Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

ZAMIANA SILNIKA ake od a4 do a6 180 km quattro

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
ARTS23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2010, 22:16
Lokalizacja: DEBICA

ZAMIANA SILNIKA ake od a4 do a6 180 km quattro

Post autor: ARTS23 » 02 lip 2010, 22:45

witam
zakupilem audi c5 a6 2,5tdi quattro 180 km 2004 r uszkodzony byl z przodu dostal silnik niebylo sensu go remontowac zaduze koszty wiec kupilem nowy od a4 z 2002 r,skrzynia tez byla uszkodzona wiec tez kupilem zmontowalem to razem ale skrzynia ma przeswity na lonczeniu ale na srubach sie zeszlo ale widac kolo zamachowe moze tak byc?silnik wlozylem na wszystko siadlo ladnie tylko problem z instalacja z silnika do budy brakuje od tego silnikA jednej wtczki pomaranczowej,na strym okablowaniu silnika jest co tu zrobic ,czy ktos wie cos na ten temat?prosze o pomoc w tej sprawie,chcialby info na ten temat czy pompa zgra jak to sprawdzic

[ Dodano: 2010-07-02, 22:50 ]
:-)
ARTS23

krzycho2626
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 502
Rejestracja: 01 lut 2009, 15:44
Imię: Krzysztof
Rocznik: 2007
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz/Northampton UK

Post autor: krzycho2626 » 02 lip 2010, 23:32

Podaj jaki typ silnika miałeś w tym co został wymontowany??? Pewnie BAU ? Wiem jedno ,że 2004 silniki mają inne głowice niż AKE oraz norme spalin EURO 4 ,więc może być duży problem bo elektronika też jest inna. Czemu kupiłeś starszy silnik?? Ten z 2004 roku jest najlepszy jaki audi wypuściło na rynek.

Co do szczegółów przekładki niech powiedzą się może koledzy ,co mają już to za sobą. <ok>
Pozdro.
Pierwszy, najlepszy forum Audi A6 w Polsce - A6Klub.PL ! :)

ARTS23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2010, 22:16
Lokalizacja: DEBICA

Post autor: ARTS23 » 03 lip 2010, 20:17

krzycho2626 pisze:Podaj jaki typ silnika miałeś w tym co został wymontowany??? Pewnie BAU ? Wiem jedno ,że 2004 silniki mają inne głowice niż AKE oraz norme spalin EURO 4 ,więc może być duży problem bo elektronika też jest inna. Czemu kupiłeś starszy silnik?? Ten z 2004 roku jest najlepszy jaki audi wypuściło na rynek.

Co do szczegółów przekładki niech powiedzą się może koledzy ,co mają już to za sobą. <ok>
Pozdro.
WITAM SAM NIEWIM CO TU ROBIC TERAZ BO JUZ KSZTOW SIE TYLE NAROBILO , ASTARY SILNIK ROZBITY W MAK TAKZE NIEBYLO SENSU GO NAPRAWIAC ,A GDZIE TE SYMBOLE SA NA TYM SILNIKU?JA SAM TO SKLADAM POD OKIEM MECHANIKA WSZYSCY GADAJA ZE JAK TO JEST TEZ AKE I SYMBOLE NA POMPIE TAKIE SAME TO MUSI ZAPALIC WIEC CO TU ROBIC MASZ JAKIES PODPOWIEDZI?
ARTS23

ARTS23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2010, 22:16
Lokalizacja: DEBICA

Post autor: ARTS23 » 03 lip 2010, 23:11

Piotruś pisze:Typ silnika najłatwiej/najszybciej odczytasz z tabliczki znamionowej na prawym nadkolu ale na 99,99% będzie to BAU i dlatego pompa VP44 z AKE 2002 też jest odpowiednia ... (ma literkę "L" prawda ?).

W kazdym razie najpierw musisz ustallić i co oczywiste wyeliminować "dostęp" do koła zamachowego, które oprócz kilku technologicznych okienek - w zadnym razie nie powinno być widoczne !!!! W tej sprawie jest grubo coś nie tak jak trzeba !!!!

siema oj ciezko bedzie to dojsc do ladu ztym autem ale moze mi pomozez ztymi problemami skrzynia jest tak sam jak stara ktora byla uszkodzona tylko ten silnik jest od a4 manual i chyba tu jest problem ale ale tak jak piszesz tam sa tylko te okienka,tylko co te teraz ztym okablowaniem brakuje pomaranczowej wtyczki z silnika do budy,dzieki z gory za podpowiedzi bede prosil o dalsza pomoc hanluje alufelgami i oponami mam 220 wzorow tak duy rabacik dlaciebie jutro bede pisal co dalej
ARTS23

ARTS23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 02 lip 2010, 22:16
Lokalizacja: DEBICA

Post autor: ARTS23 » 04 lip 2010, 11:00

Piotruś pisze:Spokojnie ;-) (ale dzięki za ofertę).

Zostańmy przy połaczeniu skrzyni i silnika ... ;-) . Uspokuj mnie i napisz, że przed założeniem "nowej" jednostki NA PEWNO przełożyłeś (lub kuiłeś nową) tą "flanszę dystansową" nasuwaną na końcówkę wału korbowego (oczywiście od strony skrzyni biegów) ?? To baaaardzo ważne, a jeśli flansza nie jest przełożona (czy tam dokupiona nowa ...) - MUSISZ TO UZUPEÂŁNIć żeby nie rozwalić wszystkiego podczas pierwszego kręcenia wałem ... .

Co do pomarańczowej wtyczki to nie przychodzi mi teraz do głowy nic innego w tym ubarwieniu jak podłaczenie przepływomierza ... ale przecież to nie jest duży problem prawidłowo odtworzyć ... .
Chyba, że chodzi o coś innego - to może cyknij fotkę naprowadzającą temat ;-) ... .
siema skrzynia jest z silnikiem na pewno jest dobrze polonczona bo wzorowalismy sie na starych gratach i kolo zamachowe sie polonczylo bez problema zta gruszka na na to gadaja skrecilismy to tam kolo rozrusznika ,takze tam mechanicznie musi byc ok ,w poniedzialek bede probowal zapalic zrobie fotke moze jeszce dzis tych kostek,ty masz allrod zaluje ze tez tego niekupilem:)
ARTS23

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja