Witam, proszę o poradę. Otóż mam problem z silnikiem , polegający na tym że podczas jazdy szarpie i przerywa. Czasami zdaży się że aż strzeli w tłumik. Jedyną usterkę którą stwierdziłem jest pęknięty przewód odpowietrzający, który idzie od lewej pokrywy zaworów , koło cewek i dalej gdzieś tam. Pokleiłem go taśmą izolacyjną , lecz przypuszczam że może łapać gdzieś lewe powietrze. Moje pytanie brzmi , od czego jest ten plastikowy przewód i czy może on być przyczyną nierównej pracy silnika??
Z góry Dziękuje za podpowiedzi
[A6 2.8 V6 98r. PB + LPG] silnik szarpie i przerywa
- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
[A6 2.8 V6 98r. PB + LPG] silnik szarpie i przerywa
Moja niunia https://a6klub.pl/28-v6-quattro-193k ... vt7778.htm
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
Warto sprawdzić kable wysokiego napięcia i świece.
Miałem podobne objawy podczas jazdy na gazie. Dodając gazu wyczówalne było szarpanie silnika i jego nierówna praca.
Wymieniłem Kable i świece od roku nie mam żadnych problemów.
Polecam coś lepszego ja zmieniłem na BREMI.
Jadąc na benzynie nie jest to tak odczówane tak jak na gazie.
Miałem podobne objawy podczas jazdy na gazie. Dodając gazu wyczówalne było szarpanie silnika i jego nierówna praca.
Wymieniłem Kable i świece od roku nie mam żadnych problemów.
Polecam coś lepszego ja zmieniłem na BREMI.
Jadąc na benzynie nie jest to tak odczówane tak jak na gazie.
- gregorklinski
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 27 gru 2008, 18:52
- Lokalizacja: Legnica
Kable i świece zmieniałem rok temu, bo miałem podobne obiawy ale szarpanie było wyczuwalne delikatne. Teraz to już się nie da jechać , więc nie wiem czy kable byłyby do wymiany poo roku czasu. Kupiłem kable NGK za 380zł i świece org. Audi. Czy możliwe że po roku znowu są do wymiany?
[ Dodano: 2010-07-12, 19:45 ]
Witam, doszedłem co bolało moje Audi. Otóż zakupione przezemnie kable NGK za ciężkie 400zł okazały się całkowitym niewypałem. Już przy demontażu rozerwał się jeden. Po demontażu świec ,również zakupionych nowych NGK (niby oryginał) stwierdziłem przepalenie elektrod. Podsumowując 500zł które zainwestowałem w nowe części na Allegro , wylądowały w koszu. Po zamontowaniu starych kabli BREMI i świec NGK (takich samych lecz przyjechały z Niemiec) auto chodzi jak szwajcarski zegarek . Teraz ciężka sprawa co zrobić jeśli się coś zepsuje?? Niby nasze oryginały na Allegro zniechęciły mnie i to bardzo. Gdzie więc szukać porządnych i oryginalnych części na przyszłość???
[ Dodano: 2010-07-12, 19:45 ]
Witam, doszedłem co bolało moje Audi. Otóż zakupione przezemnie kable NGK za ciężkie 400zł okazały się całkowitym niewypałem. Już przy demontażu rozerwał się jeden. Po demontażu świec ,również zakupionych nowych NGK (niby oryginał) stwierdziłem przepalenie elektrod. Podsumowując 500zł które zainwestowałem w nowe części na Allegro , wylądowały w koszu. Po zamontowaniu starych kabli BREMI i świec NGK (takich samych lecz przyjechały z Niemiec) auto chodzi jak szwajcarski zegarek . Teraz ciężka sprawa co zrobić jeśli się coś zepsuje?? Niby nasze oryginały na Allegro zniechęciły mnie i to bardzo. Gdzie więc szukać porządnych i oryginalnych części na przyszłość???
Moja niunia https://a6klub.pl/28-v6-quattro-193k ... vt7778.htm
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
Zamiana na 2.5 TDI 180 KM.. Zobaczymy.. Wkrotce foto machen
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga