Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI A6 2.5 TDI] Olej w płynie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tygrycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2010, 17:52
Lokalizacja: Koszalin

[AUDI A6 2.5 TDI] Olej w płynie

Post autor: tygrycho » 25 cze 2010, 18:18

Witam.Tak jak w temacie mam olej w płynie chłodniczym ogólnie maż koloru kawa z mlekiem.Przed tym jak to się stało pękła nagrzewnica w środku.

Czyli uszczelka poszła pod głowicą,lub głowica,albo cały blok?Czy dobrze przypuszczam?

Prosze o odpowiedz,tych co znają lub przerabiali temat.

[ Dodano: 2010-06-25, 21:37 ]

[ Dodano: 2010-06-25, 21:48 ]
Panowie no pomóżcie cos.A może chłodniczka oleju?jest taka szansa?Jak to sprawdzić tą chłodniczke?

tygrycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2010, 17:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: tygrycho » 25 cze 2010, 22:47

Tylko czemu pękła nagrzewnica wydaje mi sie,że od cisnienia własnie chyba co?A płyn z olejem jest konkretnie gesty w zbiorniczku jak budyń prawie :(

tygrycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2010, 17:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: tygrycho » 25 cze 2010, 23:23

Jak by to tylko uszczelka to nie było by tragedii wielkiej,a jesli to pęknięta głowica lub co gorsza blok?Jak często takie coś wystepuje w tym motorze?

tygrycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2010, 17:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: tygrycho » 26 cze 2010, 16:54

Chłodnica oleju wyeliminowana,więc na pewno to nie ona.A więc remont silnika,albo szrot,chyba,że trafi sie kupiec na uszkodzoną:(

Obrazek
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
CROKODYL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:20
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: CROKODYL » 26 cze 2010, 18:41

Więc tak jak Ci piszą:
1. zmierzyć ciśnienie
2. zdjąć głowicę a i z tym nie ma tak dużo roboty o ile znasz podstawy mechaniki ;-)
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

tygrycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2010, 17:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: tygrycho » 29 cze 2010, 17:02

Auto na warsztacie jutro się okaże co jest czy uszczelka czy głowica albo co jeszcze.Dziwna sprawa zeby poszła uszczelka,auto nie dość ze w automacie to nie katowne inie przegżane.

Awatar użytkownika
CROKODYL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:20
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: CROKODYL » 29 cze 2010, 19:17

no to albo masz pecha i zurzyl sie material, albo syf byl w plynie i zator sie zrobil w glowicy i wcale nie musialo pokazywac duza temperature
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

tygrycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2010, 17:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: tygrycho » 29 cze 2010, 20:20

Zimą pamiętam włałem radiator do chłodnicy bo mi nagrzewnica ciekła w aucie,i pewnie to jest teraz skutkiem.Czyli na własne życzenie

Awatar użytkownika
CROKODYL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 88
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:20
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: CROKODYL » 29 cze 2010, 21:27

Z tym uszczelniaczami trzeba ostrożnie, sam przed zimą wsypywałem bo gdzieś mi ubywało a nie mogłem znaleść tego miejsc i o dziwo pomogło do tej pory nic nie ubywa ale dalej sceptycznie podchodzę do takim sztuczek. Daj znać jaka diagnozę lekarz postawi :-|
USUNIęTO - złamanie punktu 29 Regulaminu!

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 30 cze 2010, 00:27

W temacie tego uszczelniacza powiem, że kiedyś miałem toledo 1.8 8v 90km i wiecznie ubywał gdzieś płyn chłodniczy a, że w auto inwestować nie chciałem to sypałem ten super uszczelniacz i to naprawdę dużo. Nie skłamie jeśli napiszę, że przez rok wsypałem 10 opakowań i faktycznie wyciek znikał ale wszystko gromadziło się w nagrzewnicy i w zimę ogrzewania nie było i w końcu nagrzewnica mówiąc delikatnie wybuchła :-D

Awatar użytkownika
Boria
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 139
Rejestracja: 01 lip 2009, 23:46
Lokalizacja: lubin

Post autor: Boria » 30 cze 2010, 00:32

jak by ci uszczelka pod glowica poszla na 99% nie mial bys ciewplego powietrza z nawiewu. to odrazu mzoesz sprawdzic tylko nie bierz pod uwage terazniejeszej temperatury .... moechanik albo zimniejszy dzien;-)
Wybacz im Boze bo nie wiedzieli co czynili robiac biale i srebrne audi...
Moja biedna szosteczka jest poturbowana ;(

tygrycho
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 12 mar 2010, 17:52
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: tygrycho » 02 lip 2010, 16:27

Auto naprawione,okazała się głowica gdzieś tam na kanale miała "wkleśniecie",uszczelka wymieniona głowica zrobiona i jak narazie odpukać cacy.Cała imprezka wyszła 800zł w tym 300zł mechanik skasował,a czesci z robotą głowicy 500zł,to tak jak by ktoś mniej wiecej chciał wiedzieć ile wychodzi taka imprezka :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga