Mam problem z przednim zawieszeniem, które zresztą zostało całe wymienione łącznie z amortyzatorami, po prostu wszystko. Chodzi o stukanie z przodu auta przy przejeżdżaniu przez nierówności (dziury, leżące misiaki, itp).Byłem już na dwóch stacjach diagnostycznych i nic wg. nich wszystko OK. A ja oprócz tego stuku (najbardziej słychać przy mocno skręconych kołach) czuję że samochód dziwnie się prowadzi, czasami jakby lekko pływał. Dziś zauważyłem że przy prędkości około 130 zaczyna drgać
[A6 C5] problem z przednim zawieszeniem
[A6 C5] problem z przednim zawieszeniem
Witam wszystkich
Mam problem z przednim zawieszeniem, które zresztą zostało całe wymienione łącznie z amortyzatorami, po prostu wszystko. Chodzi o stukanie z przodu auta przy przejeżdżaniu przez nierówności (dziury, leżące misiaki, itp).Byłem już na dwóch stacjach diagnostycznych i nic wg. nich wszystko OK. A ja oprócz tego stuku (najbardziej słychać przy mocno skręconych kołach) czuję że samochód dziwnie się prowadzi, czasami jakby lekko pływał. Dziś zauważyłem że przy prędkości około 130 zaczyna drgać
. Normalnie czeski film, nikt nic nie wie, a mnie już krew zalewa 
Mam problem z przednim zawieszeniem, które zresztą zostało całe wymienione łącznie z amortyzatorami, po prostu wszystko. Chodzi o stukanie z przodu auta przy przejeżdżaniu przez nierówności (dziury, leżące misiaki, itp).Byłem już na dwóch stacjach diagnostycznych i nic wg. nich wszystko OK. A ja oprócz tego stuku (najbardziej słychać przy mocno skręconych kołach) czuję że samochód dziwnie się prowadzi, czasami jakby lekko pływał. Dziś zauważyłem że przy prędkości około 130 zaczyna drgać
-
mariusz103
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 10
- Rejestracja: 26 lip 2009, 21:14
- Lokalizacja: niemcy
wizam mialem tak samo po wymianie zawieszenia zaczelo z przodu cos stukac na dziurach i okazalo sie ze zle poskladali amorki jakies uszczelki byly odwrotnie zalozone. pewnie u ciebie jest to samo a co do plywania autka na drodze to powiem ci szczeze ze tez tak mam ale nikt mi niemoze pomoc na ten problem bo normalnie po wymienieniu zawieszenia autko powinno sie trzymac drogi a umnie jazda powazej 130 to jest masakra
A czy wymieniając amortyzatory wyminiłeś też łożysko i sprężynę tależową ( ta guma na której opiera się sprężyna u góry )
? Mi wygląda to na uszkodzony któryś z tych elementów.
Co do pływania to mam nadziję , iż po wymianie wachaczy oraz końcówek drążka kierowniczego ustawiałeś dokładnei zbierzność wraz z ustawieniem krzywej zbieżności na specjalnej belce????
Co do pływania to mam nadziję , iż po wymianie wachaczy oraz końcówek drążka kierowniczego ustawiałeś dokładnei zbierzność wraz z ustawieniem krzywej zbieżności na specjalnej belce????
OOOO widzę że ktoś ma ten sam problem co ja. U mnie też czeski film, te same obawy co Oxygen. Wymieniłem końcówki drążka kier i tuleje wózka z przodu i nadal stuka na policjantach i na nierównościach przy skrętach. Jeśli jest ktoś kto miał taki problem albo wie co to za przyczyna to fajnie by było jakby się z nami podzielił.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
kumangt
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
a moze drazki kierownicze lub przekladnia ma lekki luz gora dol tak jest u mnie sprawdzilem wszystko okazalo sie ze to przekladnia
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.










