Robtoy pisze:
posti, bo te co ja mierzylem to byly 235/35/19" ET35 i w zasadzie to brakowalo moze z 5mm zeby bylo gitarres.A Twoim zdaniem dystansy na przod 10mm i tyl 16mm poprawi trakcje czy nic nie zmieni czy pogorszy trakcje?
ziomuś szerokosc opony nie ma zupełnei znaczenia przy tym czy felga bedzie ocierala o zacisk czy nie

znaczenie ma tutaj szerkość felgi oznaczona
np 9j19" wiec felga o tkim oznaczeniu bedzie miała 9 cali szerokosci i 19 cali średnicy... i teraz jeżeli znasz juz oznaczenie i wiesz ile felga ma szerokosci to parametr np ET35 pomoze ci w wyboze felgi

bo ET35 jest to parametr który określa w milimetrach (czyli w tym przypadku jest to 35mm) odsunięcie obsadzenia felgi wzgledem jej środka jej szerokosci.... czyli jeżeli felga ma 9" szerokosci i ET35 to mozna przyjąc ze felga wsunie sie do srodka samochodu o 4,5"+35mm oczywiście liczac od miesjca w którym felga oprze sie o piaste
hehehehe strasznie porąbana ta moja wypowiedz, ale stram sie wytłumaczyc to maxymalnei łopatologicznie, bo wiele osób i chyba ty też myśli ze najwazniejsza w doborze koła jest średnica felgi i szerokosc opony

oczywiscie nie ubliżając tutaj nikomu bo przeciez nie każdy mierzył do a6 przynajmniej ze 20 kompletów kół i kombinował z rónymi dystansami, konfiguracjami felg i opon, a wszytsko tylko po to zeby dobrac koła tak zeby było git

SANTO BEDZIE WIEDZIAL O CZYM MÓWIE ODNOÂŚNIE KOMBINACJI Z KOÂŁAMI
A jeszcze odnośnei ET to warto wiedziec ze im wieksze ET tym bardziej felga wsunie się do srodka czy np ET55 wejdzie głebiej w samochód niz ET35
gdybys miał jeszcze jakies pytania odnośnie kółtek to bede starał sie pomóc
a co do dystansów no to poszerzenie samochdu zazwyczaj poprawia trakcje bo zwieksza to rozstaw kół

, tyle ze wieksze siły, a dokładnie momenty gnące działaja wtedy na elementy zawieszenia bo, moment gnący jest to iloczyn fiły i promienia wodzacego (dłuości na jakiej działa sila) :D:D:D:D
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...