[A6 C5 2,7 biturbo] a Robtoy & Co. present
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubuskie
Witam Cie serdecznie.Poki co moja cala uwaga skupila sie na problemach z klima.
Przed chwilka poslalem Tobie PW w zwiazku z tym problemem.Wiem ze caly czas czyms Cie zadreczam sorki za to ale nigdzie nic konkretnego niemoge znalezc.
Mialem felgi zmienic a wychodzi ma to ze kupie kompresor klimy.
No nic najwazniejsze zeby moja ,,lady ,, byla zdrowa,a potem bede ja upiekszal dalej
Pozdrawiam i z niecierpliwoscia oczkuje Twojego powrotu ze slonecznego wybrzeza :mrgreen:
Przed chwilka poslalem Tobie PW w zwiazku z tym problemem.Wiem ze caly czas czyms Cie zadreczam sorki za to ale nigdzie nic konkretnego niemoge znalezc.
Mialem felgi zmienic a wychodzi ma to ze kupie kompresor klimy.
No nic najwazniejsze zeby moja ,,lady ,, byla zdrowa,a potem bede ja upiekszal dalej

Pozdrawiam i z niecierpliwoscia oczkuje Twojego powrotu ze slonecznego wybrzeza :mrgreen:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubuskie
yogibear1, nazbieralo mi sie roznych przeszkod
no i teraz walcze zeby to wszystko wyprostowac
wiec poki co nic niezmajstrowalem jeszcze(ta sytuacja niedlugo ulgnie zmianie)terazbede chcial zapodac ladna felge. :mrgreen:
LuQas, jesli chodzio o maly grill w zdezaku to ja poprostu taki juz kupilem(po dlugich poszukiwaniach)
Ale jesli Tobie zalezy jedynie na chromowanej ramce by przypominalo to polift to rowniez mozna dostac takie grillki ja na poczatku taki mialem bo niemoglam dostac nigdzie full chromu,a potem dorwalem moj obecny a poprzedni tzn.tylko z chrom ramka odsprzedalem koledze.
Wiem z forum ze ,niektorzy robia to sami.Kupuja jaks listwe chromowana i oklejaja.U niektorych wyglada to ok,a u niektorych buuuuu.
Ja akurat niejestem zwolennikiem oklejania takiego autka jakims byle czym
Ale wiadomo,kazdy robi tak jak lubi i jak mu kaski starcza
pozdrawiam

LuQas, jesli chodzio o maly grill w zdezaku to ja poprostu taki juz kupilem(po dlugich poszukiwaniach)
Ale jesli Tobie zalezy jedynie na chromowanej ramce by przypominalo to polift to rowniez mozna dostac takie grillki ja na poczatku taki mialem bo niemoglam dostac nigdzie full chromu,a potem dorwalem moj obecny a poprzedni tzn.tylko z chrom ramka odsprzedalem koledze.
Wiem z forum ze ,niektorzy robia to sami.Kupuja jaks listwe chromowana i oklejaja.U niektorych wyglada to ok,a u niektorych buuuuu.
Ja akurat niejestem zwolennikiem oklejania takiego autka jakims byle czym
Ale wiadomo,kazdy robi tak jak lubi i jak mu kaski starcza

pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubuskie
kiedys byly dostepne na tej stronce http://www.chromemaster.pl/kategorie/64 ... -2004.html
Ale niewiem czy jeszcze tam sa,ja bralem od nich oringi i klameczki w chromie.
A tu tak na sybkiego znalazlem na ,,ale drogo,,komplecik grilkow w chromie.Wiem ze Tobie zalezy tylko na ramce w chromie.Mysle ze jak dobrze poszukasz to znajdziesz a najlepiej znajdz sklep,w ktorym sprzedaja produkty z firmy IN-PRO bo miedzy innymi ta firma robi takie grile jak Ty chcesz
http://www.moto.allegro.pl/item11594895 ... _gril.html
Mozesz tez zajzec na ta stronke i oblukac moze cos ci wpadnie w oko
http://www.in-pro.de/cms/front_content.php?changelang=2
Ale niewiem czy jeszcze tam sa,ja bralem od nich oringi i klameczki w chromie.
A tu tak na sybkiego znalazlem na ,,ale drogo,,komplecik grilkow w chromie.Wiem ze Tobie zalezy tylko na ramce w chromie.Mysle ze jak dobrze poszukasz to znajdziesz a najlepiej znajdz sklep,w ktorym sprzedaja produkty z firmy IN-PRO bo miedzy innymi ta firma robi takie grile jak Ty chcesz
http://www.moto.allegro.pl/item11594895 ... _gril.html
Mozesz tez zajzec na ta stronke i oblukac moze cos ci wpadnie w oko

http://www.in-pro.de/cms/front_content.php?changelang=2
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubuskie
witam po malej przerwie
niestety jeszcze nie ogarnolem wszystkich bolaczek mojej furci,ale sprway juz sie maja ku koncowi
na wstepie musze powiedziec ze jednak zrezygnuje z wkladania K04itd gdyz poszedlem po rozum do glowy.
niemniej jednak powinno udac mi sie osiagnac te wczesniej zamiezone 350km
Aktualnie zakupilem juz calkiem nowiotki zestaw turbinek,ktore zamiezam wstawic razem z mocniejsza pompa paliwa no i zastanawiam sie nad zmiana wtryskow i wydechu po tym zabiegu i dobrym wirusie raczej niepowinno byc klopotu z osiagnieciem powyzszego wyniku
notabene robie to tylko dlatego ze takie mam hobby bo tu gdzie mieszkam niejestem wstanie w pelni kozystac nawet z tej mocy ,ktora mam w serii
ponizej foto turbawek
![Obrazek]()
dodatko jako ciekawostke dodam ze niedalej jak pol miesiaca temu bylem zmuszony wymienic simering na polaczeniu walu kardana z skrzynia rozdzielcza i tu tez natrafilem na problem bo jak sie okazuje nieda sie juz zmienic tylko samego simera bo juz nie wystepuja trzeba bylo rowniez wymnienic tak zwana flansze i ponizej foty
![Obrazek]()
olej jaki sie tam stosuje sie przy automatach to castrol transmax Z ,a w manualnych castrol TAF-X 75w-90.
niestety jeszcze nie ogarnolem wszystkich bolaczek mojej furci,ale sprway juz sie maja ku koncowi
na wstepie musze powiedziec ze jednak zrezygnuje z wkladania K04itd gdyz poszedlem po rozum do glowy.
niemniej jednak powinno udac mi sie osiagnac te wczesniej zamiezone 350km
Aktualnie zakupilem juz calkiem nowiotki zestaw turbinek,ktore zamiezam wstawic razem z mocniejsza pompa paliwa no i zastanawiam sie nad zmiana wtryskow i wydechu po tym zabiegu i dobrym wirusie raczej niepowinno byc klopotu z osiagnieciem powyzszego wyniku
notabene robie to tylko dlatego ze takie mam hobby bo tu gdzie mieszkam niejestem wstanie w pelni kozystac nawet z tej mocy ,ktora mam w serii
ponizej foto turbawek
dodatko jako ciekawostke dodam ze niedalej jak pol miesiaca temu bylem zmuszony wymienic simering na polaczeniu walu kardana z skrzynia rozdzielcza i tu tez natrafilem na problem bo jak sie okazuje nieda sie juz zmienic tylko samego simera bo juz nie wystepuja trzeba bylo rowniez wymnienic tak zwana flansze i ponizej foty
olej jaki sie tam stosuje sie przy automatach to castrol transmax Z ,a w manualnych castrol TAF-X 75w-90.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
- Imię: Robert
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Lubuskie
Hejka SANT0,
no wlasnie mialem drobny wyciek simer byl juz wypatrzony wiec go zmienilem,ale zadnego lozyska nie zmienialem .
Zabieg w moim przypadku polegal na zdieciu wydechu i oslon odkreceniu walu do tak jakby przegubu potem wykreceniu tegoz przegubu (mozna porownac do wymiany wyklego przegubu zewnetrznego od kola) i odkreceniu tej wlasnie flanszy poczym montaz nowej i reszta analogicznie a na koniec dolewka oleju mi weszlo prawie 1,5l i przy tej okazji skontrolowalem dyfer(ten w idealnym stanie)
Ale o lozysku zadnym nic mi nikt nie mowil,wiec moze ty moglbys mi lepiej objasnic o co chodzi z tym lozyskiem i czy teraz mam zabrac sie za to jeszcze raz?
no wlasnie mialem drobny wyciek simer byl juz wypatrzony wiec go zmienilem,ale zadnego lozyska nie zmienialem .
Zabieg w moim przypadku polegal na zdieciu wydechu i oslon odkreceniu walu do tak jakby przegubu potem wykreceniu tegoz przegubu (mozna porownac do wymiany wyklego przegubu zewnetrznego od kola) i odkreceniu tej wlasnie flanszy poczym montaz nowej i reszta analogicznie a na koniec dolewka oleju mi weszlo prawie 1,5l i przy tej okazji skontrolowalem dyfer(ten w idealnym stanie)
Ale o lozysku zadnym nic mi nikt nie mowil,wiec moze ty moglbys mi lepiej objasnic o co chodzi z tym lozyskiem i czy teraz mam zabrac sie za to jeszcze raz?