Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5]po wymiane ezektora silnik wariuje

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

[a6 c5]po wymiane ezektora silnik wariuje

Post autor: matelek » 10 sie 2010, 21:12

Witam , jesli istnieje odpowiedz na moje pytanie w innym temacie to przepraszam ale nic nie znalazlem. Do rzeczy, wymienilem dzis ezektor , chcialem rowniez wyczyscic odme ale wszystko bylo czyste od strony ezektora tzn nie bylo zadnej bialej mazi jak koledzy pisali wiec tego nie ruszalem, jest jeszcze kwestia tego ze nie mam tej dlugiej rurki oryginalnej tylko jest wstawiony gumowy waz ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie. Po tej wymianie zauwazylem ze silnik pracuje bardzo dziwnie tj: po odpaleniu ma obroty rzedu 500-600 , dopiero po zagrzaniu ma 800 ale to i nie zawsze, dymi na czarno ( jak sie przegazuje to dym leci jak z ropniaka a jak schodzi z obrotow to najpierw schodza na 400 rpm a potem powoli dochodza do 800 rpm) na gazie jest rowniez to samo (plus po przegazowaniu go do 1400 rpm i rzelaczeniu na gaz auto gasnie po puszczeniu gazu) i do tego jak mu chce dodac gazu to tak jakby sie dusil na chwile i dopiero potem idzie i zaczelo trzasc autem ( czuc na fotelu) Czy ktos mial juz podobny problem i moze mi podpowiedzic co sie dzieje ? a moze cos zle zrobilem przy wymianie ? jak odpinalem przewody kolo ezektora to slyszalem jak syczy cos na chwile ale to pewnie cisnienie schodzilo z przewodu. Bylem u mechanika mojego to stwierdzil ze do wymiany sa uszczelki pod klawiatura bo moga puszczac olej na swiece i moze nie palic na wszystkie dlatego tak sie dzieje. Prosze o jakies sugestie
p.s. czy to moze miec tez cos wspolnego ze skrzynia bo zauwazylem tez jadac do mechanika ze zaczela dluzej auto trzymac na obrotach tzn nie przerzuca jak dawniej tylko przy ok 3000 rpm

Audi a6 c5 1997 rok 2.8 193 km triptronic

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 10 sie 2010, 21:37

a na poczatek podejdz do niego z vagiem ,moze sa jakies błedy. :!:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 10 sie 2010, 21:55

witam. posprawdzaj czy nie pomieszałeś wężyków i wtyczek -kostek połączeń elektrycznych .pozdro
tylko quatrro !!!

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 10 sie 2010, 23:32

tylko ze on nie ma tego vaga ma takie urzadzenie ogolne- do wszystkich aut to dobre bedzie ?

wydaje mi sie ze chyba nie pomieszalem niczego ale zobacze :) gdzies na forum widzialem zdjecie jak to ma byc podlaczone

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 11 sie 2010, 18:02

witam. tu masz zdjęcia poglądowe a6-c5-24-28-jak-wymienic-ezektor-fotostory-vt7526.htm .pozdro
tylko quatrro !!!

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 11 sie 2010, 20:25

może byc vag ,kts boschowski,posprawdzaj podciśnienia,dolot,moze przepływka nie łaczy.ale najpierw podepnij bedzie punkt zaczepienia. :lol:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

matelek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 665
Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: myszków
Kontakt:

Post autor: matelek » 12 sie 2010, 10:25

dzieki wlasnie tymi zdjeciami sie kierowalem :)
wyszlo ze blad przeplywomierza jest - auto wstawione do mechanika beda szukac przyczyny a przy okazji powymieniaja pare innych rzeczy
zastanawia mnie tez inna rzecz- skrzynia chodzila ok a tu nagle zaczela swirowac tj przeciaga biegi szarpie wyszly dwa bledy 18265 oraz 00526. wyczytalem ze pierwszy ma cos wspolnego z przeplywka a drugi z czujnikeim stop. ale pytanie brzmi czy to ze silnik ma takie objawy moze przyczynic sie do nieprawilowego dzialania skrzyni ?

[ Dodano: 2010-08-14, 14:38 ]
temat mozna zamknac.
po wymianie przeplywomierza oraz czujnika stop autko pracuje jak nowe :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga