Panowie napotkała mnie taka nieprzyjemnośc : jedę chcę wrzucic następny bieg i nagle nie mogę wrzucic już żadnego biegu...jakby w ścianę walic. Na zgaszonym silniku wchodzą ale z oporem, pedał sprzęgła odbija i nie czuc większych odchyleń od normy pracy, w momęcie zapalenia auta na biegu słychac zgrzytanie. To docisk ?
Jeśli tak to jest sens pakowac używkę ? Proszę o fachowe porady koledzy. Pozdrawiam
[ A6 2.5 TDi 98 rok ] padł docisk sprzęgła ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lut 2010, 12:35
- Lokalizacja: Lubuskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
Nie jestem fachowcem w tej sprawie ale jak na zgaszonym silniku też biegi nie chcą wchodzić normalnie to może być uwalona skrzynia biegów(teoretycznie) Jeżeli chodzi o docisk ,tarczę i łożysko oporowe to ja płaciłem za komplet 1700zł w hurtowni motoryzacyjnej. W serwisie krzykneli za identyczny komplet 2500zł +zwrot starego. Koszty musisz przekalkulować sam ale jak chcesz używkę to mogę Ci dać swój stary docisk i łożysko oporowe bo mechanik stwierdził ,że tylko tarcza mi padła(mimo to kupiłem komplet L U K) Nie piszę tu nic o dwumasie(powinna być też wymieniona wraz ze sprzęgłem kompletnym) bo to kolejne 2000zł. Do tego wszystkiego dolicz koszt robocizny(chyba ,że opanujesz to sam) bo grzebania trochę jest. Pozdro.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lut 2010, 12:35
- Lokalizacja: Lubuskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
Ja w ogóle nie chciałem Cię straszyć ,tylko poinformować o kosztach (jeżeli to sprzęgła wina) Co do skrzyni biegów to jak wyżej pisałem nie jestem fachowcem więc lepiej udaj się do kogoś kto z tym robi na bieżąco ,ale jak biegi zgrzytają to może być też wina hydrauliki(pompki) i biegi nie są poprawie wsprzęglane oraz wysprzęglane. Może pękł wężyk i jest układ zapowietrzony? albo płyn
wyciekł?
Podskocz po kogoś kto się zna na tym i napisz nam gdzie jest ból bo jak na razie to pozostaje tylko gdybanie oraz Twój niepotrzebny stres. Pozdro
wyciekł?
Podskocz po kogoś kto się zna na tym i napisz nam gdzie jest ból bo jak na razie to pozostaje tylko gdybanie oraz Twój niepotrzebny stres. Pozdro
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lut 2010, 12:35
- Lokalizacja: Lubuskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 28 lut 2010, 12:35
- Lokalizacja: Lubuskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 502
- Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga