[ALL] Dla niedowiarków w funkcjonalność i moc LPG
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
[ALL] Dla niedowiarków w funkcjonalność i moc LPG
Instalacja dostępna na rynku Prins VSI
IV generacja czyli wtrysk gazu
Standardowa Honda Civic type R i standardowa instalacja wtrysku gazu.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 543
- Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
- Imię: Paweł
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowieckie
widziałem na własne oczy jak był pomiar mocy na hamowni totyota corolla vvti 1.6 czy 1.8 .wyszło jej na gazie 2km wiecej.
prinsa miała.pod macha.4lata temu.
[ Dodano: 2010-06-04, 14:01 ]
ale do niektórych silników fords np ,lepiej nie zakładac,pojezzdzi z 10 tys,a potem padna ceramiczne gniazda zaworów.
albo słynne fsi.min 4lata trzaba poczekac ze by to bylo bezpieczne,bo ta firma stella to niech sie schowa.nie ma pospiechu ,potrzeby rynku doprowadza do tego ze i na fsi bedzie dokładny i dobry patent.
niech sobie testuja na własnych samochodach . :evil:
prinsa miała.pod macha.4lata temu.
[ Dodano: 2010-06-04, 14:01 ]
ale do niektórych silników fords np ,lepiej nie zakładac,pojezzdzi z 10 tys,a potem padna ceramiczne gniazda zaworów.
albo słynne fsi.min 4lata trzaba poczekac ze by to bylo bezpieczne,bo ta firma stella to niech sie schowa.nie ma pospiechu ,potrzeby rynku doprowadza do tego ze i na fsi bedzie dokładny i dobry patent.
niech sobie testuja na własnych samochodach . :evil:
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
Cpt. Jack Sparrow
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- rysio_ochódzki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 56
- Rejestracja: 09 mar 2010, 20:01
- Lokalizacja: Lubliniec
Instalacja LPG ma plusy,ale ma też i minusy dla których nie zagazowałbym silnika.
Gaz po pierwsze jest suchy,po drugie ma inną temperaturę spalania i ma więcej oktanów.Instrukcja np. w moim audi podaje,że paliwo nie powinno przekraczać 98 oktanów i tego się trzymam.
Historie z gazem są różne.Głowice,zawory . . . Nie ufam LPG i to jest tylko moja subiektywna opinia.Co z tego,że moc ta sama jak zużycie silnika większe.
P.S. Nawet rasowe zapalniczki są na benzynę.Pozdrawiam.
Gaz po pierwsze jest suchy,po drugie ma inną temperaturę spalania i ma więcej oktanów.Instrukcja np. w moim audi podaje,że paliwo nie powinno przekraczać 98 oktanów i tego się trzymam.
Historie z gazem są różne.Głowice,zawory . . . Nie ufam LPG i to jest tylko moja subiektywna opinia.Co z tego,że moc ta sama jak zużycie silnika większe.
P.S. Nawet rasowe zapalniczki są na benzynę.Pozdrawiam.
- mastacrx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 498
- Rejestracja: 30 cze 2009, 18:03
- Imię: Maciek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Worthing/ okolice Wrocławia
ja to ładnie ktoś ujął na forum LPG: "pamiętaj ,ze gaz niszczy silniki ,ale tylko tym ,którzy go nie maja"
Moja była: Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro.
Zapraszam na forum Audi A7 .
Zapraszam na forum Audi A7 .
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie no,normalne,że ja was nie przekonam do tego,że gaz niszczy silnik.Wyraziłem tylko swoje zdanie.
Mnie nikt do końca życia nie przekona,że gaz jest git,a kopciuch dorówna benzynie. To tyle ode mnie w tym temacie.Pozdrawiam !
P.S. A ,że gaz suchy i,że niszczy silnik to jest wiedza poparta badaniami. Zdr.
Mnie nikt do końca życia nie przekona,że gaz jest git,a kopciuch dorówna benzynie. To tyle ode mnie w tym temacie.Pozdrawiam !
P.S. A ,że gaz suchy i,że niszczy silnik to jest wiedza poparta badaniami. Zdr.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
W kwestii suchego gazu to się mylisz. Gaz jest o tyle lepszy że nie zawiera substancji jak benzyna które tworzą nagary w silniku. Miałem wcześniej zagazowaną vectrę z 1989r C20NE. Do dziś posiada ją mój ojciec i do dziś jeździ na gazie. Oleju nie trzeba dolewać, co 10tys tylko wymiana a sprężenie w cylindrach średnio 11.8. Diesel w tym roczniku to już tak kopci że samochodu nie widać a o emisji CO2 to już nie wspomnę.
Proponuję przeczytać całość
http://moto.onet.pl/1583668,1,artykul.html
Proponuję przeczytać całość
http://moto.onet.pl/1583668,1,artykul.html
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga