Witam jeszcze raz.Mam takie pytanie do Was.Kupiłem w niemczech audi z padniętym silnikiem 2,8 V6.Padła pompa oleju no i dół poleciał.Nie wiem jeszcze jak bardzo.Pytanie brzmi czy warto przekładać czy naprawiać taki silnik.Powiem jeszcze ze nigdzie nie moge znaleźć silnika z moim kodem AQD.jakie są ewentuale problemy gdy kupi się silnik z innym kodem.Prosze o wasze opinie.Autko stoi a bardzo chcialbym nim już jeździć i cieszyć się jazdą
[ Dodano: 2010-07-09, 13:55 ]
Jeśli wie ktoś gdzie można takiego silnika szukać byłbym wdzięczny
[C5 2.8] naprawiać czy przekładka
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 672
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
- Imię: Santos
- Rocznik: 2000
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Piaseczno
Poszukaj lepiej innego silnika bo jak pompa siadła to nie tylko dół silnika dostał po tyłku ale wszystkie panewki również te w głowicy a one są nie wymienne jak w dole silnika bo to po prostu aluminiowy odlew głowicy.Szukaj silnika 2.8 i tyle przecież osprzęt i czujniki będą z twojego a kosmicznej zmiany we wnętrzu tych silników nie było tylko że jak masz tiptronic to szukaj od tiptronic bo od manuala raczej nie podejdzie.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 09 lip 2010, 11:37
- Lokalizacja: Konin/Stare Miasto
Minęło troszke czasu więc przybliże co i jak z autkiem się działo.A więc silnika w Polsce nie udało mi się znaleźć z kodem AQD.Udało mi się jednak znaleźć cały silniczek z osprzętem w DE i po niego pojechałem.Teraz autko ma już nowy silnik zamontowany i lada dzień będzie mi dane(mam nadzieje)zrobić nim pierwsze km :mrgreen:
Przy przekładce wymieniony został cały rozrząd,płyny i olej w skrzyni i płyn wspomaga
Przy przekładce wymieniony został cały rozrząd,płyny i olej w skrzyni i płyn wspomaga