Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c4 1z] Dystanse

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
user

[a6 c4 1z] Dystanse

Post autor: user » 14 cze 2010, 22:48

Witam, chciałbym lekko rozstawic autko i mam pytanie dotyczace grubosci dystansów. koła 15" 205/60 zawieszenie od v6 2.8 wiec stoi wysoko. Czy jak wrzuce 10-15mm na przod i tył to nie bedzie tarło o nadkola, jak przy takich dystansach zachowaja sie łozyska[tył akurat wczoraj zmieniałem;P], czy mozna smiało i bezpiecznie jezdzic na takowych dystansach, bo beda to zwykłe pierscienie przelotowe bez zadnych rantow, sruby na wylot, chodzi mi o to , ze felga nie bedzie sie opierac na rancie piasty, ino na pierscieniu dystansowym, jak to wpłynie na jazde i bezpieczenstwo przy wiekszych predkosciach?
pozdrawiam!

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Rocznik: 1994
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 14 cze 2010, 23:08

Mongolski pisze:Czy jak wrzuce 10-15mm na przod i tył to nie bedzie tarło o nadkola
tu masz temacik do się zapoznania i kalkulator na jakie dystanse możesz sobie pozwolić
all-zmiana-felg-i-opon-kalkulatory-vt8501.htm
Mongolski pisze:jak przy takich dystansach zachowaja sie łozyska[tył akurat wczoraj zmieniałem;P
na pewno się szybciej zużywają tak samo jak byś założył felgi z dużym ET
Mongolski pisze:czy mozna smiało i bezpiecznie jezdzic na takowych dystansach
bez obaw
Mongolski pisze:bo beda to zwykłe pierscienie przelotowe bez zadnych rantow, sruby na wylot, chodzi mi o to , ze felga nie bedzie sie opierac na rancie piasty, ino na pierscieniu dystansowym
jeżeli to będą dystanse z centrowaniem to nie ma problemu
jak będą to dystanse bez centrowania to może być na 90% bicie na kołach ze względu na to że samymi śrubami nie ustawisz równo koła
Mongolski pisze:jak to wpłynie na jazde i bezpieczenstwo przy wiekszych predkosciach
wg mnie poprawi gdyż będzie auto stało szerzej i będzie bardziej stabilne zwłaszcza zauważysz to w zimę :mrgreen:

user

Post autor: user » 15 cze 2010, 17:52

dzieki za odpowiedz, napewno zaraz przyłoze sie do lektury. Co do centrowania, maja byc wymierzone na piaste, oraz na rozstaw srub plus centrowanie.

--------------------------------------------------------------------------------

nie powiem zbyt wiele sie tam nie dowiedziałem, kalkulatory nie hasajo;( mniej wiecej czytajac tu i owdzie -moge smiało wrzucic dystanse 10mm na kazde koło

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja