Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 AFN] Samoczynne zwiększenie obrotów biegu jałowego

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
K@MiL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

[A6 C5 AFN] Samoczynne zwiększenie obrotów biegu jałowego

Post autor: K@MiL » 09 sie 2010, 14:27

Witam!
Mam takie pytanie: co może być przyczyną samoistnego zwiększenia obrotów biegu jałowego? Wcześniej miałem około 800 teraz niecałe 1000 czyli tak jak miałem przy pracującej klimatyzacji. Teraz mam cały czas koło 1000obrotów. Czy to wróży jakąś naprawę? ;-) Nie ponosiłem obrotów VAGiem. Samo się tak zrobiło. Macie może jakieś propozycję od czego to się wzięło i co sprawdzić?

Awatar użytkownika
krischm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 281
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:48
Lokalizacja: śląskie

Post autor: krischm » 09 sie 2010, 21:57

Czujnik temperatury chłodziwa. W załączniku masz opis
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
K@MiL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: K@MiL » 11 sie 2010, 09:28

Hm... ale czemu czujnik temp. chłodziwa? Na blacie mam temp 90 stopni... Nie skocze, nagrzewa się w miarę OK. A czy mógłbyś wrzucić te pliki na jakiś serwer plików? Albo przesłać mi na maila? Bo nie mogę tego pobrać z forum... nie wiem czemu...

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 11 sie 2010, 13:17

jak dysponujesz vagiem (albo ktos z okolicy) to zerknij jaka temperature pokazuje czujnik w sterowniku silnika (nie na blacie) - kolega krischm moze miec duzo racji.....

Awatar użytkownika
K@MiL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: K@MiL » 11 sie 2010, 13:19

A dysponuje :-) Także dzisiaj to sprawdzę i będę informował. A poza tym jeszcze jakieś uwagi bądź propozycje?

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 11 sie 2010, 13:31

kiedy wlasnie to, co podpowiedzial krischm jest najbardziej prawdopodobne - oczywiscie zakladajac ze prowadzace do niego kabelki i wtyczka nie ma 'jakiegos zwarcia'

Awatar użytkownika
k184
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 19 paź 2009, 17:31
Lokalizacja: skarlandia

Post autor: k184 » 11 sie 2010, 19:37

K@MiL, miałem to samo,i kilka innych objawów związanych z uwalonym czujnikiem temperatury cieczy,wymieniłem go i problemy znikły. <ok>

Awatar użytkownika
K@MiL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: K@MiL » 11 sie 2010, 21:58

No i jest lipa Panowie... Bo VCDS pokazuje mi 90 stopni...

Awatar użytkownika
krischm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 281
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:48
Lokalizacja: śląskie

Post autor: krischm » 11 sie 2010, 22:17

Wysłałem Ci na maila z opisem co i jak

Awatar użytkownika
K@MiL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
Imię: Kamil
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: K@MiL » 12 sie 2010, 21:54

Niestety nie dostałem żadnego maila...

martinshadow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 16 sie 2009, 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: martinshadow » 12 sie 2010, 22:02

Koledzy,wtrącę się w ten temat., to jak rozumię przy włączonej klimie powinno być nie 800 a ok. 1000 obrotów ??
U mnie cały czas jest ok. 800. Co zrobić aby przy klimie włączonej było 1000. ?

tomasbw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 19 lip 2010, 11:24
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: tomasbw » 12 sie 2010, 22:05

Koledzy,wtrącę się w ten temat., to jak rozumię przy włączonej klimie powinno być nie 800 a ok. 1000 obrotów ??
W 2.5 tdi nie zwiększają się obroty przy klimie

tx-didi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 611
Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
Imię: Tomasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: tx-didi » 12 sie 2010, 22:27

moze jest to uzaleznione od ustawien obrotow biegu jalowego, u mnie obroty z 719 (jalowy) zwiekszaja sie o okolo 100 rpm po wlaczeniu klimy....

Awatar użytkownika
krischm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 281
Rejestracja: 01 lis 2008, 11:48
Lokalizacja: śląskie

Post autor: krischm » 13 sie 2010, 08:59

K@MiL pisze:Niestety nie dostałem żadnego maila...
http://www.pkaudi.pl/forum/viewtopic.php?t=121
szukaj w opisie "termostat oraz G2/G62"

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja