mam nowy problem. silnik krokowy mam raczej dobry. był pęknięty wąż który idzie do silnika krokowego (niewidoczne pęknięcie) po zrobieniu tego wstępna regulacja LPG i auto jezdzi normalnie tylko ma za niskie obroty ale to zostawię koledze który montuje LPG. Chodzi mi o to że ubywa mi paliwa z baku podczas jazdy na samym LPG - dodam że auto odpalam na LPG i je gasze na tym samym. Zatankowałem za ok 50zl paliwa bo było mało i po przejechaniu ok 200km mam drugą kreskę na rezerwie od zera... pomoże mi ktoś na co mogę popatrzeć samemu i co może być przyczyną??
[ Dodano: 2010-06-08, 11:22 ]
Wcześniej przed wymianą tegoż wężyka auto miało za wysokie obroty i często obroty przekraczały 1400-1700 lub 2100-2500 zalezy jak się udało.
[A6 c4 2.0 14v ACE] spalanie LPG i benzyny jednocześnie
- krzysztof-bar
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 20:38
- Lokalizacja: War-Maz
jest pytanie czy twoje autko nie chodzi na benzynie i gazie jednocześnie.
U mnie ostatnio padł przekaźnik od gazu który wyłącza pompę paliwa i chodził i na LPG i PB jednocześnie. Jest to proste do sprawdzenia. Odpal samochód przełącz go na gaz otwórz maskę i zdejmij kabelek "+" na elektrozaworze gazu. Jeżeli samochód dalej chodzi to znaczy że bierze tez paliwo.
U mnie ostatnio padł przekaźnik od gazu który wyłącza pompę paliwa i chodził i na LPG i PB jednocześnie. Jest to proste do sprawdzenia. Odpal samochód przełącz go na gaz otwórz maskę i zdejmij kabelek "+" na elektrozaworze gazu. Jeżeli samochód dalej chodzi to znaczy że bierze tez paliwo.
Oto i ona:
audi-a6-c4-20-16v-dohc-avant-vt18932.htm
audi-a6-c4-20-16v-dohc-avant-vt18932.htm