[A6 C5] 1.8T Dziwny dzwiek
- Doc
- Administrator
- Posty: 2699
- Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Martin, nie stawiałbym na łańcuszek. On powinien brzęczeć wraz z rosnącymi obrotami, a nie spadając z nich.
1. Albo turbina ma już taki luz poprzeczny i schodząc z obrotów lub mocniej się kręcąc zahacza łopatkami, a co za tym idzie jej żywot ma się ku końcowi ( ona będzie działać, więc nie sugeruje się, że skoro działa to nie może obcierać )
2. Albo katalizator się rozleciał.
Rozbierz ją od zimnej strony i palcami wyczujesz luz. Tu powinien być już duży i bardzo wyczuwalny.
1. Albo turbina ma już taki luz poprzeczny i schodząc z obrotów lub mocniej się kręcąc zahacza łopatkami, a co za tym idzie jej żywot ma się ku końcowi ( ona będzie działać, więc nie sugeruje się, że skoro działa to nie może obcierać )
2. Albo katalizator się rozleciał.
Rozbierz ją od zimnej strony i palcami wyczujesz luz. Tu powinien być już duży i bardzo wyczuwalny.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl
Ps: Polecam iParts.pl
mam zalozony nowy napinacz i lancuchMartin pisze:To napinacz lancuszka rozrzadu,jest z tylu silnika
[ Dodano: 2008-07-15, 03:49 ]
pare tygodni temu przy wymianie pompy oleju macalem turbo i jest OK , katalizator tez mialem wyjety i wszystko cacy , a dzwiek wyraznie dobiega z okolic grodziDoc pisze:Martin, nie stawiałbym na łańcuszek. On powinien brzęczeć wraz z rosnącymi obrotami, a nie spadając z nich.
1. Albo turbina ma już taki luz poprzeczny i schodząc z obrotów lub mocniej się kręcąc zahacza łopatkami, a co za tym idzie jej żywot ma się ku końcowi ( ona będzie działać, więc nie sugeruje się, że skoro działa to nie może obcierać )
2. Albo katalizator się rozleciał.
Rozbierz ją od zimnej strony i palcami wyczujesz luz. Tu powinien być już duży i bardzo wyczuwalny.
Gdzie kupowales napinacz? czy byl nowy? Jezeli kupiles ze szrotu to masz duze prawdopodobienstwo ze wsadziles tam tez szrota....zanim napisales ze wymieniles napinacz lancucha bylem pewny ze to wlasnie lancuch...poza tym lancuch wcale nie musi zaczynac grzechotac wraz z rosnacymi obrotami...moze byc wresz przeciwnie....zalozmy ze lancuch jest luzny (napinac ma rypnieta sprezyne albo plastiki wytarte) czyli na nizszych obrotach bedzie go slychac bo bedzie zwyczajnie luzny...ale przy wysokich napnie sie.....
Napisz prosze gdzie dostales ten napinacz...
Napisz prosze gdzie dostales ten napinacz...
Ty wyprzedzasz, ja sie delektuje...
Koledzy mam identyczny dzwięk i też mi sie wydaje że to turbo. Co prawda mój mechanik dokłdanie nie wiedział ale też podejrzewa turbo ale powiedzieł że jak wszystko w porządku ciągnie to niema co sie przejmować.
Jeszcze jedno pytanie. Czy w 1.8T jest łańcuch czy pasek rozrządu? Wymieniałe i komplet (rolki, pasek, napinacz) i chyba był pasek co prawda nie widziałem bo mechanik kupował i zakładał.
Jeszcze jedno pytanie. Czy w 1.8T jest łańcuch czy pasek rozrządu? Wymieniałe i komplet (rolki, pasek, napinacz) i chyba był pasek co prawda nie widziałem bo mechanik kupował i zakładał.
Jeśli to łańcuszek to jest prosty test... Jedź na wieś na super równą drogę otwórz szyby 3ci bieg i coś koło 3 tyś obrotów puść gwałtownie gaz by zaczął wytracać a potem wbij go w podłogę jeśli cyknie całkiem mocno (usłyszysz bo załączają się zmienne fazy i łańcuch jest obciążonu) to znaczy że napinacz już kończy swój żywot. Można to niwelować uzupełnianiem oleju na max aha sprawdź czy masz całą uszczelkę napinacza...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga