Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.0 ] multitronic jeśli masz taki...

Silniki benzynowe
sprinter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 11 lip 2010, 13:27
Lokalizacja: OLKUSZ

[A6 C5 Avant 2.0 ALT 130 KM Multitronic] Opis ALT plus Multi

Post autor: sprinter » 17 lip 2010, 17:44

Witam. Kupiłem Audi z ALT i Multi samochód dla" emerytów" jeszcze z multi naprawdę nie ma czym jechać. Autko super w miarę młode 2004 krajowe. Kupiłem miesiąc temu miał 168 tyś teraz ponad 170 tyś i wymieniłem cewkę norma drugą wożę w bagażniku, świece było tragicznie z ich stanem też wymieniłem. Jeśli chodzi o spalanie to z Wawy spalił 9ltr, po mieście komp pokazuje od 11 do 13 założyłem gaz i spala w jeździe mieszanej od 14 do 18.5 ltr tragedia a jeżdżę nie katując auta do tego jak ostro przyspieszam żeby wyprzedzić to bardzo wyje koło filtra powietrza takie mam wrażenie jest strasznie głośno. Wcześniej jeździłem Mercedesem coupe 3.0 automat i nie mogę się przyzwyczaić do Multitronica wydaje mi się jakby się sprzęgło ślizgało w manualu takie wrażenie. A co do oleju przejechałem około 1500km i zaświeciło dolałem litr i na razie jest ok a padł mi jeszcze alternator szczotki,łożysko,wirnik 500 naprawa. Jeśli ktoś ma tak u siebie że podczas przyspieszania głośno jest w aucie i to dobiega z okolicy filtra powietrza to niech da znać co to i jak to zniwelować. Podsumowując autko fajne na trasy do miasta nie koniecznie, przyspieszenie słabe, skrzynka biegów trzeba się przyzwyczaić albo nauczyć jeździć z multi, spalanie duże. Wiem zaraz ktoś napisze po co kupiłem więc dlatego że krajowa ładna za fajne pieniążki i mam Bmw 2.0 benzyna i chodzi rewelacyjnie też kombi więc nie lekkie a tu z Audi takie zaskoczenie. Pozdrawiam.
ŁUKASZ

Matahari01
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 04 lip 2009, 19:48
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: Matahari01 » 17 lip 2010, 23:55

No to dodam.... padł mi przerywacz świateł ostrzegania (nie jestem pewna czy tak to się nazywa :? ). Objawy były takie, że kierunki mi nie chciały migać, choć awaryjne były ok. Próbowałam reanimować moduł. Niestety czyszczenie blaszek nic nie dało. Koszt nowego - oryginału, około 160 z kurierem.
pozdrawiam

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 18 lip 2010, 10:57

sprinter pisze:eśli ktoś ma tak u siebie że podczas przyspieszania głośno jest w aucie i to dobiega z okolicy filtra powietrza to niech da znać co to i jak to zniwelować.
Buczenie jak przy stożku? Sprawdź tłumik szmerów ssania oraz oczywiście szczelość obudowy filtra i dolotu :)

A po 722.3 będzie cięzko Ci się przyzwyczaić do jakiejkolwiek skrzyni ASB innego producenta ;-)

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jericho24 » 17 maja 2012, 00:08

Hej!
Mam Passka 1.8T w tiptronicu.

Mysle nad zmiana na A6 C5 2.0 w multitronicu ;)

Mozecie zapodac jakis filmik jak ta skrzynia pracuje w miescie i na trasie z tym wlasnie motorem (na youtube nic nie znalazlem).
Od ilu rpm jest silnik slyszalny?

Wg. danych przyspieszenie jest takie same jak u mnie, mimo nizej mocy o 20PS i troche wiecej Nm.

Czy podczas dynamicznej jazdy, np. gwaltowne wyprzedzanie, robi tez chwilowa zwloke zanim zajarzy o co kierowcy chodzi? ;)

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 18 maja 2012, 09:58

jericho24 pisze:Wg. danych przyspieszenie jest takie same jak u mnie, mimo nizej mocy o 20PS i troche wiecej Nm.
nie prawda kolo ma w a4 B6 taki silnik i 1,8T wymiata duzo lepiej od 2,0 nawet w lzejszej budzie nie da rady
ANIMAL

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jericho24 » 18 maja 2012, 19:26

egoonn pisze:nie prawda kolo ma w a4 B6 taki silnik i 1,8T wymiata duzo lepiej od 2,0 nawet w lzejszej budzie nie da rady
Napisalem to co producent podaje dla zestawienia 1.8T w Tiptronicu, i 2.0 w multitronicu.

Spalanie w tym drugim przypadku tez duzo mniejsze w teorii.

Konradoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 09 paź 2011, 23:22
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Konradoo » 25 gru 2012, 12:15

Posiadam C5 2.0 multitronic od dwóch lat. Jestem drugim właścicielem, ale wgląd w auto mam od poczatku bo było w rodzinie.

Skrzyni nigdy nie bede chwalił, mimo ze dla wielu jest poprostu wygodna do jazdy w mieście. Jest awaryjna, juz dwa razy był wymieniany sterownik. Auto obecnie ma 200tys przebiegu. Słyszałem, ze przy 1.8T jej awaryjnosc jest jeszcze większa.

Auto dużo pali, ok 12 litrów mieście, w trasie ok 10.
Cewki wymieniam częściej niz dolewam płynu do spryskiwaczy.... Tragedia.
Oprócz tego dokładnie rok temu zdiagnozowano mi pęknięcie bloku silnika! Po 3 miesiącach znalazłem nowy....

Jestem nowy na forum, ale chetnie pogadam o tym aucie. Stanowi dla mnie swoista ciekawostke :)

Awatar użytkownika
r2r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 04 maja 2011, 10:28
Lokalizacja: Kraków/Częstochowa

Post autor: r2r » 11 sty 2013, 19:03

kiedys byl jakis program czy cos ze audi wymienialo silniki ALT

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga