Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[C4 2,5TDI] 0d 100-200 km/h na ostatnim biegu TDI

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
pawel100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 sty 2010, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

[C4 2,5TDI] 0d 100-200 km/h na ostatnim biegu TDI

Post autor: pawel100 » 16 kwie 2010, 10:48


to mój ,C4 100 AAT 0.216+chip od 100-200 na 6 biegu ok 27s
zapraszam innych do pomiarów swoich TDI szczególnie AAT i AEL i zamieszczanie filmików z czasami do porównania , silników seryjnych i po modyfikacjach z opisem tychże modów
172PS przy 3600 373Nm przy 3100
wykres http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 16 kwie 2010, 12:12

pawel100, jeśli dobrze widzę to z AAT wyciągnąłeś po chipie 172 KM, jak ze spalaniem w takim razie?
jeśli chodzi o filmik to najbardziej podoba mi się jak wskazówka zapiernicza
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

pawel100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 sty 2010, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pawel100 » 16 kwie 2010, 16:18

spalanie w mieście wzrosło o 1L i teraz pali 9L ale nie da się wolno jechać
172PS przy 3600 373Nm przy 3100
wykres http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Rocznik: 2009
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 16 kwie 2010, 23:54

Pochwal się kolego gdzie robiłeś, ile Cię skasowali i chciałbym zobaczyć filmik z tyłu samochodu podczas tego przyspieszania.. Nie dymi to? Turbo ori?
Wykres mi się podoba, nie męczy silnika na dole i ładnie coraz to bardziej ciągnie <ok>
Obrazek TDI +

mr.Pit
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 lut 2008, 20:22
Imię: Marcel
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rumia

Post autor: mr.Pit » 17 kwie 2010, 11:34

no ładnie zapiernicza. Chyba z górki leciałeś :mrgreen: :-P
Fiat 126 BIS, Fiat 125, Opel Omega 2.0
Opel Calibra 2.0
Audi C4 93r 2.6 ABC, Audi A6 99r 2.4 ARJ
Audi A6 Avant 03r 3.0 ASN

pawel100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 sty 2010, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pawel100 » 19 kwie 2010, 12:20

Hincó pisze:Pochwal się kolego gdzie robiłeś, ile Cię skasowali i chciałbym zobaczyć filmik z tyłu samochodu podczas tego przyspieszania.. Nie dymi to? Turbo ori?
Wykres mi się podoba, nie męczy silnika na dole i ładnie coraz to bardziej ciągnie <ok>
program nie ma ojca, gotowiec, co widać po wykresie, żaden tuner by tak wykresu nie zrobił, zadymienie nieznaczne (potrzebna korekta softu i zmniejszenie dawki prawdopodobnie spalanie spadnie, hamowałem w kreator mocy.pl i powiedzieli że po korekcie 180PS i 400Nm powinno być ale już nie będe inwestował w tym roku prawdopodobnie będe zmieniał samochód)
turbo oryginał
172PS przy 3600 373Nm przy 3100
wykres http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html

Awatar użytkownika
GrzesiekA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 29 kwie 2008, 21:21
Lokalizacja: szczecin

Post autor: GrzesiekA6 » 19 kwie 2010, 20:48

Ciekawie bo mój AEL 195 i więcej nie chce ostatnio ;>

FAŁDZIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
Imię: Marcin
Rocznik: 2001
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: FAŁDZIK » 20 kwie 2010, 08:17

GrzesiekA6, wyrzuć katalizator, zaślep EGR i pójdzie więcej, a jak to będzie za mało to pozostaje chip

pawel100, zastanawia mnie moc jaką osiągnąłeś po chipie, bo rozmawiałem raz z kolesiem, który zajmuje się chipowaniem i z tego co on mówił to granica bezpieczna dla silnika to zwiększenie mocy o około 25% a u ciebie to prawie 50%
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL :)

Awatar użytkownika
bartek915
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 210
Rejestracja: 04 sty 2009, 20:14
Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław

Post autor: bartek915 » 21 kwie 2010, 10:56

FAÂŁDZIK
Kolega ma bodajże większe wtryski 0.216 od T4 150KM

Ninja_
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 207
Rejestracja: 07 mar 2009, 15:36
Lokalizacja: łodzkie

Post autor: Ninja_ » 20 lip 2010, 08:51

tak na marginesie... podkusiło mnie ostatnio żeby zatankować paliwo ze stacji Intermarche....
efekt - konie zdechły - tak, z 20% minimum...
Samochód nie był w stanie przekroczyć 200km/h, a wyprzedzanie było zauważalnie wolniejsze...
Tankuję cały czas ;) na orlenie zwykłego diesla, raz na m-c to niby lepsze - vervę pod korek - nie wiem co mnie wtedy podkusiło - chyba tylko cena i ciekawość....

Postaram na dniach zrobić filmik i zamieścić z tym co moja audi jest w stanie wykrzesać...

dzidek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:11
Imię: Andrzej
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: dzidek » 08 sty 2011, 16:19

pawel100, a możesz napisać skąd miałeś gotowca i co dodatkowo wymieniałeś.

lukwoj21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 359
Rejestracja: 14 gru 2010, 17:49
Imię: Łukasz
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Żary
Kontakt:

Post autor: lukwoj21 » 18 mar 2011, 21:01

Witam co prawda mam audi 80 b4 z wtryskami 0.216 frateli Bosio turbo 1,4 bara, soft, zaslepiony EGR i wyciety kat efekty 131km i 320nm dobra nie bede sie chwalił <rotfl> Mój kumpel ma c4 115km i chce sobie chipa zrobic i nie wiem jak to jest w ECU C4 sa tam wlutowane podstawki pod epromy? czy trzeba lutowac?

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 18 mar 2011, 21:22

Ninja_ pisze:tak na marginesie... podkusiło mnie ostatnio żeby zatankować paliwo ze stacji Intermarche....
efekt - konie zdechły - tak, z 20% minimum...
Samochód nie był w stanie przekroczyć 200km/h, a wyprzedzanie było zauważalnie wolniejsze...
Tankuję cały czas ;) na orlenie zwykłego diesla, raz na m-c to niby lepsze - vervę pod korek - nie wiem co mnie wtedy podkusiło - chyba tylko cena i ciekawość....

Postaram na dniach zrobić filmik i zamieścić z tym co moja audi jest w stanie wykrzesać...
Dziwna sprawa bo ja na tym samym Intermarche tankuje odkad otworzyli ta stacje i nie narzekam na mniejsza moc.

gość_

Post autor: gość_ » 18 mar 2011, 21:25

Ninja_ pisze:Tankuję cały czas ;) na orlenie zwykłego diesla
a co ty diesla tankujesz jak masz benzynke :P

Nieźle seta zasuwa. Ale też intryguje mnie jak ten silnik to znosi :]

Kliku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 216
Rejestracja: 25 cze 2011, 17:35
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Kliku » 12 wrz 2012, 09:05

minel troche czasu autor moze napisac jak ten silnik to znosi. Sam z ciekawosci zobacze jaki czas zrobi moj motor 100-200.
A6c4 AEL Quattro Power by' To JA
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja