Mam silnik 2.0 8V 115KM z 1992 roku (elektroniczny wtrysk). Na zimnym wszystko jest ok, jednak gdy silnik osiągnie ok 50 stopni i więcej, po dodaniu gazu zaczyna tak jakby się dławić i szarpie. Po chwili dostaję "kopa" jednak po ujęciu gazu wszystko zaczyna się od początku. Wolne obroty to 700-1100 obr/min (silniczek krokowy jest w prządku). Gdy jest rozgrzany i postoi zgaszony na ok 5 min i więcej zapali po czym zgaśnie, i trzeba trochę dłużej kręcić rozrusznikiem i odpali. Dzieje się tak na benzynie. Na gazie wszystko jest ok tylko wolne obroty to na początku 1300 a zaraz powoli spada do 1000. Wymieniłem przepływomierz i komputer (z samej benzyny), przewody do świec, na świecach zrobiłem ok 5000 km, kopułkę wraz z palcem, nowa sonda lambda.
Proszę o szybką pomoc w tej kwestii, ponieważ niedługo wyjeżdżam i chciałbym, żeby wszystko było ok.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2010-04-19, 20:42 ]
Czy to mogą być wtryski????
[ Dodano: 2010-04-20, 14:14 ]
Odłączyłem dzisiaj niebieski czujnik od temperatury silnika, 0 szarpania i dławienia się, zostały wysokie wolne obroty (1500 a czasami 2500), po odłączeniu silniczka krokowego wszystko jest ok. Czujniki wymieniłem na nowe ale nie pomogło. Narazie jeżdżę na odpiętym czujniku i silniczku krokowym.
Co może być przyczyną usterki i jak ją naprawić??????
[AUDI 2.0 8V] Dławi się, szarpie, nierówne obroty (benzyna)
[AUDI 2.0 8V] Dławi się, szarpie, nierówne obroty (benzyna)
Witam, mam identyczny problem ze swoim autkiem. Przy wiekszym dodawaniu gazu sie dlawi i nie chce wejsc na obroty, a przy delikatnym operowaniu pedalem gazu wkreca sie normalnie. Im silnik cieplejszy tym problem sie nasila i dochodzi do tego nie rowna praca. Wymiany zaczelem od swiec, kabli WN i kopulka i palec. Nowa sonda. Oczywiscie wszystkie filtry i oleje.
[AUDI 2.0 8V] Dławi się, szarpie, nierówne obroty (benzyna)
Witam. Sorki za brak manier ale zalerzalo mi na szybkim rozwiazaniu problemu i jakos zapomnialem o przedstawieniu sie (juz sie poprawilem).
Zrobilem tak jak pisal PanG88 czyli rozlaczylem czujnik temperatury (niebieski) no i faktycznie zaczal silniczek pracowac poprawnie, a po pozniejszym podlaczeniu go spowrotem nie mam zadnych problemow. No i wlasnie.... moze ktorys z uzytkownikow ma pojecie jaka zaleznosc ma czujnik temperatury do pracy silnika i dlaczego po jego odlaczeniu i ponownym podlaczeniu wszystko dziala.... czy jest mozliwosc ze komp sie zresetowal?
Zrobilem tak jak pisal PanG88 czyli rozlaczylem czujnik temperatury (niebieski) no i faktycznie zaczal silniczek pracowac poprawnie, a po pozniejszym podlaczeniu go spowrotem nie mam zadnych problemow. No i wlasnie.... moze ktorys z uzytkownikow ma pojecie jaka zaleznosc ma czujnik temperatury do pracy silnika i dlaczego po jego odlaczeniu i ponownym podlaczeniu wszystko dziala.... czy jest mozliwosc ze komp sie zresetowal?