Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0 TDi] Szarpie przy ruszaniu

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
suchy998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2009, 20:49
Lokalizacja: ostrołęka

[A6 C6 2.0 TDi] Szarpie przy ruszaniu

Post autor: suchy998 » 16 paź 2009, 10:36

Witam
Mam taki problem, mianowicie rano gdy wyjeżdzam do pracy moje a6 przy ruszaniu szarpie, dojezdzam do pierwszego skrzyżowania i znów przy ruszaniu szarpie, powtarza sie to 3-4 razy, a pózniej już nie ma szarpania. Zaznaczam że tylko to występuje przy ruszaniu na innych biegach nie ma szarpania. Mój silnik 2.0 BLB 126 tyś przejechane.
Prosze o pomoc , co to może być??

jaccol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 12 wrz 2009, 14:56
Lokalizacja: kuj.-pom.

Post autor: jaccol » 17 paź 2009, 16:39

W moim 2.0 TDI BRE czasem szarpał podczas przyspieszania przy 2 tys. obrotów./ od 10 tys. km/.ASO na gwarancji męczyło się z tym b. długo aż w końcu wymienili N75 i podobno soft.Pomogło.
jaccol

GRUBY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 18 cze 2009, 21:54
Lokalizacja: uk

Post autor: GRUBY » 17 paź 2009, 17:13

jest wiele przyczyn ja sie z tym bujalem kilka miesiecy mianowicie jezeli nie ma przy szarpaniu aadnych gwizdow ani chrobotania to wymiana N75 powinna zalatwic sprawe jezeli slyszysz gwizd podobny do lassa to zawor turbiny zdechl a jezeli chrobotanie to dwumas sie klania

Awatar użytkownika
suchy998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2009, 20:49
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: suchy998 » 30 paź 2009, 14:33

dwumas ok , turbina i osprzet wporządku, co to jest N75??

malymk45
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: malymk45 » 30 paź 2009, 20:55

suchy998 pisze:co to jest N75??
suchy wysil się , wpisz N75 i kliknij Szukaj a znajdziesz morze info o N75

Awatar użytkownika
Zygi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 368
Rejestracja: 26 gru 2008, 23:01
Imię: Zbigniew
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Stolica WLKP / UK
Kontakt:

Post autor: Zygi » 30 paź 2009, 21:56


Awatar użytkownika
suchy998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2009, 20:49
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: suchy998 » 08 gru 2009, 18:15

turbo sprawdzone , wtryski sprawdzone, sprzegło sprawdzone, wszystko było OK a silnik dalej szarpał przy ruszaniu na niskich obrotach.
POMOGÂŁA ZMIANA STACJI BENZYNOWEJ.

GRUBY
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 35
Rejestracja: 18 cze 2009, 21:54
Lokalizacja: uk

Post autor: GRUBY » 21 gru 2009, 02:38

od tego to powinienes zaczac!!!
tak czy inaczej problem masz z glowy

carlos1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 maja 2010, 12:51
Lokalizacja: Grudziadz

Post autor: carlos1 » 30 maja 2010, 20:24

GRUBY pisze:jest wiele przyczyn ja sie z tym bujalem kilka miesiecy mianowicie jezeli nie ma przy szarpaniu aadnych gwizdow ani chrobotania to wymiana N75 powinna zalatwic sprawe jezeli slyszysz gwizd podobny do lassa to zawor turbiny zdechl a jezeli chrobotanie to dwumas sie klania
Witam moj szarpie tak od 1800-2000 obrotow i ma taki dziwny gwizd. a gdzie ten zawor turniny sie znajduje?Mozna samemu go wymienic?pozdrawiam.patryk

martines-76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 18
Rejestracja: 25 paź 2008, 23:35
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: martines-76 » 03 cze 2010, 22:15

carlos1 pisze:
GRUBY pisze:jest wiele przyczyn ja sie z tym bujalem kilka miesiecy mianowicie jezeli nie ma przy szarpaniu aadnych gwizdow ani chrobotania to wymiana N75 powinna zalatwic sprawe jezeli slyszysz gwizd podobny do lassa to zawor turbiny zdechl a jezeli chrobotanie to dwumas sie klania
Witam moj szarpie tak od 1800-2000 obrotow i ma taki dziwny gwizd. a gdzie ten zawor turniny sie znajduje?Mozna samemu go wymienic?pozdrawiam.patryk
Miałem takie same objawy szarpanie 1800-2000 obrotów. Okazało się że intercooler był nieszczelny.Po wymianie wszystko ok.

carlos1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 30 maja 2010, 12:51
Lokalizacja: Grudziadz

Post autor: carlos1 » 18 cze 2010, 12:34

martines-76 pisze:
carlos1 pisze:
GRUBY pisze:jest wiele przyczyn ja sie z tym bujalem kilka miesiecy mianowicie jezeli nie ma przy szarpaniu aadnych gwizdow ani chrobotania to wymiana N75 powinna zalatwic sprawe jezeli slyszysz gwizd podobny do lassa to zawor turbiny zdechl a jezeli chrobotanie to dwumas sie klania
Witam moj szarpie tak od 1800-2000 obrotow i ma taki dziwny gwizd. a gdzie ten zawor turniny sie znajduje?Mozna samemu go wymienic?pozdrawiam.patryk
Miałem takie same objawy szarpanie 1800-2000 obrotów. Okazało się że intercooler był nieszczelny.Po wymianie wszystko ok.
Witam jak to sprawdzic czy intercoler nieszczelny?Podobno tez moze byc zawor turbiny wiele zeczy moze byc jeden napisal ze turbinka moze byc walnieta ale to wtedy powinna brac audiczka olej a tu nic ani grama.

waldekkk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 38
Rejestracja: 02 wrz 2009, 09:34
Imię: Waldek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów -okolice

Post autor: waldekkk » 14 lip 2010, 02:52

To jest ten nieszczęsny n75 zaznzczony na fotce Ja jestem po zabiegu usunięcia wałków i przy okazji czyściłem turbinę.Po wyczyszczeniu turbiny,interccolera szarpanie ustało.Druga sprawa to szczelność najlepiej sprawdzić jak ma się zdjęty przedni zderzak(demontaż około 20min) i sprawdzić można na upartego mydlinami lub np czyms takim http://moto.allegro.pl/item1089691396_t ... 00_ml.html
U mnie oleju w aucie nie ubywało a interccoler był zalany aż czarno w środku było.
Dodatkowo wymieniłem jeszcze wąż pomiędzy turbiną a rurą która łączy się z następnym wężem i intelcco... bo był strasznie "kapciowaty".
Wcześniej również czyściłem egr i zapodałem nowy n75 i to nie pomogło


Obrazek

arnii1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 18 kwie 2010, 19:18
Lokalizacja: tychy/śląsk

Post autor: arnii1 » 03 wrz 2018, 14:44

Witam.
Mam podobny problem. Glownie na zimnym silniku przy powolnym przyspieszaniu pojawia sie szarpniecie na 1wszym biegu a pozniej ptzy obrotach 1800 do 2000 obr. Czasem na cieplym przy utrzymywaniu 2000 obr tez jest szarpanie i tak mozna jechac jesli nie pooperujemy gazem. W kompie samochodu nie zapisuja ie zadne bledy. Jezdzilem z podpietym vcds-em i wtryski i popmpa i reszta parametrow . Male rozbiezbosci cisnien przy tyrbinie. Auto mam 4 lata i tego nie bylo. Pojawilo sie moesiac temu. Stacja paliw i paliwo zawsze ta sama. Egr czysty. Nawet robilem kryzowanie ale wtedy jedzie jak sdi nie wlacza sie turbina i nie ma szarpania. Bez kryzowania przyspiesza nirmalnie ale i szarpie. Ktos ma.pomysl??

[ Dodano: 2018-09-03, 14:44 ]
Zapomnialem dodac. Auto to audi a6 c6 2.0 tdi 140 km silnik brf

passatgl5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 13 lip 2010, 08:47
Lokalizacja: Bielsko
Kontakt:

Post autor: passatgl5 » 26 lis 2018, 15:54

GRUBY pisze:jest wiele przyczyn ja sie z tym bujalem kilka miesiecy mianowicie jezeli nie ma przy szarpaniu aadnych gwizdow ani chrobotania to wymiana N75 powinna zalatwic sprawe jezeli slyszysz gwizd podobny do lassa to zawor turbiny zdechl a jezeli chrobotanie to dwumas sie klania
masz na myśli gruszke czy element który jest w samym turbo?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga