Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AUDI A6 C4 AEL 140 KM] żle pali gdy jest ciepło

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
toms001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 169
Rejestracja: 15 cze 2008, 22:53
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

Post autor: toms001 » 25 kwie 2010, 13:03

mariosrs pisze:Witam:)
mam podobny problem a zaczal sie on jak wymienilem rozrzad< bylo oke ejszcze bez ust kata wtrysku) po ustawieniu na 60 zegarowym zaczal ciezko odpalac juz kilkarazy zmieniany byl to albo nie bylo mocy albo wlasnie problem z zapalaniem oczywiscie wszystko sprawdzone swiece termostat czujniki zero bledow:(dawaka byla okolo 3,8-4,1 zmienilem ost na 4,7-5,0 tez bez zmian:( ktos mi powiedzial ostatnio ze to wina pompy wtyskowej :-? juz nie mam pojecia gdzie szukac bo rok temu przed rozrzadem to mialem 5 swiec spalonych i palil tak samo jak teraz :(
Czy ma ktos jakis pomysl??
Ustaw kąt na 80-90 jednostek i po temacie.
AEL C4 AEL quattro ... sprzedałem :(
...jest S6 C4 PLUS 4.2 v8 326km 6gang
Obrazek
DIAGNOSTYKA VAG przed i po kupnie ;)

gość_

Post autor: gość_ » 25 kwie 2010, 13:43

ja mam 75 i pali super buta też ma :) zero problemów a męczyłem się z tym długi długi czas....

karol831
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 24 sie 2009, 01:23
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: karol831 » 05 maja 2010, 19:12

Witam panowie miałem ten sam problem z odpalaniem na ciepłym silniku lub gdy jest ciepło . Sprawdzcie sobie tłoczek w pompie wtryskowej . jest na to sposób bez jej demontażu wystarczy polać pompe zimną wodą . Jesli to pomoże to macie odpowiedz . Koszt naprawy to ok 1100 podróbka lub Bosch 1400 ale bardziej polecam Boscha jest pewniejszy > :-)

morsik28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 23 sty 2010, 22:38
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: morsik28 » 24 maja 2010, 21:51

Witam.
Koledzy ja mam ten sam problem i już mnie to męczy jak nie wiem co.Może któryś z was mi coś doradzi bo ja zaczynam się poddawać?? Znalazłem na allegro takie coś:
http://moto.allegro.pl/item1036156162_c ... di_ss.html
http://moto.allegro.pl/item1046562262_c ... s_tdi.html
Powiedzcie czy to może mi pomóc?? A może ktoś z was już to stosował?? Proszę pomóżcie
Wojtas

Awatar użytkownika
ralf30
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 218
Rejestracja: 05 cze 2008, 20:25
Lokalizacja: Dolny Śląsk

Post autor: ralf30 » 04 cze 2010, 22:00

Moim zdaniem te cuda na niewiele się zdadzą. Podstawa to kąt wtrysku.Wiem bo sam przez to przechodziłem :idea:
Diesel KOPCI, Diesel CZADZI, Diesel nigdy cię nie ZDRADZI !!! :D

Awatar użytkownika
uszaty2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 20 lis 2008, 07:15
Lokalizacja: poznań

Post autor: uszaty2222 » 18 paź 2010, 00:36

a co powiecie o module rozruchowym dostepnym na allegro warto to zastosowac ?

Awatar użytkownika
golob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 mar 2009, 23:22
Lokalizacja: Wro

Post autor: golob » 18 paź 2010, 12:04

uszaty2222 pisze:a co powiecie o module rozruchowym dostepnym na allegro warto to zastosowac ?

wyprowadź na prosto poprawny kąt wtrysku i te gówienka nie będą potrzbne

Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

Post autor: kolco11 » 31 paź 2010, 08:15

Na zimnym silniku kąt wtrysku ustawiłem i pokazuje 64 a natomiast jak sie rozgrzeje do temp 90 stopni spada na 47 i tak skacze 46- 48 czy to jest normalne -jak jest u was ,tdi timing pokazuje dokładnie jak na wolnych obrotach wykres przeskakuje ,czy w tym przypadku muszę czyscic nastawnik dawki paliwa czy jeszcze zwiekszyc kąt wtrysku by na zimnym silniku lepiej odpalał proszę o pomoc

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 31 paź 2010, 13:34

kolco11, kąt ustawia się na nagrzanym silniku, poza tym w AEL'ach podobno to normalne, że skacze on o kilka jednostek.
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

Post autor: kolco11 » 31 paź 2010, 16:02

tak- kąt wtrysku ustawiłem na rozgrzanym silniku lecz po nocy auto nadal ciężko pali jest troche bąbelków w przewodzie przezroczystym z filtra do pompy ,czy jest możliwosc że po dłuższym czasie jak auto stoi spada ciśnienie z pompy -wszystko sprawdzałem nowe przewody do filtra plus opaski

Awatar użytkownika
kolco11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 12 mar 2010, 14:57
Lokalizacja: Police /Szczecin

Post autor: kolco11 » 01 lis 2010, 11:09

ok ustawie kąt na 70 i zobaczymy wtedy co bedzie sie działo i opisze

[ Dodano: 2010-12-16, 17:51 ]
kat wtrysku ustawiony pod 70 i bez zmian ,i jeszcze cos jak ciezko odpala po wcisnieciu gazu w podłoge szybciej potrafi odpalic dawka paliwa na rozgrzanym silniku wynosi 1.9mg/R ,pytanie czy dawke zwiekszyc czy tak zostawic ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga