Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C4 2.5 TDI Avant] Pomocy z diagnozą logi Vag dalej lipa

Silniki wysokoprężne
piotr840710
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 sie 2010, 13:14
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: piotr840710 » 30 sie 2010, 13:37

witam koledzy jestem tu nowy ale miałem takie problemy z moim audi,ze niechciał palic na zimnym i ciepłym.wiec tak na problem z paleniem na zimnym pomogło przyspieszenie zapłonu tzn kąta wtrysku zeby był wyższy niz wymagany nie duzo wyższy bo bedzie wywalac błęda a na palenie na ciepłym niestety jedynym sposobem była naprawa nastawnika w pompie bo to bolączka tych audi.u mojego znajomego koszt 250 zl.robie wszystko przy moim audi sam ale turbiny i pompy nie tykam

Awatar użytkownika
uszaty2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
Lokalizacja: poznań

Post autor: uszaty2222 » 30 sie 2010, 14:06

to dziwne bo objawow ciezkiego palenia jest duzo wtryski tak jka pislaes nastawnik ale z tego co wiem sa dwa a nie jeden swiece zarowe i wtryski a wiec duzo ale i ciezko z diagnoza musialbys dac do sprawdzenia jakie cisnienie daje pompa bo to jest kluczowe w tych tdi gdyz jak wiesz na cieplym nie uzywa swiec do odpalania

piotr840710
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 30 sie 2010, 13:14
Lokalizacja: oświęcim

Post autor: piotr840710 » 30 sie 2010, 14:24

zaden tdi nie uzywa swiec na ciepłym.padający nastawnik w tej pompie to norma ja miałem własnie tak ze jak był ciepły to niechciał palic jak ostygnoł na tyle ze zagrzał swiece to odpalał bez grzania swiec palił jak zapowietrzony.jak wtryskiwacze leją to przeważnie sadzi dymem.ja stawiam na przestawiony kąt wtrysku(palenie na zimnym) i nastawnik (palenie na zimnym) kolega ma tez takie audi kupilismy w tym samym czasie i jemu też przyspieszyliśmy kąt kolega zrobił nastawnik i jest igiełka a byłyt podobne problemy

Awatar użytkownika
kamil_chy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 16 mar 2010, 18:54
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kamil_chy » 28 lis 2010, 22:50

anton co z dawką czy "Dawka wtrysku 8.78 mg/H" dla mnie to ona jest podejrzana.
Generalnie jest tak że dawka jest w zakresie ok 3-9 mg. 9 mg to niska dawka mozna powiedziec tryb bardzo ekonomiczny, zaś 3 mg to duza dawka no i oczywiscie moc.

pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga