[ALT 2.0 130KM C5 Avant]Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość jeśli już taki temat jest.
Mam taki problem autko jak zimnie po odpaleniu z przodu jak podniosę maskę na moje ucho alternator coś bardzo metalicznie stuka jak się rozgrzeje jest ok. Aż do dziś ruszyłem a tu zaświeciło się ładowanie i woltomierz zjechał do 8V auto zgasło. Odpaliłem ponownie i mierzę bez obciążenia ładowanie daje 13,4 .Włączam światła (Bi-kseny) spada do 13 dodaje klimę spada do 12.8.
Podczas jazdy woltomierz ma spore wahania od nieco poza 12 na światłach i klimie do kreski za 12V jak jadę bez klimy i świateł? Mam pytanko czy to może być regulator napięcia lub szczotki albo łożysko jak ktoś miał to lub wie niech podpowie. Pozdrawiam.
Problem z ładowaniem dziwne wahania woltomierza.
Problem z ładowaniem dziwne wahania woltomierza.
Ostatnio zmieniony 12 lip 2010, 16:05 przez sprinter, łącznie zmieniany 3 razy.
ŁUKASZ
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 11 lip 2010, 12:22
- Lokalizacja: Łuków
Re: Problem z ładowaniem dziwne wahania woltomierza.
sprinter pisze:[ALT 2.0 130KM A6 C5 Avant]Witam jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość jeśli już taki temat jest.
Mam taki problem autko jak zimnie po odpaleniu z przodu jak podniosę maskę na moje ucho alternator coś bardzo metalicznie stuka jak się rozgrzeje jest ok. Aż do dziś ruszyłem a tu zaświeciło się ładowanie i woltomierz zjechał do 8V auto zgasło. Odpaliłem ponownie i mierzę bez obciążenia ładowanie daje 13,4 .Włączam światła (Bi-kseny) spada do 13 dodaje klimę spada do 12.8.
Podczas jazdy woltomierz ma spore wahania od nieco poza 12 na światłach i klimie do kreski za 12V jak jadę bez klimy i świateł? Mam pytanko czy to może być regulator napięcia lub szczotki albo łożysko jak ktoś miał to lub wie niech podpowie. Pozdrawiam.
ŁUKASZ
Witam.
U mnie sprawa wyglada podobnie...odpalam, to kreska ladowania jest nieco ponizej tej białej kreseczki (3/4) a potem jak silnik sie ogrzeje, wlacze klime, swiatla, nawiew, radio to w miescie spada do 12.8 natomiast jak jade to sie podniesie na jakies 13. Pozatym czasami mi gaśnie i nie trzyma obrotów...tzn obroty schodza zbyt nisko no i czasami nie nadąży ich podniesc przez co gaśnie...
A i jeszcze zima, dłuższe działanie ABS'u na śniegu (ok < 3s) = samochód gaśnie :P
Alternator ? Czy co innego ?
U mnie sprawa wyglada podobnie...odpalam, to kreska ladowania jest nieco ponizej tej białej kreseczki (3/4) a potem jak silnik sie ogrzeje, wlacze klime, swiatla, nawiew, radio to w miescie spada do 12.8 natomiast jak jade to sie podniesie na jakies 13. Pozatym czasami mi gaśnie i nie trzyma obrotów...tzn obroty schodza zbyt nisko no i czasami nie nadąży ich podniesc przez co gaśnie...
A i jeszcze zima, dłuższe działanie ABS'u na śniegu (ok < 3s) = samochód gaśnie :P
Alternator ? Czy co innego ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga