[a6 c5 1.9tdi] jak uzyskac jak najwiecej koni?
[a6 c5 1.9tdi] jak uzyskac jak najwiecej koni?
Witam. Wczesniej bylem zdecydowany na 1.8t, ale z racji tego, ze duzo ludzi pisalo o tym, iz ten model ma duzy apetyt na paliwo do tego nie lubi gazu i co gorsze czesci nie sa zbyt tanie to wybor padl na 1.9 w manualu sedan. Czesci jak patrzylem o polowe tansze jak 1.8t, tylko bola te konie 110 obawiam sie, ze to za malo, jak moge uzyskac tak min 150 i aby aukto na tym nie ucierpialo?? Przeznaczyc na ten cel moge 2000-3000zl
najprostsza metoda bedzie zmiana programu czyli tzw CHIP TUNING
musisz wybrac sie do jakiejs porzadnej firmy ktora sie tym zajmuje
mysle ze po samym chipie uzyskaliby cos w granicach 135-140 kucy
jesli chcialbys jeszcze wiecej to pozniej wymiana wtryskow na 216, wieksze turbo jakis intercoolerek np z iveco na przod dla lepszego chlodzeniai juz masz pewnie w okolichac 170 i calkiem przyujemnmy moment obrotowy
tylko pamietaj ze najpierw trzeba zainwestowac w dobre hamulce a potem w podnoszenie mocy
musisz wybrac sie do jakiejs porzadnej firmy ktora sie tym zajmuje
mysle ze po samym chipie uzyskaliby cos w granicach 135-140 kucy
jesli chcialbys jeszcze wiecej to pozniej wymiana wtryskow na 216, wieksze turbo jakis intercoolerek np z iveco na przod dla lepszego chlodzeniai juz masz pewnie w okolichac 170 i calkiem przyujemnmy moment obrotowy
tylko pamietaj ze najpierw trzeba zainwestowac w dobre hamulce a potem w podnoszenie mocy
Re: [a6 c5 1.9tdi] jak uzyskac jak najwiecej koni?
Tutaj sie na tym znaja:Manfredo pisze:[a6 c5 1.9tdi] jak uzyskac jak najwiecej koni?
http://www.janow.arabians.pl/
Nevman ...And The Road Becomes My Bride...
Historia:
Fiat 126p 1979
Opel Vectra A 1.6l
Honda Accord 2.0l Vtec
Mitsubishi Galant VR4 2.5l Twin Turbo
Vauxhall Vectra 2.0 CDTi
Obecnie: Audi A6 2.0TDi (170) S-Line LeMans
Historia:
Fiat 126p 1979
Opel Vectra A 1.6l
Honda Accord 2.0l Vtec
Mitsubishi Galant VR4 2.5l Twin Turbo
Vauxhall Vectra 2.0 CDTi
Obecnie: Audi A6 2.0TDi (170) S-Line LeMans
Wtryski 216 - ok. 800 zł komplet końcówek z przekładką,
Turbina GT1749VA - ok. 850-1000 zł za używkę z gwarancją pisemną,
Kolektor dolotowy AWX - 150 zł + przejściówka na wąż ok. 100 zł,
Wybić kata, zaślepić EGR,
Program - w zależności gdzie, w najlepszych firmach w kraju ok. 1200 - 1500 zł.
Wyjdzie (jeśli masz zdrową pompę wtryskową) ok. 150-155 KM, auto śmiga bezawaryjnie wówczas, podczas normalnej jazdy pali tyle co seria.
Pamiętaj o dobrym oleju (Motul 8100 X-Cess, Mobil 1 5W50) wymienianym co 10 kkm.
Turbina GT1749VA - ok. 850-1000 zł za używkę z gwarancją pisemną,
Kolektor dolotowy AWX - 150 zł + przejściówka na wąż ok. 100 zł,
Wybić kata, zaślepić EGR,
Program - w zależności gdzie, w najlepszych firmach w kraju ok. 1200 - 1500 zł.
Wyjdzie (jeśli masz zdrową pompę wtryskową) ok. 150-155 KM, auto śmiga bezawaryjnie wówczas, podczas normalnej jazdy pali tyle co seria.
Pamiętaj o dobrym oleju (Motul 8100 X-Cess, Mobil 1 5W50) wymienianym co 10 kkm.