Witam.
Mam pytanie jak w temacie.
Pękła mi przednia sprężyna zawieszenia. Muszę ją wymienić i teraz nie wiem co i jak bo w temacie Audi jestem laikiem.
Znalazłem na allegro kilka marek spręzyn pasujących do mojego modelu auta.
Są to sprężyny marek:
MONROE
KAYABA
K+F
LESJOFORS
Teraz pytanie co mam kupić i ewentualnie jak sprawdzić czy to na 100% te sprężyny, w opisach aukcji jest wymieniony mój model.
Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.
[A6 C5 2.4 Q] Jakie sprężyny zawieszenia przedniego.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
A to dlaczego musisz kupować z allegro?? Jedz od razu do hurtowni motoryzacyjnej bądz do sklepu(W Szczecinie pełno) i dopasuj ewentualnie jak coś nie tak to wymienisz a z allegro będzie to trwało miesiąc i mogą nie chcieć wymiany po zakupie. W audi sprężyny ori są oznaczane kolorami twardości na pierwszej od góry spirali:
biały -standard
czerwony- sport
i jeszcze parę innych jest kolorów ale to będziesz widział jak wyjmiesz stare.
Jak nie będzie żadnego koloru to znaczy ,że ktoś je przed Tobą wymieniał więc musisz dobrać kolor twardości do Twojego stylu jazdy. Pozdro.
Nie zapomnij kupić " pary " bo przód będzie krzywo stał!!!
biały -standard
czerwony- sport
i jeszcze parę innych jest kolorów ale to będziesz widział jak wyjmiesz stare.
Jak nie będzie żadnego koloru to znaczy ,że ktoś je przed Tobą wymieniał więc musisz dobrać kolor twardości do Twojego stylu jazdy. Pozdro.

Nie zapomnij kupić " pary " bo przód będzie krzywo stał!!!
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! 

Sęk w tym że nie mam żadnych układów w sklepach motoryzacyjnych i różnica cen powala na kolana.
Np. Sprężyna Lesjofors ten sam numer kat. w sklepie cena 220 zl sztuka, taka sama u sprzedawcy allegro 167 zl sztuka.
Zaryzykuję i kupię na allegro.
Co do kompletu to oczywiście że 2 sztuki