Witam,
do mojej niuńki staram się dołożyć AC/BC. Jako ze udało mi się wyrwać licznik manetkę i kostki od benzyny - podłączyć i jakoś to wszystko śmiga to nie mogę poradzić sobie z kodowaniem licznika. Licznik (a raczej płyta główna) jest od 2.0 16v benzyny tarcze założyłem od TDI i po przekodowaniu na /kraj niemcy /5 cylindrów / diesel. Licznik wskazuje błędne obroty i prędkość na tarczach od diesla - wiem gdyż porównałem z climatronikiem. Po powrocie na tarcze od benzyny przy kodowaniu wszystko 00050 wskazuje w miarę poprawnie. Dodam ze przy kodowaniu na 4 cylindry obroty w miarę się pokrywają - różnica o jakieś 200 obr/ min z prędkością chyba też ok. Jak to cholerstwo przekodować/ zakodować żeby wszystko grało na płycie głównej od benzyny i tarczach od diesla. Coś trzeba lutować jakiś mniejszy opornik na płycie czy jak? Chciałem mieć pełną deskę ale powoli ręce mi opadają.
[A6 C4] Kodowanie zegarów z benzyny na diesla - problem
Andi 2.5 tdi, blad blad blad
przekladajac cale tarcze z silniczkami nie zmienia sie skalowanie.dam ic przyklad zalozylem zegary od benzyny ze skala do240 predkosc.wgralem na pamiatke soft z 2.6v6 jak moj silnik.i wsio pokazywalo oki i predkosc i obroty.mimo ze zegar byl od 4 cylindrowca.co najlepsze zalozylem potem predkosiomierz do 280 czyli taki jak powinienem miec i okazuje sie ze pokazuje rowniez dokladnie.okazuje sie ze same silniczki w predkosciomierzu i obrotomierzu sa odpowiednio nawiniete zeby to wyrownywac.dodam ze miedzy wymianami prdekosciomierzy nie zmienialem kodowania.wiec na moj rozum jesli te silniczki wychylaja sie magnetycznie,to widocznie silniczki maja odpowiednia ilosc uzwojenia zeby sie wychylaly raz mniej ten od 280 a innym razem wiecej ten od240.
sprawdzone udowodnione empirycznie pozdrawiam
[ Dodano: 2010-07-03, 21:00 ]
grześ_DTP, jesli masz nadal klopot proponuje ci wyslanie do mnie zegara wgram ci w pamiec wsad z2.5tdi 140 koni zapewniam ze bedzie dzialac.twoje koszty to pokrycie kosztow wysylki w obie strony.rowniez sprawdzone empirycznie ze dziala.i wskazuje prawidlowo .prxzyklad?wsadzilismy zegar od benzyny do samochodu szybkiego ensa na probe
[ Dodano: 2010-07-03, 21:02 ]
panowie same plyty glowne zegarkow wogole sie nie roznia miedzy dieslem a benzyna.sprawdzone empirycznie(slownik to fajna zecz,robi sie to moje ulubione slowo heheheh)
przekladajac cale tarcze z silniczkami nie zmienia sie skalowanie.dam ic przyklad zalozylem zegary od benzyny ze skala do240 predkosc.wgralem na pamiatke soft z 2.6v6 jak moj silnik.i wsio pokazywalo oki i predkosc i obroty.mimo ze zegar byl od 4 cylindrowca.co najlepsze zalozylem potem predkosiomierz do 280 czyli taki jak powinienem miec i okazuje sie ze pokazuje rowniez dokladnie.okazuje sie ze same silniczki w predkosciomierzu i obrotomierzu sa odpowiednio nawiniete zeby to wyrownywac.dodam ze miedzy wymianami prdekosciomierzy nie zmienialem kodowania.wiec na moj rozum jesli te silniczki wychylaja sie magnetycznie,to widocznie silniczki maja odpowiednia ilosc uzwojenia zeby sie wychylaly raz mniej ten od 280 a innym razem wiecej ten od240.
sprawdzone udowodnione empirycznie pozdrawiam
[ Dodano: 2010-07-03, 21:00 ]
grześ_DTP, jesli masz nadal klopot proponuje ci wyslanie do mnie zegara wgram ci w pamiec wsad z2.5tdi 140 koni zapewniam ze bedzie dzialac.twoje koszty to pokrycie kosztow wysylki w obie strony.rowniez sprawdzone empirycznie ze dziala.i wskazuje prawidlowo .prxzyklad?wsadzilismy zegar od benzyny do samochodu szybkiego ensa na probe
[ Dodano: 2010-07-03, 21:02 ]
panowie same plyty glowne zegarkow wogole sie nie roznia miedzy dieslem a benzyna.sprawdzone empirycznie(slownik to fajna zecz,robi sie to moje ulubione slowo heheheh)