Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2,7 biturbo] a Robtoy & Co. present

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 19 cze 2010, 13:10

material,z ktorego sa wykonane to napewno jakis stop aluminium(dokladnie niewiem z jakiego bo wszstko jest po wlosku napisane)

Waga dystansow 10mm(tych mniejszych) to 150g sztuka czyli 300g komplet na przod.cena-500kr.nok czyli okolo 250pln za 2 sztuki

Czyli MOMO choc grubsze to duzo lzejsze,bo az o 1/3 wagi mniej.

Waga dystanow 16mm(tych wiekszych z MOMO) to 100g sztuka czyli 200g komplet na tyl.cena-850kr.nok czyli okolo 425 pln za 2 sztuki

Wiec w sumie zaplacilem 1350.nok czyli okolo 675pln za 4 sztuki,wiem ze to gruba przesada,ale co mam zrobic niemam jak sprowadzic z Polski wiec musze ostro placic no ale ok przynajmniej juz je mam a za tydzien pojade po te koleczka i zobaczy sie jak to wtedy bedzie wygladalo

Obrazek Obrazek

yogibear1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 543
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:32
Imię: Paweł
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: yogibear1 » 19 cze 2010, 14:49

bo wiesz mogłbym takie dystanse robic.bo sie takimi sprawami zajmuje.w/g rysunku to by sie zrobiło.aluminium mozna kupic,stoczyc ,wywiercic otwory.cena aluminium to jest podstawa. <ok> <ok>
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 19 cze 2010, 19:06

felga ori RS6 czyli 9j19" ET35 z oponami 245/35/19 pasuję do 2,7T bez zadnych dystansów :)

ET jest uzależnione od szerkości felgi wiec jest mozliwe ze jezeli te felgi co mierzyłeś miały np 8 albo 8,5j to przy ET35 nie beda pasowały :)

ja u siebie miałem ori RS6 takie jak napisałem powyzej czyli jeszcze raz napisze 9j19" ET35 z oponami Michelin Pilot Sport 245/35/19 i wsadziałem sobie spręzyny KW zółte :)

żadne dystanse nie były potrzebne

/pozdro
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 20 cze 2010, 02:01

yogibear1, to teraz mi mowisz jak juz zakupilem <alpaga> heh,ale gites bo w razie czego dobrze wiedziec

posti, bo te co ja mierzylem to byly 235/35/19" ET35 i w zasadzie to brakowalo moze z 5mm zeby bylo gitarres.A Twoim zdaniem dystansy na przod 10mm i tyl 16mm poprawi trakcje czy nic nie zmieni czy pogorszy trakcje?

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 cze 2010, 02:24

Robtoy pisze: posti, bo te co ja mierzylem to byly 235/35/19" ET35 i w zasadzie to brakowalo moze z 5mm zeby bylo gitarres.A Twoim zdaniem dystansy na przod 10mm i tyl 16mm poprawi trakcje czy nic nie zmieni czy pogorszy trakcje?
ziomuś szerokosc opony nie ma zupełnei znaczenia przy tym czy felga bedzie ocierala o zacisk czy nie :) znaczenie ma tutaj szerkość felgi oznaczona np 9j19" wiec felga o tkim oznaczeniu bedzie miała 9 cali szerokosci i 19 cali średnicy... i teraz jeżeli znasz juz oznaczenie i wiesz ile felga ma szerokosci to parametr np ET35 pomoze ci w wyboze felgi :) bo ET35 jest to parametr który określa w milimetrach (czyli w tym przypadku jest to 35mm) odsunięcie obsadzenia felgi wzgledem jej środka jej szerokosci.... czyli jeżeli felga ma 9" szerokosci i ET35 to mozna przyjąc ze felga wsunie sie do srodka samochodu o 4,5"+35mm oczywiście liczac od miesjca w którym felga oprze sie o piaste :)

hehehehe strasznie porąbana ta moja wypowiedz, ale stram sie wytłumaczyc to maxymalnei łopatologicznie, bo wiele osób i chyba ty też myśli ze najwazniejsza w doborze koła jest średnica felgi i szerokosc opony :) oczywiscie nie ubliżając tutaj nikomu bo przeciez nie każdy mierzył do a6 przynajmniej ze 20 kompletów kół i kombinował z rónymi dystansami, konfiguracjami felg i opon, a wszytsko tylko po to zeby dobrac koła tak zeby było git :) SANTO BEDZIE WIEDZIAL O CZYM MÓWIE ODNOÂŚNIE KOMBINACJI Z KOÂŁAMI :)

A jeszcze odnośnei ET to warto wiedziec ze im wieksze ET tym bardziej felga wsunie się do srodka czy np ET55 wejdzie głebiej w samochód niz ET35 :)

gdybys miał jeszcze jakies pytania odnośnie kółtek to bede starał sie pomóc :)

a co do dystansów no to poszerzenie samochdu zazwyczaj poprawia trakcje bo zwieksza to rozstaw kół :), tyle ze wieksze siły, a dokładnie momenty gnące działaja wtedy na elementy zawieszenia bo, moment gnący jest to iloczyn fiły i promienia wodzacego (dłuości na jakiej działa sila) :D:D:D:D
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 20 cze 2010, 13:04

No to teraz w koncu moge Tobie podziekowac bo nareszczie dzieki Twojej wypowiedzi pojolem dokladnie o co biega z tym ET.Wlasnie o takie tlumaczenie mi chodzilo,dobrze wszystko opisales prosto,krotko i na temat mysle ze zaden user,ktory ma troche oleju w glowie niebedzie mial zadnego problemu ze zrozumieniem tak sformuowanej wypowiedzi.Tak ze dzieki chlopaku <ok>

Niepamietam zbytnio bo niezwrocilem zbytniej w tedy na to uwagi,ale wydaje mi sie ze tamte felgi co miezylem byly 8,5j19" ET35 i pewnie dlatego braklo paru milimetrow,na tych dystansach powinno byc juz ,,molto bene,,jak to mowia w Italii :mrgreen:

Ale gdybys mogl to wypowiedz sie jeszcze na temat konfiguracji tych moich dystansow,bo dalej niewiem czy mniejsze przod+wieksze tyl bedzie gites?

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 cze 2010, 16:24

ja u siebei mam z przodu 12mm a z tyłu 18mm.... generalnei założyłem tak dlatego zeby przednie i tylne koła były jednakowo wysunięte (na równo z nadkolami)

w twoim przypadku mysle ze bedzie podobnie czyli szersze wskoczą na tył, ale to juz musisz mierzyc do kół bo moze sie okazać ze 16mm bedzie troche za duzo, ale mierz kółka i dystanse i bedzie wszystko wiadomo :) jezeli zakąłdał byś ori rs6 c5 to dystanse nie byłyby potrzebne a wrecz moge powiedziec ze by nie bardzo było gdzie je wsadzic bo kołą wystawały by wtedy poza błotniki (bo niestety ale w 2,7T były jeszcze wąskie błotniki, dopiero a6 4.2, s6 i rs6 dostała troche powietrza w błotniczki :lol: :mrgreen: )


Ciesze sie ze pomogłem ci z tym ET :lol: :lol: :lol:
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 20 cze 2010, 17:02

ok to teraz juz swiece wszysztko za tydzien w sobote jade na przymiarke felg+dystanse,ale nie kupuje RS6 C5,tylko RS6 II C6 bo RS6 C5 jest juz troche za duzo i jak pamietam to sa to8"lub 8,5"x19" 235/35/19",zobaczymy jak to wyjdzie,ale mam silne przeczucie ze bedzie gites.jeszcze raz dzieki ze pomoc <ok>

P.S A czym teraz smigasz bo z tego co wiem to sprzedales swoja 2,7BiTurbo?

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 cze 2010, 18:51

teraz smigam sobie ło czymś takim a4-b7-20tfsi-quattro-avant-s-line-by-posti-vt20228.htm :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 20 cze 2010, 21:47

piekna,ale teraz nieposluchasz jak mruczy V6,niebrak Tobie tego charakterystycznego Wwwgggrrrryyym przy kazdym dotknieciu gazu? :-P

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 20 cze 2010, 23:38

no brakuje szumu silnika v6 no i tej mocy i momentu który miałem w 2.7T no ale niestety ja w 2,7T osiągnałem juz taki moment ze albo musiałem sprzedać albo ruszyć z modami za grube pieniadze, bo niestety rozgryzłem silnik 2,7T i wiedziałem jakie sa jego mozliwosci, a co za tym idzie 320KM, seryjne IC, seryne K03,seryjny wydech,wtryski,pompa itp itd to było juz za mało.... a niestety ale przed slubem z kasą za wesoło nie jest wiec nie mogłem sobie pozwolic na takie mody... wiec sprzedałem auto i mam nadzieje ze jeszcze keidys bede miał jakas mocna furmanke :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 21 cze 2010, 01:32

Ja Ci powiem ze przed zakupem swojej obecnej lady mialem ogromny dylemat co wziasc czy A6 C5 z mocniejszym silniczkiem,czy A6 C6 w 2,0tdi czy A4 podobna do Twojej i naprawde wiele nocy nieprzespalem zastanawiajac sie nad tym jakie auto bo jestem z tych co jak kupia auto to przynajmniej na 5 lat wiec chcialem byc maksymalnie zadowolony z zakupu co rano go odpalajac.I z cala pewnoscia stwierdzam ze dobrze wybralem.Ostatnio probowakem swoich sil z kolega w A6 C6 2,0TDI podniesionym dodatkowo do 170hp i kolega byl zatkany bo normalnie niemial cienia szansy na jakakolwiek pogon za mna,po wspulnej przejazce stwierdzil ze gdyby mogl cofnac sie do dnia zakupu (zreszta na raty)swojej C6 to by poprostu jej niewziol.A wybral by cos na wzor mojej bestyjki i po pierwsze mialby prestiz niemal taki sam,po drogie zapas mocy i frajde z jazdy,a po trzecie niemusialby splacac rat przez najblizsze jeszcze 5 lat.I jak to uslyszalem to gdyby nie uszy to bym sie usmiechnol wokolo glowy.A w sumie to stwierdzil prawde bo wozi sie mulem z biednym wyposazeniem a placi za niego jak za wode na pustyni :mrgreen:

A wracajac do Twojej bylej 2,7t z 320konnym motorem...jak juz mi u mnie uda sie osiagnac te moc to dopiero bede szczesliwy polykajc prawie wszystko jak leci na auto stradzie . :-P

A ile mozna podniesc Twoj obecny motorek 2,0tfsi?

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 21 cze 2010, 07:08

2.0TFSI samym softem da sie zrobic na ok. 260KM i 350Nm wiec jest NICE :)
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

Robtoy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:15
Imię: Robert
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Robtoy » 21 cze 2010, 17:07

no to ladnie calkiem ladnie jak na bude A4,ktora przeciez jest sporo lzejsza :mrgreen:
A tak z ciekawosci ile sie wyszla calkowicie ze wszystkimi sprawami jak np. ubezpieczenie jesli mozna zapytac?

Awatar użytkownika
posti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 387
Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
Imię: Robert
Rocznik: 2007
Moje auto: A4 B7
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: posti » 21 cze 2010, 19:52

hehehehe kupiłem ją mega okazyjnie i chciałbym zeby to zostało moją słodką tajemnicą :) a jak bardzo chcesz wiedziec to podpytaj na PW to odpowiem :D:D:D
MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja