Granatowy Avant AEL z Nasielska
robak26 kupiłem ją w takim stanie jak widać. Ponoć jeździła w A8 i wygląda, że to fabryczne obszycie. W newralgicznych miejscach jest już "wygładzona" jednak nie ma jakichś uszkodzeń mechanicznych, także mam nadzieję że jeszcze długo nie będzie wymagała interwencji tapicera. W każdym razie jestem z niej bardzo zadowolony. :-D
molni89 dzięki Widziałem tę aukcję jednak moją kierownicę kupiłem jakieś 2 tyg temu za mniejszą trochę kaskę.
Generalnie mam wrażenie, że przyjemniej się prowadzi z tą kierownicą.
molni89 dzięki Widziałem tę aukcję jednak moją kierownicę kupiłem jakieś 2 tyg temu za mniejszą trochę kaskę.
Generalnie mam wrażenie, że przyjemniej się prowadzi z tą kierownicą.
- Forum A6 C4
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1681
- Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
- Imię: A6 C4 Forum
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Suwałki / Filipów
marecki666, robak26 dzięki Z szyb jestem zadowolony, praca się udała, poszło bez problemów. Myślałem że robota będzie cięższa a nie było tak źle. Kosztowo za panel sterowania w drzwiach kierowcy, tylne mechanizmy z ramkami, tylne włączniki, instalację (prawie całą), panel bezpieczników (circuit breaker) oraz panel ogrzewania kanapy z wiązką wyszło mnie 450 zł. Wszystko wymontowane z jednego auta na szrocie. Do tego jeszcze rolka taśmy parcianej do zabezpieczania wiązek, trochę przewodów do sztukowania, izolacja termokurczliwa. Czasowo to robiłem jak miałem trochę czasu czyli wieczorami... ÂŁącznie jakieś 3-4 wieczory. Byłoby jeszcze szybciej gdybym od razu wstawił ramki z silniczkami a mi się zachciało te mechanizmy przymocować do moich ramek - miałem już w nich haczyki od roletek. Najwięcej z tego wszystkiego było lutowania. Ogólnie robota spokojnie do przejścia dla każdego.
syper, podłaczenie instalacji tylnej kanapy jest proste. Posługiwałem się schematem znalezionym tu: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/ Z panelu regulacji podgrzewania kanapy wychodzi chyba 10 przewodów spośród których 3 idą do podłączenia zasilania - jeden do panelu przekaźników na podszybiu (auxiliary relay panel), drugi do panelu przekaźników za półką na wysokości nóg kierowcy (central electric panel), a trzeci kabel idzie do masy. Reszta przewodów idzie do wtyczki kanapy. Mało brakowało a miałbym taką podgrzewaną kanapę - skórzaną, niezniszczoną. Za 300 zł. Ale nie mam i szukam dalej...
szybki-ens, kupujesz przednie fotele z grzaniem, regulatory do montażu w desce najlepiej z wiązkami i podłączasz według schematu w sposób w zasadzie identyczny jak przy kanapie. Schemat znajdziesz w powyższym linku. Jeden wieczór i masz grzane siedzenia.
syper, podłaczenie instalacji tylnej kanapy jest proste. Posługiwałem się schematem znalezionym tu: http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Audi/1 ... 0DIAGRAMS/ Z panelu regulacji podgrzewania kanapy wychodzi chyba 10 przewodów spośród których 3 idą do podłączenia zasilania - jeden do panelu przekaźników na podszybiu (auxiliary relay panel), drugi do panelu przekaźników za półką na wysokości nóg kierowcy (central electric panel), a trzeci kabel idzie do masy. Reszta przewodów idzie do wtyczki kanapy. Mało brakowało a miałbym taką podgrzewaną kanapę - skórzaną, niezniszczoną. Za 300 zł. Ale nie mam i szukam dalej...
szybki-ens, kupujesz przednie fotele z grzaniem, regulatory do montażu w desce najlepiej z wiązkami i podłączasz według schematu w sposób w zasadzie identyczny jak przy kanapie. Schemat znajdziesz w powyższym linku. Jeden wieczór i masz grzane siedzenia.
Jeżeli dorwiesz ori maty to powinno być do zrobienia. Foteli jeszcze nie rozbierałem ale zapewne jest podobnie jak w 80 B4 - tu masz fotostory: http://audi.pacula.eu/audi-b3b4-montaz-mat-grzewczych/szybki-ens pisze:a dajmy na to same maty dołożyć do foteli ogarnąć okablowanie? Co myślisz?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga