Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Prosze o pomoc - Opis Kontrolek-

Silniki wysokoprężne
TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 25 lip 2010, 16:52

Aron pisze:Filtr najlepiej usunąć (mechanicznie i elektrycznie). Usunięcie jest konieczne przy chipie. Jeżeli masz standardową moc silnia to wskazane jest aby go nie ruszać!
eh...
ludzie się naczytają taki bzdur na forach pisanych przez pseudo fachowców i potem chcą usuwać filtr bez powodu....

1. Poprawnie wykonana, bezpieczna modyfikacja nie spowoduje szybszej agonii filtra!
Ale jak klient płacze że ze 140KM - 160KM to mało bo ktoś tam, gdzieś tam miał 165KM czy 170...to już sprawa klienta jeśli coś złego z fapem zacznie się dziać.
Mod może być albo bezpieczny albo mocny!

2. Chip to chip a usunięcie fapa to zupełnie inna czynność i wcale nie taka prosta jak to się niektórym wydaje i nikt nie robi tego jako standardowej usługi przy chip tuningu ;-) więc Aron nie wprowadzaj ludzi w błąd.
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja