt kolega zrobił nastawnik i jest igiełka a byłyt podobne problemy
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga