Witam koledzy, mam pytanie w mojej A6 jak jadę ciągle dymi na czarno im wiecej gazu tym więcej dymu puszczę nogę z gazu nic nie kopci, co może być przyczyną
Kupiłem auto niedawno i facet mi powiedział że to pompa i wtryski jest do ustawienia/regulacji no nie powiem uwierzyłem ale liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam
[A6 C4 AEL 140 KM 1995r.] dymi na czarno, słaby, przerywa
[A6 C4 AEL 140 KM 1995r.] dymi na czarno, słaby, przerywa
Ostatnio zmieniony 21 lip 2010, 14:14 przez Miras2020, łącznie zmieniany 2 razy.
Only Audi, Only A6
przeczytałem ten post ... powiem szczerze dał do myslenia, u mnie pod kompem niema żadnych błędów i nie słychać żadnego syykuuu ... sprawdzę dol,ot to jutro napewno tą 17 oznaczoną na zdjęciu, ale czy może być coś innego dodam że wydaje mi się że auto jest mułowate i tak jakoś twardo chodzi silnik
Only Audi, Only A6
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
jak z przyśpieszeniem powyżej 130 ? Powinno pomóc : c4-25-tdi-ael-dymi-na-czarno-vt2786.htm ... o&start=15
- Dawidows89
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 146
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:26
- Lokalizacja: Białystok
nastawnik pompy
koledzy byłem u mechanika, bez podpięcia pod komputer stwierdził pewnym głosem że to nastawnik na pompie wtryskowej , objawy lekko faluje na obrotach, nierówno chodzi jak się jedzie, dymi na czarno cały czas i jest słaby... powiedzcie mi ile taki nastawnik bo facet mnie załamał na starcie...
Only Audi, Only A6
Mechanik rozwiał moje nadzieje na posiadanie audi he powiedział co następuje ...
Mam wlany olej 10w60 platinum żebym go zmienił na mineralny bo auto ma juz prawie 400 tys. przebiegu i zawiesza mi się zawór lub jakiś tam korektor (coś takiego) i po wlaniu mineralnego oleju to może ustąpić, pompa jest do regeneracji gdyż podaje słabe ciśnienie (przez co ktoś przed sprzedażą założył zaworek zwrotny) musiał ustawić ją na wcześniejszy zapłon bo jeśli była ustawiona poprawnie to auto przerywało powyżej 2 tys. obrotów i niedało się na ciepłym jechać, przy okazji końcówki wtrysków również wymiana, wymianie również poddaje się pierburg dyż nie działa prawidłowo i turbinka nie daje tak jak trzeba ale powiedział że jego można jeszcze jakoś ogarnąć i przeczyścić czy coś...
Koledzy co wy o tym myślicie ? warto dokładać ? ile wyniosą mnie koszty tak bez robocizny ?
Mam wlany olej 10w60 platinum żebym go zmienił na mineralny bo auto ma juz prawie 400 tys. przebiegu i zawiesza mi się zawór lub jakiś tam korektor (coś takiego) i po wlaniu mineralnego oleju to może ustąpić, pompa jest do regeneracji gdyż podaje słabe ciśnienie (przez co ktoś przed sprzedażą założył zaworek zwrotny) musiał ustawić ją na wcześniejszy zapłon bo jeśli była ustawiona poprawnie to auto przerywało powyżej 2 tys. obrotów i niedało się na ciepłym jechać, przy okazji końcówki wtrysków również wymiana, wymianie również poddaje się pierburg dyż nie działa prawidłowo i turbinka nie daje tak jak trzeba ale powiedział że jego można jeszcze jakoś ogarnąć i przeczyścić czy coś...
Koledzy co wy o tym myślicie ? warto dokładać ? ile wyniosą mnie koszty tak bez robocizny ?
Only Audi, Only A6
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga