[a6c6 2.0Tdi]Tryb Awaryjny?
[a6c6 2.0Tdi]Tryb Awaryjny?
Dzisiaj podczas jazdy z prędkością około 140 km/h silnik stracił moc wyskoczyła kontrolka sterowania silnika (pomarańczowy silniczek).Nie można też włączyć tempomatu.Silnik nie dymi nie grzeje się ,olej ok.Wrażenie jest takie jakby nie było turbiny.Napiszcie co o tym myślicie zanim pojadę do pseudo fachowców.Może porada gdzie w Lublinie mogę uzyskać jutro poradę lub ktoś z kolegów z okolicy ma vaga aby sprawdzić co jest.
Ale problem w tym że siedzę w teraz w Lublinie.Dziękuję za chęci ZelvaBOi.
[ Dodano: 2010-08-27, 13:15 ]
Byłem w Lublinie w jakimś serwisie i podłączyli mi niby VAG (nie wiem) urządzenie na kołkach z ekranikiem i wyszedł kod błędu 1741.Powiedzieli że albo EGR albo turbo.Skasowali błąd a samochód dalej tak jeździ jak jeździł i po kliku km znowu kontrolka silniczka.Na naprawę nie mieli czasu więc znowu kibelek.Turbina chodzi i wkręca się na obroty.Jestem skazany na Lublin jeszcze przez jakiś czas.Panowie pomocy.
[ Dodano: 2010-08-27, 13:15 ]
Byłem w Lublinie w jakimś serwisie i podłączyli mi niby VAG (nie wiem) urządzenie na kołkach z ekranikiem i wyszedł kod błędu 1741.Powiedzieli że albo EGR albo turbo.Skasowali błąd a samochód dalej tak jeździ jak jeździł i po kliku km znowu kontrolka silniczka.Na naprawę nie mieli czasu więc znowu kibelek.Turbina chodzi i wkręca się na obroty.Jestem skazany na Lublin jeszcze przez jakiś czas.Panowie pomocy.
To bylo jakies urzadzenie Boscha. Wygladalo cos jak duzo konsola do gier 
Szukam opisu do tego kodu i nigdzie nie ma. Tam na wyswietlaczu pojawil sie opis dotyczacy zlej edycji spalin - mieszanki..
chmielu, wielkie dzieki za pomoc.
Rowniez podziekowania dla slavi16 i xcoom
ps; Ktos mial doczynienia z w/w bledem?

Szukam opisu do tego kodu i nigdzie nie ma. Tam na wyswietlaczu pojawil sie opis dotyczacy zlej edycji spalin - mieszanki..
chmielu, wielkie dzieki za pomoc.
Rowniez podziekowania dla slavi16 i xcoom
ps; Ktos mial doczynienia z w/w bledem?
- Zygi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 368
- Rejestracja: 26 gru 2008, 23:01
- Imię: Zbigniew
- Rocznik: 2009
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Stolica WLKP / UK
- Kontakt:
To był Bosch KTS pewnie, zastanawiam sie czy to nie są objawy Pompy Olejowej!! jest tego duzo na forum o problemach z silnikami BLB po 150 tys km. Tu jest temat o wadliwych silniczkach KLIK poczytaj i zastanów sie czy to są podobne objawy? Tu masz kolejny temat KLIK oczywiscie mogą byc inne objawy bynajmniej mam nadzieje ze to nie pompa olejowa!
Jesli zapaliła sie kontrolka od oleju na czerwono to radziłbym wiecej nie jezdzic tym autkiem do poki nie stwierdzisz dokładnie przyczyny!
Oczywiscie niech ktos jeszcze Ci przeskanuje autko VCDS'em
Jesli zapaliła sie kontrolka od oleju na czerwono to radziłbym wiecej nie jezdzic tym autkiem do poki nie stwierdzisz dokładnie przyczyny!
Oczywiscie niech ktos jeszcze Ci przeskanuje autko VCDS'em
Zygi, nie sadze aby to byla pompa bo poziom oleju sie nie zmienia, temperatura rowniez. Moge sie jednak mylic. Specem nie jestem 
A w srode jade do serwisu Audi bo okazalo sie calkiem przypadkiem ze znajomy wrocil tam do pracy jako kierownik serwisu. Jak tylko jakies czyszczenie to bede to mial za free. Jezeli nie to pewnie bankomat w ruch. Tak wiec do srody nerwowka i oczekiwanie.

A w srode jade do serwisu Audi bo okazalo sie calkiem przypadkiem ze znajomy wrocil tam do pracy jako kierownik serwisu. Jak tylko jakies czyszczenie to bede to mial za free. Jezeli nie to pewnie bankomat w ruch. Tak wiec do srody nerwowka i oczekiwanie.
Mam ten sam objaw w tym silniku, tylko że mruga kontrolka swiec żarowych.
Najczęściej tryb włącza się w takiej sytuacji: odpalam ciepły jeszcze silnik, wyjeżdżam na prostą drogę, po 30 sekundach wciskam pełny gaz w trybie skrzyni S, włącza się tryb serwisowy, auto traci moc, mruga kontrolka. Zjeżdżam na pobocze, gaszę silnik na kilka sekund, odpalam i jest o.k.
edit: silnik BRE
Najczęściej tryb włącza się w takiej sytuacji: odpalam ciepły jeszcze silnik, wyjeżdżam na prostą drogę, po 30 sekundach wciskam pełny gaz w trybie skrzyni S, włącza się tryb serwisowy, auto traci moc, mruga kontrolka. Zjeżdżam na pobocze, gaszę silnik na kilka sekund, odpalam i jest o.k.
edit: silnik BRE