[A6 C5] Bardzo śmierdzi paliwem i nie chce odpalać na zimno
[A6 C5] Bardzo śmierdzi paliwem i nie chce odpalać na zimno
Mam taki problem. Po dłużym postoju ciężko odpalić auto. Powiedzmy za trzecim kręceniem odpali i wszystko jest ok. Trzyma ładnie obroty. Jednakże strasznie czuć paliwo za każdym razem. Auto nieraz zakopci na jasno. Macie jakies pomysły? Auto nabyłem niedawno. Pozdrawiam i z góry dziękuje za sugestie.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2010, 08:15 przez Stano, łącznie zmieniany 2 razy.
Najpierw popraw temat
zastosuj [A6 C5] bardzo śmierdzi ....
Napisałem ci żebyś najpierw posprawdzał przelewy i przewody paliwowe
bo to są pierwsze miejsca winne nieszczelności i problemów z odpalaniem, że nie wspomnę o zapachu ropy. Jeżeli śmierdzi ropą to gdzieś jest nieszczelność paliwo się cofa ciężko rano odpala a jak odpali to "bąka" puszcza. Zacznij od tego.
i napisz o efektach.

Napisałem ci żebyś najpierw posprawdzał przelewy i przewody paliwowe


Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 29 sty 2022, 21:23
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2004
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: [A6 C5] Bardzo śmierdzi paliwem i nie chce odpalać na zimno
Odgrzeje kotleta. Mam ten sam problem ze śmierdzi paliwem długo kręci jak zimny albo postoi kilka godzin. Z góry jak patrzę(wtryski, przelewy, pompa) to wszystko wygląda ok i sucho. Ma ktoś może jakiś schemat układu paliwowego albo pomysł gdzie jest nieszczelność?
- sabuk2006
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 14 mar 2020, 16:16
- Imię: Kazimierz
- Rocznik: 2001
- Moje auto: Allroad C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Kłodzko
Re: [A6 C5] Bardzo śmierdzi paliwem i nie chce odpalać na zimno
Witam.
Trzeba wjechać autem na kanał czy tam podnośnik, lampę do ręki i patrzeć gdzie jest lub są wycieki, od silnika aż do zbiornika.
Trzeba wjechać autem na kanał czy tam podnośnik, lampę do ręki i patrzeć gdzie jest lub są wycieki, od silnika aż do zbiornika.