Ustaw kąt na 80-90 jednostek i po temacie.mariosrs pisze:Witam:)
mam podobny problem a zaczal sie on jak wymienilem rozrzad< bylo oke ejszcze bez ust kata wtrysku) po ustawieniu na 60 zegarowym zaczal ciezko odpalac juz kilkarazy zmieniany byl to albo nie bylo mocy albo wlasnie problem z zapalaniem oczywiscie wszystko sprawdzone swiece termostat czujniki zero bledow:(dawaka byla okolo 3,8-4,1 zmienilem ost na 4,7-5,0 tez bez zmian:( ktos mi powiedzial ostatnio ze to wina pompy wtyskowej :-? juz nie mam pojecia gdzie szukac bo rok temu przed rozrzadem to mialem 5 swiec spalonych i palil tak samo jak teraz
Czy ma ktos jakis pomysl??
[AUDI A6 C4 AEL 140 KM] żle pali gdy jest ciepło
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie
Witam panowie miałem ten sam problem z odpalaniem na ciepłym silniku lub gdy jest ciepło . Sprawdzcie sobie tłoczek w pompie wtryskowej . jest na to sposób bez jej demontażu wystarczy polać pompe zimną wodą . Jesli to pomoże to macie odpowiedz . Koszt naprawy to ok 1100 podróbka lub Bosch 1400 ale bardziej polecam Boscha jest pewniejszy >
Witam.
Koledzy ja mam ten sam problem i już mnie to męczy jak nie wiem co.Może któryś z was mi coś doradzi bo ja zaczynam się poddawać?? Znalazłem na allegro takie coś:
http://moto.allegro.pl/item1036156162_c ... di_ss.html
http://moto.allegro.pl/item1046562262_c ... s_tdi.html
Powiedzcie czy to może mi pomóc?? A może ktoś z was już to stosował?? Proszę pomóżcie
Koledzy ja mam ten sam problem i już mnie to męczy jak nie wiem co.Może któryś z was mi coś doradzi bo ja zaczynam się poddawać?? Znalazłem na allegro takie coś:
http://moto.allegro.pl/item1036156162_c ... di_ss.html
http://moto.allegro.pl/item1046562262_c ... s_tdi.html
Powiedzcie czy to może mi pomóc?? A może ktoś z was już to stosował?? Proszę pomóżcie
Wojtas
- uszaty2222
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 78
- Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
- Lokalizacja: poznań
Na zimnym silniku kąt wtrysku ustawiłem i pokazuje 64 a natomiast jak sie rozgrzeje do temp 90 stopni spada na 47 i tak skacze 46- 48 czy to jest normalne -jak jest u was ,tdi timing pokazuje dokładnie jak na wolnych obrotach wykres przeskakuje ,czy w tym przypadku muszę czyscic nastawnik dawki paliwa czy jeszcze zwiekszyc kąt wtrysku by na zimnym silniku lepiej odpalał proszę o pomoc
kolco11, kąt ustawia się na nagrzanym silniku, poza tym w AEL'ach podobno to normalne, że skacze on o kilka jednostek.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
ok ustawie kąt na 70 i zobaczymy wtedy co bedzie sie działo i opisze
[ Dodano: 2010-12-16, 17:51 ]
kat wtrysku ustawiony pod 70 i bez zmian ,i jeszcze cos jak ciezko odpala po wcisnieciu gazu w podłoge szybciej potrafi odpalic dawka paliwa na rozgrzanym silniku wynosi 1.9mg/R ,pytanie czy dawke zwiekszyc czy tak zostawic ?
[ Dodano: 2010-12-16, 17:51 ]
kat wtrysku ustawiony pod 70 i bez zmian ,i jeszcze cos jak ciezko odpala po wcisnieciu gazu w podłoge szybciej potrafi odpalic dawka paliwa na rozgrzanym silniku wynosi 1.9mg/R ,pytanie czy dawke zwiekszyc czy tak zostawic ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga