[Audi A6 C6 Sedan] Wymiana lewego bixenona
[Audi A6 C6 Sedan] Wymiana lewego bixenona
Panowie proszę o pomoc. Jeśli już temat taki był to proszę o wyrozumiałość, bo jestem wkurzony. Miałem właśnie spotkanie z sarną. Na szczęście nic wielkiego się nie stało, trochę wgnieciony lewy błotnik i niestety lewa lampa do wymiany. Tutaj zaczyna się problem bo nie wiem jaką lampę kupić. Szukam na allegro ale tam są albo zwykłe ksenony albo biksenony, ale skrętne, ja mam normalne i nie wiem co robić. Mój nr VIN to:WAUZZZ4F05N087048.Będę bardzo wdzięczny za pomoc jaką lampę mam kupić, auto stoi w garażu a ja lecę załatwiać sprawy z lakiernikiem jak on to widzi. Pozdrawiam
Wiec tak nie ma lamp ksenonowych w c6 sa tylko bi-xenon i zwykle. Bi-xenony dziela sie na skretne (DYNAMIC) i normalne. Rozpoznasz jakie masz po tym ze skretne maja z boku przykrecony modul (TAKI PROSTOKAT ALUMINIOWY) a zwykle nie maja
Otworz maske i sprawdz boki lamp od strony grila a napewno bedzie widac czy gola czy z modulem :shock:
Otworz maske i sprawdz boki lamp od strony grila a napewno bedzie widac czy gola czy z modulem :shock:
AUDI A6 C6 2006
3.0 TDI QUATTRO
3.0 TDI QUATTRO
Mam nie skrętne. Czyli jeśli zamówię sobie taką lampę to będzie pasować do mojego auta??
http://moto.allegro.pl/idealna-lewa-lam ... 07169.html
http://moto.allegro.pl/idealna-lewa-lam ... 07169.html
Jeśli vipsan jesteś tak miły to jeszcze jedno pytanie. znalazłem mianowicie coś takiego http://moto.allegro.pl/audi-a6-2004-200 ... 56777.html Lubin jest blisko Ciebie, więc może możesz coś powiedzieć na temat sprzedającego.
Niestety nie przeżyła.
[ Dodano: 2010-09-09, 16:37 ]
Witam po przerwie, dzisiaj odebrałem auto. Wszystko oczywiście pięknie zrobione,ale... zawsze jest jakieś ale. Wyskakuje mi błąd poziomowania xenonów Posiadam VCDS ale nie wiem jak wypoziomować, wiem też że za pomocą jakiś imbusów przy lampie można je w pionie albo w poziomie przesunąć (przesunę względem pierwszej lampy), ale bez Waszych instrukcji do VCDS sobie z poziomowaniem nie poradzę. Zobaczyłem również, że nowa lampa ma inny odcień niż druga, tzn. jest jakby nowsza. Muszę zatem tamtą oddać do polerowania, ktoś zna może ludzi co się tym zajmą w okolicach Poznania lub Wrocławia. Oczywiście może też być ZG. Pozdrawiam i czekam na odp.
[ Dodano: 2010-09-09, 16:37 ]
Witam po przerwie, dzisiaj odebrałem auto. Wszystko oczywiście pięknie zrobione,ale... zawsze jest jakieś ale. Wyskakuje mi błąd poziomowania xenonów Posiadam VCDS ale nie wiem jak wypoziomować, wiem też że za pomocą jakiś imbusów przy lampie można je w pionie albo w poziomie przesunąć (przesunę względem pierwszej lampy), ale bez Waszych instrukcji do VCDS sobie z poziomowaniem nie poradzę. Zobaczyłem również, że nowa lampa ma inny odcień niż druga, tzn. jest jakby nowsza. Muszę zatem tamtą oddać do polerowania, ktoś zna może ludzi co się tym zajmą w okolicach Poznania lub Wrocławia. Oczywiście może też być ZG. Pozdrawiam i czekam na odp.
mest1987, pytaj zawsze bosa:-)
REGULACJA REFLEKTORÓW XENONOWYCH
WYPOSAÂŻONYCH W UKÂŁAD AUTOMATYCZNEGO POZIOMOWANIA
Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami
serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były
prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne
straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek.
Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.
Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.
Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
> Pojazd musi stać na równym podłożu
> Hamulec ręczny musi być zwolniony
> Zapłon musi być włączony
> ÂŚwiatła wyłączone
> Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów
Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:
[Wybór]
[55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-ÂŚwiatła -lewa str.]
[Nastawy podst. - 04]
Grupa "001"
[Idź!]
Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.
Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.
Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.
[Gotowe, powrót]
REGULACJA REFLEKTORÓW XENONOWYCH
WYPOSAÂŻONYCH W UKÂŁAD AUTOMATYCZNEGO POZIOMOWANIA
Opisane poniżej czynności nie mogą być utożsamiane z oficjalnymi instrukcjami
serwisowymi i chociaż dołożyliśmy wszelkich starań, aby zebrane tu informacje były
prawdziwe i aktualne - nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za ewentualne
straty czy uszkodzenia powstałe na skutek zastosowania się do naszych wskazówek.
Opisana poniżej procedura sama w sobie nie ustawia świateł! Powoduje ona jedynie zatrzymanie się elektrycznych nastawników ustalających wysokość świateł w pozycji "wyśrodkowanej", w której powinno się przeprowadzić ręczną regulację reflektora za pomocą śrub znajdujących się w jego obudowie.
Procedura powinna być wykonana do samego końca, w przeciwnym wypadku w pamięci sterownika może pojawić się błąd "Reflektory nie zostały wyregulowane". Aby go wykasować należy przeprowadzić całą procedurę regulacji reflektora.
Przed przystąpieniem do regulacji świateł muszą być spełnione następujące warunki:
> Pojazd musi stać na równym podłożu
> Hamulec ręczny musi być zwolniony
> Zapłon musi być włączony
> ÂŚwiatła wyłączone
> Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów
Procedurę przeprowadzamy w następujący sposób:
[Wybór]
[55-Zasięg xenonów] (w niektórych pojazdach należy wybrać sterownik [29-ÂŚwiatła -lewa str.]
[Nastawy podst. - 04]
Grupa "001"
[Idź!]
Zaczekaj około 20 sekund. W tym czasie silniczki ustalające wysokość światła zatrzymają się w pozycji odpowiedniej do ręcznej regulacji reflektora.
Włącz światła i ustaw je śrubami w reflektorze zgodnie z zaleceniami producenta.
Teraz przejdź do grupy "002". W tym momencie sterownik zapamięta położenie nastawników jako położenie bazowe.
[Gotowe, powrót]
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga