Witam , jesli istnieje odpowiedz na moje pytanie w innym temacie to przepraszam ale nic nie znalazlem. Do rzeczy, wymienilem dzis ezektor , chcialem rowniez wyczyscic odme ale wszystko bylo czyste od strony ezektora tzn nie bylo zadnej bialej mazi jak koledzy pisali wiec tego nie ruszalem, jest jeszcze kwestia tego ze nie mam tej dlugiej rurki oryginalnej tylko jest wstawiony gumowy waz ale nie wiem czy to ma jakies znaczenie. Po tej wymianie zauwazylem ze silnik pracuje bardzo dziwnie tj: po odpaleniu ma obroty rzedu 500-600 , dopiero po zagrzaniu ma 800 ale to i nie zawsze, dymi na czarno ( jak sie przegazuje to dym leci jak z ropniaka a jak schodzi z obrotow to najpierw schodza na 400 rpm a potem powoli dochodza do 800 rpm) na gazie jest rowniez to samo (plus po przegazowaniu go do 1400 rpm i rzelaczeniu na gaz auto gasnie po puszczeniu gazu) i do tego jak mu chce dodac gazu to tak jakby sie dusil na chwile i dopiero potem idzie i zaczelo trzasc autem ( czuc na fotelu) Czy ktos mial juz podobny problem i moze mi podpowiedzic co sie dzieje ? a moze cos zle zrobilem przy wymianie ? jak odpinalem przewody kolo ezektora to slyszalem jak syczy cos na chwile ale to pewnie cisnienie schodzilo z przewodu. Bylem u mechanika mojego to stwierdzil ze do wymiany sa uszczelki pod klawiatura bo moga puszczac olej na swiece i moze nie palic na wszystkie dlatego tak sie dzieje. Prosze o jakies sugestie
p.s. czy to moze miec tez cos wspolnego ze skrzynia bo zauwazylem tez jadac do mechanika ze zaczela dluzej auto trzymac na obrotach tzn nie przerzuca jak dawniej tylko przy ok 3000 rpm
Audi a6 c5 1997 rok 2.8 193 km triptronic
[a6 c5]po wymiane ezektora silnik wariuje
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
- marek [a6]
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 503
- Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nysa
- Kontakt:
witam. tu masz zdjęcia poglądowe a6-c5-24-28-jak-wymienic-ezektor-fotostory-vt7526.htm .pozdro
tylko quatrro !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
może byc vag ,kts boschowski,posprawdzaj podciśnienia,dolot,moze przepływka nie łaczy.ale najpierw podepnij bedzie punkt zaczepienia. :lol:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
dzieki wlasnie tymi zdjeciami sie kierowalem
wyszlo ze blad przeplywomierza jest - auto wstawione do mechanika beda szukac przyczyny a przy okazji powymieniaja pare innych rzeczy
zastanawia mnie tez inna rzecz- skrzynia chodzila ok a tu nagle zaczela swirowac tj przeciaga biegi szarpie wyszly dwa bledy 18265 oraz 00526. wyczytalem ze pierwszy ma cos wspolnego z przeplywka a drugi z czujnikeim stop. ale pytanie brzmi czy to ze silnik ma takie objawy moze przyczynic sie do nieprawilowego dzialania skrzyni ?
[ Dodano: 2010-08-14, 14:38 ]
temat mozna zamknac.
po wymianie przeplywomierza oraz czujnika stop autko pracuje jak nowe
wyszlo ze blad przeplywomierza jest - auto wstawione do mechanika beda szukac przyczyny a przy okazji powymieniaja pare innych rzeczy
zastanawia mnie tez inna rzecz- skrzynia chodzila ok a tu nagle zaczela swirowac tj przeciaga biegi szarpie wyszly dwa bledy 18265 oraz 00526. wyczytalem ze pierwszy ma cos wspolnego z przeplywka a drugi z czujnikeim stop. ale pytanie brzmi czy to ze silnik ma takie objawy moze przyczynic sie do nieprawilowego dzialania skrzyni ?
[ Dodano: 2010-08-14, 14:38 ]
temat mozna zamknac.
po wymianie przeplywomierza oraz czujnika stop autko pracuje jak nowe
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga