Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive

[Audi A6 C5 2.5] Ciezko pali, kopci na bialo

Silniki wysokoprężne
PSlowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 13 cze 2010, 11:12
Imię: Piotr
Rocznik: 2015
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: PSlowik » 14 sie 2010, 18:39

dzis mialem wizyte na zmiane oleju w multi po 5 tys
po przyjezdzie zakominiwalem Panu Sobie:
1) skrzynia lekko poszarpuje przy zmianie na R
2) skrzynia lekko poszarpuje jak sie przyhamowuje auto i rusza
3) czesto skrzynia zachowuje sie ze obr ida do 3-4 tys i powoli spadaja przy lekkim dotykaniu gazu
4) brak mocy
5) auto ciezko odpala po nocy

Diagnoza po przejechaniu sie ze mna autem:
- faktycznie lekko szarpie.

Auto odstawione na plac i po paru min P PAwel pojechal sie przejechac cyba z komputerem, wrocil razem z Panem Sopa ktory byl za kierownica.
Diagnoza po przejazdzzce:
- 3 wtryski leja maja cos +20, pompa na biegu jalowym zamiast 380 obr/min na 250obr/min
- i niby przez wtryski zlatuje paliwo do cylindrow czy gdzies i jesli auto zostawiam np gdy jest cieplo to on na nastepne uriuchomienie szykuje mala dawke paliwa i wtedy auto ciezko odpala + biala chmura tak twierdzi P Sopa
- przez lejace wtryski auto nie ma mocy i niby stracilo 70Nm ( nie wiem jak to zmierzone)
- i niby przez to skrzynia poszarpuje jest to realne??

Powiedzial P Sopa aby wymienic wtryski + czysczenie baku i przewodow paliwowych + wtedy dopiero zmiana oleju w skrzyni
nowe wtryski 7800zl a z jakiegos innego kanalu z niemiec 2300

pytanie czy bez wyjmowania wtryskow mozna okreslic ze wtrysk leje itp??
PROSZE FACHOWCOW O PORADE BO ROBIA SIE DOSC DUZE KOSZTY :(((
bede wdzieczny
pozdrawiam

PSlowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 13 cze 2010, 11:12
Imię: Piotr
Rocznik: 2015
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: PSlowik » 15 sie 2010, 22:22

ogromnie dziekuje za odp Piotrus a piszac ze prosze o pomoc fachowcow mialem na mysli Ciebie. Sprawa jest prosta wymiana wtryskiwaczy.
P Sopa proponuje zalozyc z BFC + aktualizacja sterownika jak w BFC .
Chyba podejmne sie tego w czwartek mam dzwonic czy beda wtryski .
zawsze chcialem miec Audi a tu takie naprawy :(((
ale az mi sie nie chce wierzyc ze auto z przebiegiem 171 tys ma zniszczone wtryski.
mam sprinter Vito i A klase wszystko w CDI i ponad 200 sprinter 300 i nic :(
bo to mercedes pewnie...

PSlowik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 13 cze 2010, 11:12
Imię: Piotr
Rocznik: 2015
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: PSlowik » 16 sie 2010, 09:07

hmmm pompa? pompa ma 250 obr a powinna miec 380 bo ponoc wtryski slabe sa i nie musi cisnienia robic... tak mi wytlumaczono... a ja blady jestem...
Piotrus powiedz mi czy szukac koncowek wtryskiwaczy czy zalozyc od BFC cale czy tylko np koncowki + sterownik aktualizacja??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl