[a6 c5 napinacz paska klinowego - ułamało go w połowie ]
[a6 c5 napinacz paska klinowego - ułamało go w połowie ]
Witam mam pytanie.jechałem wolno na 2 biegu i zaczałem dodawac gazu tak normalnie a tu jak cos nie jeb...ie .Patrze pali sie ładowanie zjechałem 300 metrów na cpn patrze a tam pasek klinowy spadł Znalazłem przyczynę ułamał sie napinacz od paska klinowego.Wczesniej pasek chodził płynnie nic nie latał na boki .Koło na wale tez ładnie smiga bo sprawdziłem.Szukam przyczyny pekniecia tego napinacza.a może zmęczenie materiału na napinaczu wybity rok 97
Na 100% zmęczenie materiału. Miałem niedawno to samo. W środku jest z tego co zauważyłem zwykła stalowa sprężyna. Po tylu latach miała prawo pęknąć. Kup nowy i będziesz miał z głowy. Koszt ok. 200 zł. Pzdr.Patryś pisze:Szukam przyczyny pekniecia tego napinacza.a może zmęczenie materiału na napinaczu wybity rok 97
Witaj!
Mogę potwierdzić. Zmęczenie materiału. Tego lata mialem to samo. W pewnym momęcie uslyszałem hałas i czuję, że brak mi wspomagania oraz zapalają sie kontrolki od ladowania. zaglądam a pasek rozdarty na strzępy. Hol do mechanika i naprawa. jednak przy próbie zalożenia nowego paska mechanik stwierdza, żę to napinacz winien. Pękła w nim spręzyna i napinacz zmieniał kąt ułożenia co powodowało, że pasek zwaliło i zmieliło.
Nowy napinacz oczywiście zamiennik dośc dobrej firmy kosztował 280 zł.
Pozdrawiam!
Mogę potwierdzić. Zmęczenie materiału. Tego lata mialem to samo. W pewnym momęcie uslyszałem hałas i czuję, że brak mi wspomagania oraz zapalają sie kontrolki od ladowania. zaglądam a pasek rozdarty na strzępy. Hol do mechanika i naprawa. jednak przy próbie zalożenia nowego paska mechanik stwierdza, żę to napinacz winien. Pękła w nim spręzyna i napinacz zmieniał kąt ułożenia co powodowało, że pasek zwaliło i zmieliło.
Nowy napinacz oczywiście zamiennik dośc dobrej firmy kosztował 280 zł.
Pozdrawiam!
Dzieki Panowie za pomoc i podpowiedzi .Wymieniłem wszytsko co sie dało nawet zainwestowałem przy okazji w rozrzad tylko że: Po wymianie rozrzadu tak jak by cos głuchego pukało pukpukpuk auto wkreca sie jak durne zapierdziela na kazdym biegu w miare pozytywnie .Choć zawsze po wymianie rozrzadu mam wrażenie ze mi auto gorzej jedzie nie wiem czemu tak mam.Pukania nie było a teraz jest mam wrazenie ze tak dziwnie pracuje pompa wody wirnik z tworzywa sztucznego jakiegos tam.hmm
Witaj tak myślę czy aby nie masz jakiś naprężeń względem podpory silnika po prostu może miałeś wymienianą jakąś poduszkę więc poluzuj wszystkie sruby od poduszek poszarp trochę silnikiem na boki by się sam ustawił i skręc ponownie na poduszkach może coś to pomoże. PozdrawiamPatryś pisze:Dzięki za informacje i za zainteresowaniem sie tematem.Szukałem przyczyny w pracy silnika ale nic złego nie zaobserwowałem.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga