po przyjezdzie zakominiwalem Panu Sobie:
1) skrzynia lekko poszarpuje przy zmianie na R
2) skrzynia lekko poszarpuje jak sie przyhamowuje auto i rusza
3) czesto skrzynia zachowuje sie ze obr ida do 3-4 tys i powoli spadaja przy lekkim dotykaniu gazu
4) brak mocy
5) auto ciezko odpala po nocy
Diagnoza po przejechaniu sie ze mna autem:
- faktycznie lekko szarpie.
Auto odstawione na plac i po paru min P PAwel pojechal sie przejechac cyba z komputerem, wrocil razem z Panem Sopa ktory byl za kierownica.
Diagnoza po przejazdzzce:
- 3 wtryski leja maja cos +20, pompa na biegu jalowym zamiast 380 obr/min na 250obr/min
- i niby przez wtryski zlatuje paliwo do cylindrow czy gdzies i jesli auto zostawiam np gdy jest cieplo to on na nastepne uriuchomienie szykuje mala dawke paliwa i wtedy auto ciezko odpala + biala chmura tak twierdzi P Sopa
- przez lejace wtryski auto nie ma mocy i niby stracilo 70Nm ( nie wiem jak to zmierzone)
- i niby przez to skrzynia poszarpuje jest to realne??
Powiedzial P Sopa aby wymienic wtryski + czysczenie baku i przewodow paliwowych + wtedy dopiero zmiana oleju w skrzyni
nowe wtryski 7800zl a z jakiegos innego kanalu z niemiec 2300
pytanie czy bez wyjmowania wtryskow mozna okreslic ze wtrysk leje itp??
PROSZE FACHOWCOW O PORADE BO ROBIA SIE DOSC DUZE KOSZTY

bede wdzieczny
pozdrawiam