Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Problem z ładowaniem dziwne wahania woltomierza.

Elektryka
ODPOWIEDZ
sprinter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 11 lip 2010, 13:27
Lokalizacja: OLKUSZ

Problem z ładowaniem dziwne wahania woltomierza.

Post autor: sprinter » 11 lip 2010, 16:07

[ALT 2.0 130KM C5 Avant]Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość jeśli już taki temat jest.
Mam taki problem autko jak zimnie po odpaleniu z przodu jak podniosę maskę na moje ucho alternator coś bardzo metalicznie stuka jak się rozgrzeje jest ok. Aż do dziś ruszyłem a tu zaświeciło się ładowanie i woltomierz zjechał do 8V auto zgasło. Odpaliłem ponownie i mierzę bez obciążenia ładowanie daje 13,4 .Włączam światła (Bi-kseny) spada do 13 dodaje klimę spada do 12.8.
Podczas jazdy woltomierz ma spore wahania od nieco poza 12 na światłach i klimie do kreski za 12V jak jadę bez klimy i świateł? Mam pytanko czy to może być regulator napięcia lub szczotki albo łożysko jak ktoś miał to lub wie niech podpowie. Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 16:05 przez sprinter, łącznie zmieniany 3 razy.
ŁUKASZ

marcin..a6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 11 lip 2010, 12:22
Lokalizacja: Łuków

Post autor: marcin..a6 » 11 lip 2010, 17:15

Stawiałbym na szczotki, widziałem podobny przypadek.

sprinter
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 11 lip 2010, 13:27
Lokalizacja: OLKUSZ

Re: Problem z ładowaniem dziwne wahania woltomierza.

Post autor: sprinter » 12 lip 2010, 17:15

sprinter pisze:[ALT 2.0 130KM A6 C5 Avant]Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość jeśli już taki temat jest.
Mam taki problem autko jak zimnie po odpaleniu z przodu jak podniosę maskę na moje ucho alternator coś bardzo metalicznie stuka jak się rozgrzeje jest ok. Aż do dziś ruszyłem a tu zaświeciło się ładowanie i woltomierz zjechał do 8V auto zgasło. Odpaliłem ponownie i mierzę bez obciążenia ładowanie daje 13,4 .Włączam światła (Bi-kseny) spada do 13 dodaje klimę spada do 12.8.
Podczas jazdy woltomierz ma spore wahania od nieco poza 12 na światłach i klimie do kreski za 12V jak jadę bez klimy i świateł? Mam pytanko czy to może być regulator napięcia lub szczotki albo łożysko jak ktoś miał to lub wie niech podpowie. Pozdrawiam.
ŁUKASZ

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 13 lip 2010, 10:41

sprinter, tagi musisz umeiszczac w temacie a nie w tresci posta.wtedy przegladajac forum wiem jakiego auta sie dotyczy pytanie i czy jestem wogole w stanei ci pomoc.

homer0315
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 62
Rejestracja: 02 lip 2009, 17:00
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: homer0315 » 15 lip 2010, 17:06

Witam.
U mnie sprawa wyglada podobnie...odpalam, to kreska ladowania jest nieco ponizej tej białej kreseczki (3/4) a potem jak silnik sie ogrzeje, wlacze klime, swiatla, nawiew, radio to w miescie spada do 12.8 natomiast jak jade to sie podniesie na jakies 13. Pozatym czasami mi gaśnie i nie trzyma obrotów...tzn obroty schodza zbyt nisko no i czasami nie nadąży ich podniesc przez co gaśnie...
A i jeszcze zima, dłuższe działanie ABS'u na śniegu (ok < 3s) = samochód gaśnie :P
Alternator ? Czy co innego ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga