[2.0Q ACE 136KM]Wymiana uszczelniaczy zaworów i "szklan
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 01:10
- Imię: Leszek
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 3.7 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
[2.0Q ACE 136KM]Wymiana uszczelniaczy zaworów i "szklan
Witam!!
Jak w temacie mam zamiar wymienić uszczelniacze zaworów i szklanek.
Moje pytanie brzmi czy przy wymianie powyższych rzeczy trzeba zwalać głowicę czy da radę zrobić to bez zdejmowania głowicy.
Noszę się z zamiarem wymiany tych rzeczy, ponieważ na 12tyś km muszę dolać jakiś litr oleju (jeżdżę na LOTOS 10W40), a "szklanki" chciałbym wymienić by silnik pracował ciszej bo trochę "klepie"
Czy opłaca się robić te rzeczy, czy to normalna przypadłość tego modelu???
Zapomniałem dodać że auto ma przebiegu 250tyś km i nigdy nic przy silniku ruszane nie było
Jak w temacie mam zamiar wymienić uszczelniacze zaworów i szklanek.
Moje pytanie brzmi czy przy wymianie powyższych rzeczy trzeba zwalać głowicę czy da radę zrobić to bez zdejmowania głowicy.
Noszę się z zamiarem wymiany tych rzeczy, ponieważ na 12tyś km muszę dolać jakiś litr oleju (jeżdżę na LOTOS 10W40), a "szklanki" chciałbym wymienić by silnik pracował ciszej bo trochę "klepie"
Czy opłaca się robić te rzeczy, czy to normalna przypadłość tego modelu???
Zapomniałem dodać że auto ma przebiegu 250tyś km i nigdy nic przy silniku ruszane nie było
Ostatnio zmieniony 17 lis 2009, 10:22 przez lesdud, łącznie zmieniany 1 raz.
- lekarz12_18
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 66
- Rejestracja: 12 lis 2009, 17:02
- Lokalizacja: Podlasie
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
dokładnie to średnio 100ml na 1000 km żaden dramat
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 06 wrz 2008, 01:10
- Imię: Leszek
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: V8 3.7 l
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: INOWROCŁAW
wczoraj robiłem wymianę oleju i zobaczyłem że miska olejowa jest brudna od oleju od spodu i trochę skrzynia biegów. czy to możliwe że olej wycieka spod uszczelki miski olejowej i przez to brudzi mi też skrzynię biegów od dołu? Dokładnie nie widać skąd wycieka olej ale wydaje mi się że to spod miski i jak jadę to od pędu przechodzi na skrzynie olej z miski. To może być ten mój ubytek oleju prawda????????
I jeszcze pytanie- czy sama wymia szklanek jest skomplikowana bo chociaż bym wyciszył chętnie stuk zzaworów- czy ta wymiana wogóle pomoże?
I jeszcze pytanie- czy sama wymia szklanek jest skomplikowana bo chociaż bym wyciszył chętnie stuk zzaworów- czy ta wymiana wogóle pomoże?
lesdud, zwalać głowicy nie musisz ale czy te szklanki cały czas hałasują czy chwilę po rozruchu z tego co się orientuję to raczej częsta przypadłość i zwróć uwagę czy puszcza ci dyma zaraz po odpaleniu bo jeśli tak uszczelniacze masz do wymiany a jak tego nie widać to raczej troszkę go spala .Swoją drogą 12 tyś na Lotosie to lepiej go wymień zauważyłem że po ok 10 tyś zaczyna mocniej ciemnieć i nie tylko ja to zauważyłem czyli to może być kwestia oleju lub jego zużycia
Podzielam zdanie kolegi wyżej,Moja audiczka jeżdziła wcześniej na shellu 10W40 i na 2500 km wzieła 2 setki oleju .Podczas wymiany zalałem Mobil 1 Super 2000 10W 40 i od wymiany do wymiany stan:)Autko ma 260000 km.Ja mam taką zasadę że dobry olej w silniczku to podstawa i dłuższe jego życie.pozdr
Było:
VW Golf 2 GTI
Renault Laguna
Jest: OOOO A6 C4 2.0
Będzie:OOOO A6 C5 2.8
VW Golf 2 GTI
Renault Laguna
Jest: OOOO A6 C4 2.0
Będzie:OOOO A6 C5 2.8
- krzysztof-bar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
- Lokalizacja: War-Maz
bierze olej i kopci jak odpale
witam wszystikch mam problem z moim silniczkiem 2.8 v6 AAH audi 100 c4
jakies 3tyg temy nie zalaczyl mi sie czujnik wlaczenia wentylatora wymienilem ale zaczol wyzucac wode mechanik stwierdzil ze uszczelka pod glowica poszla wiec zrobilem obie dla pewnosi ostatnio odbieram autko a to zonk!!!!! :shock: :shock: :shock:
bierze sporo oleju ok litra na 500 km olej jaki ma to Mobil 1 Super 2000 10W 40 kopci przy odpaleniu ale okolo5 sekund i potem nic a jak jej wstawie w pi.... to lekka niebieska smuga powstaje w powietrzu przed zdjeciem głowic nic sie takiego nie dzialo i jestem w kropce bo nie wiem co to sie dzieje moze ktos wie cos na ten temat albo sie z tym spodkal
z gory dziekuje za pomoc
jakies 3tyg temy nie zalaczyl mi sie czujnik wlaczenia wentylatora wymienilem ale zaczol wyzucac wode mechanik stwierdzil ze uszczelka pod glowica poszla wiec zrobilem obie dla pewnosi ostatnio odbieram autko a to zonk!!!!! :shock: :shock: :shock:
bierze sporo oleju ok litra na 500 km olej jaki ma to Mobil 1 Super 2000 10W 40 kopci przy odpaleniu ale okolo5 sekund i potem nic a jak jej wstawie w pi.... to lekka niebieska smuga powstaje w powietrzu przed zdjeciem głowic nic sie takiego nie dzialo i jestem w kropce bo nie wiem co to sie dzieje moze ktos wie cos na ten temat albo sie z tym spodkal
z gory dziekuje za pomoc
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga