Problem polega na niewyłączającym się przekażniku od zasilania (219)po stacyjce ten na podszybiu obok komputera.Przekażnik po przekręceniu stacyjki łapie na stałę (czyli dobrze) ale po wyłączeniu stacyjki nawet po 5 minutach nie odpuszcza. Przy załączonym przekazniku nastepuje znaczny ubytek pradu (ok 2 A) czego skutkiem po dluzszym postoju jest rozladowany akumulator. Gdzie mozna szukac przyczyny wystepowania usterki. Ewentualnie prosze o schemat elektryczny. Z góry dziekuje za pomoc
[A6 C5 2.5 TDI AFB 98] Przekaznik 219
[A6 C5 2.5 TDI AFB 98] Przekaznik 219
WITAM
!
Problem polega na niewyłączającym się przekażniku od zasilania (219)po stacyjce ten na podszybiu obok komputera.Przekażnik po przekręceniu stacyjki łapie na stałę (czyli dobrze) ale po wyłączeniu stacyjki nawet po 5 minutach nie odpuszcza. Przy załączonym przekazniku nastepuje znaczny ubytek pradu (ok 2 A) czego skutkiem po dluzszym postoju jest rozladowany akumulator. Gdzie mozna szukac przyczyny wystepowania usterki. Ewentualnie prosze o schemat elektryczny. Z góry dziekuje za pomoc
Problem polega na niewyłączającym się przekażniku od zasilania (219)po stacyjce ten na podszybiu obok komputera.Przekażnik po przekręceniu stacyjki łapie na stałę (czyli dobrze) ale po wyłączeniu stacyjki nawet po 5 minutach nie odpuszcza. Przy załączonym przekazniku nastepuje znaczny ubytek pradu (ok 2 A) czego skutkiem po dluzszym postoju jest rozladowany akumulator. Gdzie mozna szukac przyczyny wystepowania usterki. Ewentualnie prosze o schemat elektryczny. Z góry dziekuje za pomoc
Dziekuje kolego pawelk600 za tak szybka odpowiedz. W pierwszym poscie zapomnialem dodac ze jak odlacze kleme w samochodzie to przekaznik wylaczy sie i po ponownym podlaczeniui klemy jest OK. Sytuacja znow powraca jesli przekrecimy kluczyk w stacyjce.
Dalej. Jesli chodzi o pin 86 to tak, caly czas ma polaczenie z Masa po wylączeniu zapłonu.
Tyle dzis ustalilem. Jutro zabiore sie za wypinanie wtyczek w sterowniku i w stacyjce zobaczymy czy cokolwiek to da.
[ Dodano: 2010-06-17, 20:28 ]
Witam ponownie. Posprawdzalem wsio z ECU i niestety przekaznik nie reaguje. Wyłącza sie dopiero po wypieciu ostatniej kostki, tej z grubymi pinami. Wypęcie stacyjki rowniez nic nie daje. Kontrolka z ladowania pieknie gasnie. A tempomat posiadam. Jaki ok moze miec wplyw na owy przekaznik?
Dalej. Jesli chodzi o pin 86 to tak, caly czas ma polaczenie z Masa po wylączeniu zapłonu.
Tyle dzis ustalilem. Jutro zabiore sie za wypinanie wtyczek w sterowniku i w stacyjce zobaczymy czy cokolwiek to da.
[ Dodano: 2010-06-17, 20:28 ]
Witam ponownie. Posprawdzalem wsio z ECU i niestety przekaznik nie reaguje. Wyłącza sie dopiero po wypieciu ostatniej kostki, tej z grubymi pinami. Wypęcie stacyjki rowniez nic nie daje. Kontrolka z ladowania pieknie gasnie. A tempomat posiadam. Jaki ok moze miec wplyw na owy przekaznik?
Dziekuje kolego pawelk600 za kolejne wskazówki. Postaram sie to szybko sprawdzic. Ale pojawil sie kolejny problem. Migająca kontolka świec żarowych i błąd 532 nie wiem czy to po tym jak plus przekaźnika podłączylem przes stacyjke, zeby ominac problem rozładowujacego sie aku. Jesli nie uda mi sie z tym poradzic to chyba bedzie trzeba jakiegos madrego elektronika w okolicy poszukac
albo udac sie do ASO na diagnostyke.
Re: [A6 C5 2.5 TDI AFB 98] Przekaznik 219
slawek pisze:WITAM!
Problem polega na niewyłączającym się przekażniku od zasilania (219)po stacyjce ten na podszybiu obok komputera.Przekażnik po przekręceniu stacyjki łapie na stałę (czyli dobrze) ale po wyłączeniu stacyjki nawet po 5 minutach nie odpuszcza. Przy załączonym przekazniku nastepuje znaczny ubytek pradu (ok 2 A) czego skutkiem po dluzszym postoju jest rozladowany akumulator. Gdzie mozna szukac przyczyny wystepowania usterki. Ewentualnie prosze o schemat elektryczny. Z góry dziekuje za pomoc
Mam identyczny problem, może ktoś podpowie jak go rozwiązać?










