Witam!
Wszystko zaczęło się miesiąc temu. Najpierw wskaźnik paliwa opadł i auto stanęło. Po kilku minutach odpalił i na wolnych obrotach doczołgałem się do mechanika. Pierwsza diagnoza: filtr paliwa. Po wymianie de\wa tygodnie normalnej jazdy i ta sama historia. Spalony bezpiecznik pompy paliwa. Wymiana bezpiecznika i pompy na zamiennik za 200 zł. Auto odpalilo. Przez wekend stało w garazu, rano odpaliło i w czasie jazdy dziwnie się zachowywał..brak mocy. Po wyjeciu pompy okazało sie, żę gumki mocujace pompę w koszy sparciały (chińszczyzna) i pompa opadał na dno kosza. Kolejna wymiana tym razem na pompę z uzywki "anglik". Auto odpala na minutę i znowu gasnie. bezpieczkik ponownie spalony. Przewody zasilające aż gorące. Czy jest mozliwe, że obie orginalne pompy sa uszkodzone?
Moge sie przekonać kupując orginał za 1250 zł <smuty> Dodam, żę to auto z vebasto dlatego pompa taka droga(chyba). A możę to elektryka?
Każda Wasza rada bedzie dla mnie cenna. Z góry dziekuje...
[A6 c5 2.4 ALF] Co jakiś czas gaśnie i nie da się odpalić
[A6 c5 2.4 ALF] Co jakiś czas gaśnie i nie da się odpalić
Ostatnio zmieniony 07 sie 2010, 15:08 przez Rikardo8, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Najpierw VAG może u kolegi za free, żeby nie wydawać niepotrzebnie pieniędzy.
Sprawdź pompę poza zbiornikiem.
Jeżeli przewody były gorące to znaczy, że pompa pobiera o wiele za dużo prądu. I w tym momencie powinien zadziałać bezpiecznik i na szczęście zadziałał u Ciebie. :-P
A może masz coś w zbiorniku, co wykończyło obie pompy.
Masz zamiennik, zobacz jak pracuje w porównaniu z tą padniętą. Np ile prądu pobiera
Nie wiem, jak jest rozwiązana pompa paliwa w naszych autach, więc dokładnie nie doradzę, ale może jeszcze ktoś dołoży jakiś lepszy pomysł.
Sprawdź pompę poza zbiornikiem.
Jeżeli przewody były gorące to znaczy, że pompa pobiera o wiele za dużo prądu. I w tym momencie powinien zadziałać bezpiecznik i na szczęście zadziałał u Ciebie. :-P
A może masz coś w zbiorniku, co wykończyło obie pompy.
Masz zamiennik, zobacz jak pracuje w porównaniu z tą padniętą. Np ile prądu pobiera
Nie wiem, jak jest rozwiązana pompa paliwa w naszych autach, więc dokładnie nie doradzę, ale może jeszcze ktoś dołoży jakiś lepszy pomysł.
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !
Vag nie wykazał błedów...kolega sprawdzał trzy razy. Jutro mechanik włozy składankę: kosz orginalny sama pompa zamiennik. Zobaczymy jaki efekt.
Co do przyczyn wyczytałem na naszym forum, żę jak sie ma uszkodzony elektrozawór regulujący cisnienie w zbiorniku można pompe zajeździć. ja niestety przez ponad rok jeździłem i gdy wysiadałem po zgaszeniu silnika...jak syczy coś przy wlewie paliwa.
Gdy poszedłem na początku z tym do mechanika powiedził, żę coś tam z filtrem węglowym i nic sie wielkiego nie dzieje.
Dzieki za komentarz...
Co do przyczyn wyczytałem na naszym forum, żę jak sie ma uszkodzony elektrozawór regulujący cisnienie w zbiorniku można pompe zajeździć. ja niestety przez ponad rok jeździłem i gdy wysiadałem po zgaszeniu silnika...jak syczy coś przy wlewie paliwa.
Gdy poszedłem na początku z tym do mechanika powiedził, żę coś tam z filtrem węglowym i nic sie wielkiego nie dzieje.
Dzieki za komentarz...
Witam!
Mechanik złozył w orginalny kosz pompe zamiennik. Samochód w końcu odpalił. Jednak po kilkuminutach obroty zaczeły falować a przy dodaniu gazu zgasł. Po chwili znowu odpalił, lecz nie działa wskaźnik paliwa oraz tak mi się wydaje wskaźnik temp. płynu chłodzącego.
Ratujcie...
Co dalej?
[ Dodano: 2010-08-19, 19:55 ]
Witam ponownie!
mam nadzieję, żę to koniec mojej udręki jak róznież pomoc dla innych. Samochód jeździ. Wersja mechanika jest następująca. Były dwie przyczyny. Pierwsza to, że pierwszy mechanik montując zamiennik pompy, źle ułozył przewód paliwowy karbowany łączący pompę z deklem ziornika i zagioł się. Objawem było brak mocy. Kolejna usterka to na skutek zatarcia sie pompy orginalnej jakims cudem zrobilo się zwarcie i upaliła się ścieżka masowa w tablicy czujników. Więc one wszystkie oszalały. Nie wiem czy miało to wpływ na prace silnika ale rzeczywiście wskaźnik paliwa i temperatury były martwe.
Przejechałem autem 30 km i wszystko było ok! :mrgreen: Mam nadzieję, żę tak pozostanie. Pozdrawiam!
Mechanik złozył w orginalny kosz pompe zamiennik. Samochód w końcu odpalił. Jednak po kilkuminutach obroty zaczeły falować a przy dodaniu gazu zgasł. Po chwili znowu odpalił, lecz nie działa wskaźnik paliwa oraz tak mi się wydaje wskaźnik temp. płynu chłodzącego.
Ratujcie...

[ Dodano: 2010-08-19, 19:55 ]
Witam ponownie!
mam nadzieję, żę to koniec mojej udręki jak róznież pomoc dla innych. Samochód jeździ. Wersja mechanika jest następująca. Były dwie przyczyny. Pierwsza to, że pierwszy mechanik montując zamiennik pompy, źle ułozył przewód paliwowy karbowany łączący pompę z deklem ziornika i zagioł się. Objawem było brak mocy. Kolejna usterka to na skutek zatarcia sie pompy orginalnej jakims cudem zrobilo się zwarcie i upaliła się ścieżka masowa w tablicy czujników. Więc one wszystkie oszalały. Nie wiem czy miało to wpływ na prace silnika ale rzeczywiście wskaźnik paliwa i temperatury były martwe.
Przejechałem autem 30 km i wszystko było ok! :mrgreen: Mam nadzieję, żę tak pozostanie. Pozdrawiam!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 435
- Rejestracja: 07 mar 2009, 16:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Teraz sam mam problemy z pompa paliwa.
Niedawno, tzn 2 lub 3 tygodnie temu wymieniłem pompę. Włożony zamiennik.
Teraz znowu ta sama historia. Samochód odpala jak chce, totalna loteria. Na awaryjnym odpalaniu na gazie pali za to bez problemu jak nie ostygnie całkiem.
Najczęściej nie chce zapalić na benzynie po krótkim postoju, za to jak jest zimny palił dobrze aż do dziś. Dziś nie zapalił wcale po kilku godzinach postoju i został tam gdzie stał
Napięcie na przewodach jest ale paliwa nie podaje.
Największym problemem jest duuuża butla w bagażniku :evil: :evil:
Zjarała się następna pompa? Co może być przyczyną takiej awarii bo to chyba nie jest przypadek?
A może po prostu marny zamiennik?
Niedawno, tzn 2 lub 3 tygodnie temu wymieniłem pompę. Włożony zamiennik.
Teraz znowu ta sama historia. Samochód odpala jak chce, totalna loteria. Na awaryjnym odpalaniu na gazie pali za to bez problemu jak nie ostygnie całkiem.
Najczęściej nie chce zapalić na benzynie po krótkim postoju, za to jak jest zimny palił dobrze aż do dziś. Dziś nie zapalił wcale po kilku godzinach postoju i został tam gdzie stał

Napięcie na przewodach jest ale paliwa nie podaje.
Największym problemem jest duuuża butla w bagażniku :evil: :evil:
Zjarała się następna pompa? Co może być przyczyną takiej awarii bo to chyba nie jest przypadek?
A może po prostu marny zamiennik?
Nigdy nie narzekaj że masz w życiu pod górę jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt. Forum Audi A6 dyskusyjne !