[AVF 1,9 131 KM] Dymi na czarno... :(
[AVF 1,9 131 KM] Dymi na czarno... :(
witam. Moja audiczka ostatnio cos bardzo kopci na czarno. jest to silnik na pompowtryskiwaczach 130 KM. Nie kopci na postoju lecz gdy zmieniam biegi i dodaje gazu (nawet nie duzo). Bylem u mechanika podlaczylismy pod kaputer i nie wykazalo zadnych bledow , turbina tez wykazalo ze jest ok. Podczas jazdy nie odczowam zadnych szarpan ani spadkow mocy itp a kopci jak cholera. Co to moze byc drodzy koledzy??? Z gory dzieki za odpowiedz. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 20 maja 2010, 18:39 przez Carlo__, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi Rzadzi
po pierwsze dzieki za Twoja odpowiedz. turbina byla sprawdzana i wykazalo ze wszystko dobrze. przy przyieszaniu slysze jakby male trzesienie sie czegos w silniku(tak jakby za deska rozdzielcza) ale to chyba normalne w dieslu? jest to tylko na wolnych obrotach. jestem uzytkownikiem tego audika od niedawna i jestem troche zielony. a jak sprawdzic szczelnosc tego ukladu dolotowego? jakie by byly koszty ew naprawy?? sorki jakby jakies moje pytania wydaly sie Wam banalne. pzdr
Audi Rzadzi
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
Zacznij od gumowej rurki na dolocie na samym początku przymocowana za pomocą dwóch metalowych obejm (cybantów).
Zdejmij ponaginaj i zobacz czy nie jest nigdzie pęknieta,przetarta,sparciała ze starości.
Jezeli będziesz miał wątpliwości wymień na nową napewno siedzi tam od nowości - Zawiewa lekko wymianą metodą prób i błędów ale jeżeli o to chodzi to akurat groszowa błacha sprawa a potrafi krwi napsuć nie jednemu...
ÂŻycze Ci aby to było to
Zdejmij ponaginaj i zobacz czy nie jest nigdzie pęknieta,przetarta,sparciała ze starości.