Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 c5 1.9TDI 110 AFN] Obroty silnika podnosza sie i opadaja

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
madrapast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2010, 11:23
Lokalizacja: Ipswich Uk/ Zambrów PL

[A6 c5 1.9TDI 110 AFN] Obroty silnika podnosza sie i opadaja

Post autor: madrapast » 22 cze 2010, 16:58

Witam wszystkich mam pytanie odnosnie obrotów silnika. Po zaplonie kilka minut obroty podnosza sie na 1100 obr/m trwa to kilka (moze 2 min.) Po czym opadaja spowrotem na 900obr/m. Wszystko ok gdy dzieje sie to na biegu jalowym. ale podczas jazdy da sie wyczuc ze auto przyspiesza delikatnie, wtedy gdy wciskam sprzeglo obroty wisza na 1100 obr/m. Druga czesc problemu to zauwazylem ze czasami podczas zaplonu obroty wskakuja na wyzsze niz normalne (na sekunde ok 2000 obr /m) i wtedy auto zostawia zostawia czarna chmure ale to zdarza sie sporadycznie... Czy moze to byc wina przepływki lub moze wadliwie pracujacego silniczka krokowego?? Prosze o podpowiedzi Pozdrawiam i dziekuje
Life for Ride...

cameleon741

Post autor: cameleon741 » 22 cze 2010, 17:20

Pewnie coś Ci się zasyfiło. Ja u siebie w a4 miałem przepustnicę zasyfioną, jak wyczyściłem jest ok.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2010, 21:26 przez cameleon741, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
madrapast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2010, 11:23
Lokalizacja: Ipswich Uk/ Zambrów PL

Post autor: madrapast » 23 cze 2010, 02:50

,,Zasyfiony nastawnik w pompie wtryskowej'' tznaczy ze jest brudny a jak jest brudny to chyba mozna go wyczyscic??? A jesli nie to co zrobic , jak sie do tego zabrac?? A mozecie mi powiedziec czemu wykluczacie silnik krokowy?? dzieki bardzo!!

[ Dodano: 2010-06-23, 03:08 ]
Dodam jeszcze zze auto nie szarpie, ma moc i nie gasnie. Jedyne objawy to takie jak opisałem we wstempie mojego posta...
Life for Ride...

Awatar użytkownika
madrapast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2010, 11:23
Lokalizacja: Ipswich Uk/ Zambrów PL

Post autor: madrapast » 25 cze 2010, 02:50

Chyba to sobie odpuscze... to nie na moje umiejetnosci i znajomosc mechaniki, poza tym problemy troche ustaly, wciaz pojawiaja sie ale nie tak czesto. Zaczekam jescze na jakies podpowiedzi jak nic innego nie zdiagnozuje udam sie do profesjonalisty by mi to wyczyscił :( Jesli dobrze sie zorientowalem to za ta usługe bede musial zaplacic okolo 200-300 zeta... Mimo wszystko dziekuje za podpowiedzi i czekam na inne . Pozdrawiam
Life for Ride...

madmajster
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 682
Rejestracja: 06 lis 2009, 23:48
Imię: Tomasz
Rocznik: 1996
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: madmajster » 25 cze 2010, 10:52

kolego można by powiedzieć,że miałem podobny problem i rozwiązanie było w...? Regulatorze napięcia w alternatorze-wymieniłem i jest ok :-) .
pzdr
A teraz prędko! Zanim dotrze do nas, że to bez sensu...

Awatar użytkownika
madrapast
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 03 maja 2010, 11:23
Lokalizacja: Ipswich Uk/ Zambrów PL

Post autor: madrapast » 25 cze 2010, 12:14

No to z sugestii wnioskuje ze nic strasznego sie nie dzieje, prawde mówiac jezdze autem od roku i to moja pierwsza przygoda z TDI i nie znam wcale grymasów tego silnika, ale juz teraz wiem, mniej wiecej co robic... Pierwsze co zaczne od z czytania bledów jak nic nie wyjdzie spróboje cos dzialac przy tym regulatorze napiecia...
Dzieki bardzo koledzy <piwo> Dam znac jak cos sie wyjasni!! W przyszlym tygodniu biore sie do roboty!! Pozdrawiam
Life for Ride...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja