[C5 AFN] Czary-mary MRMotors.
[C5 AFN] Czary-mary MRMotors.
A6 C5 DAJZEL
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 121
- Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
- Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana
A nie koniecznie. Większość AFN jest zajeżdzona na śmierć i nie ma pełnej wydajności układu wtryskowego. Poza tym na oryginalnym programie turbo szalało od 1800 do 2400 obr. Po modzie tego nie ma, bo jak znam Witka zastosował pewien myk. Dzięki temu mod nie wygląda, jak to często bywa u domorosłych pseudotunerów, jak opcja "seria + 20-25%".zchrobot pisze:standard
Wielu niedouczonych tunerów pisze programy tak, że prypominają one działaniem boxy. Tu mamy nie tylko przyrosty, ale też totalną korekcję przebiegu krzywych.
Gratki dla właściciela auta i tunera <brawo2>
Jeśli paliwa jest w zapasie powyżej 3600 obr, to polecam suszarkę GT1749VA. Wyjdzie ładniej górą.
Wcale nie jest powiedziane, ze powodem pofaldowanego wykresu jest turbina, bo rownie dobrze moze to byc problem z dawkowaniem paliwa albo miszmasz kilku usterek jednoczesnie. Jak dla mnie jest za to pewne, ze silnik w takim stanie nie powinien byc wcale chipowany, tylko skrupulatnie naprawiony, w co watpie by tak bylo. Pozatym ladnie pociagniety przyrost mocy wcale nie jest zadnym dowodem kunsztu tunera, bo z wykrresu nie wynikaja zadne wartosci diagnostyczne i nie wiemy, czy silnik nie jest zalewany nadmierna iloscia paliwa, albo tego czy turbo nie dostaje zbytnio w tylek. Jak dla mnie tresc tego tematu to proba nieregulaminowanego zareklamowania kolejnej chipowni na Forum A6 "tylnymi drzwiami", chociaz w niczym szczegolnym nie jest inna ani tym bardziej lepsza od swojej konkurencji. Zreszta nie jest to pierwszy AFN na tym Forum, ktory pomimo usterki silnika zostal schipowany w MR Motors... . Wnioski we wlasnym zakresie ... .
Kolega widocznie ma magiczną kulę w której widział logi i wie lepiej co się działo z motorowniąSzukam pisze:Wcale nie jest powiedziane, ze powodem pofaldowanego wykresu jest turbina, bo rownie dobrze moze to byc problem z dawkowaniem paliwa albo miszmasz kilku usterek jednoczesnie. Jak dla mnie jest za to pewne, ze silnik w takim stanie nie powinien byc wcale chipowany, tylko skrupulatnie naprawiony, w co watpie by tak bylo.

Z własnego doświadczenia wiem (w MR Motors zrobiłem łącznie 7 samochodów diesla, w tym takie, które miały po modach ponad 200% mocy wyjściowej), że nigdy nie byłem wpuszczony na rolki jak coś nie grało mechanicznie. Sprawdzenie, logi, jeśli był zoonk to poprawa i dopiero program. Nie podejrzewam by coś uległo zmianie w tej kwestii.
Co do "lepszości" tunerów to widzę Kolega ma innego faworyta. Kolegi prawo, ale raczej setki zadowolonych klientów i bezawaryjnie jeżdzących aut obronią się same.
Moim osobistym zdaniem (a miałem kontakt z kilkoma tunerami) w Polsce jeśli chodzi o diesle to tak naprawdę liczy się 6-8 firm (nie wymienię ich celowo by nie wywoływać "świetych wojen").
Jako gość na tym Forum nie będę się rozwodził nadmiernie na temat poziomu merytorycznego działu "Tuning mechaniczny" stwierdzę tylko, że naprawdę daleko mu do tych najlepszych...
Wnioski we wlasnym zakresie ...