witam
chcialbym zalozyc blow off do audi 2.7 biturbo, po chipie na 300km, takze troche turbinka powinna upuszczac.
W sieci jak i na forum jest bardzo malo informacji na ten temat, za to bardzo duzo o 1.8t ktore niebardzo
akceptuje bov'a. Nie chce raczej isc w polsrodki i pakowac dv ktory i tak pracuje w ukladzie zamkniętym
i nie bedzie syczal. licze na pomoc i propozycje. szukalem takze dzwiekow na youtube etc, ale sa tylko
z 2,7 biturbo od audi s4, silnik chyba jest prawie taki sam ?
tak samo mało jest zdjec, opisow stozkow wsadzonych do tego silnika ? naprawde nikt w nich nie grzebie ?
odnosnie bov oraz dv polecam ta strone :
http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html
pozdrawiam
[a6 c5 2.7 biturbo] BOV, Blow off, DV
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
W 2.7BiT po założeniu BOV'a będzie identyczna sytuacja jak w 1.8T. BOV wypuszcza pomierzone przez przepływkę powietrze do atmosfery, ale sterownik o tym nie wie i leje paliwa odpowiednio do tego pomierzonego powietrza, którego już przecież w dolocie nie ma
. Silnik musi się zalewać i nie pracuje właściwie, lub nawet gaśnie po takim "strzale" z BOV'a. DV funkcjonalnie niewiele różni się od BOV'a - BOV ma wyjście "kształtujące" doznania dźwiękowe, DV w tym samym miejscu ma króciec do obwodu "recyrkulacji" powietrza w dolocie. Teoretycznie możesz sobie ten króciec odłączyć, zaślepić dolot po odłączonym DV i popróbować PSSSSSS :lol: . DV takie nietypowe dla siebie warunki pracy powinien spokojnie wytrzymać, ale oczywiście głowy nie daję 
Oczywiście pewnie są jakieś bardziej magiczne sposoby ominięcia ww. niedogodności, ale ja ich nie znam


Oczywiście pewnie są jakieś bardziej magiczne sposoby ominięcia ww. niedogodności, ale ja ich nie znam

Witam!
Znalazłem taki zestaw zaworów, niby do 2.7BiT
Co o tym sądzicie?
http://cgi.ebay.pl/2x-Blow-Off-Pop-Off- ... 3566wt_883
Znalazłem taki zestaw zaworów, niby do 2.7BiT
Co o tym sądzicie?
http://cgi.ebay.pl/2x-Blow-Off-Pop-Off- ... 3566wt_883
pozdrawiam
Arek
Arek
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
cbg, skutki zamontowania tych zaworków bedą dokładnie takie same,więc moim zadniem lepiej zostać przy fabrycznym rozwiązaniuzbig_wwl pisze:W 2.7BiT po założeniu BOV'a będzie identyczna sytuacja jak w 1.8T. BOV wypuszcza pomierzone przez przepływkę powietrze do atmosfery, ale sterownik o tym nie wie i leje paliwa odpowiednio do tego pomierzonego powietrza, którego już przecież w dolocie nie ma. Silnik musi się zalewać i nie pracuje właściwie, lub nawet gaśnie po takim "strzale" z BOV'a.

- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Troche odkopie kotleta,
czytałem, że jezeli kupi sie bova firmy forge model 007p to nie powinno byc zadnych problemow z silnikami, przynajmniej w Anglii jezdzi kilka osob na tym, w prawdzie to golfy i 1.8t ale to praktycznie to samo co audi. Ja mozliwe ze bede tego rozwiazania z tym własnie BOV'em probował wiec podziele sie moja opinia
czytałem, że jezeli kupi sie bova firmy forge model 007p to nie powinno byc zadnych problemow z silnikami, przynajmniej w Anglii jezdzi kilka osob na tym, w prawdzie to golfy i 1.8t ale to praktycznie to samo co audi. Ja mozliwe ze bede tego rozwiazania z tym własnie BOV'em probował wiec podziele sie moja opinia
