[C5 1.9TDI (115KM)] 160km i ani ciut więcej
[C5 1.9TDI (115KM)] 160km i ani ciut więcej
Witam, jestem posiadaczem audi a6 2001r 1.9 115KM
mam pytanie do znawców tematu, a mianowicie:
w czasie jazdy nie mogę wydusić z swojego autka więcej niż 160km/h, a pod nogą mam całkiem spory zapas gazu. obroty przekraczają lekko 3tyś i stoją w miejscu nawet jak wcisnę pedeł gazu do podłogi.
Jeśli chodzi o przyśpieszenie i dynamike to wydaje mi się ze jest wszystko w porzadku do tych 160km zbiera się całkiem nieźle ale potem lipa.
ps. filtr paliwa wymieniałem pół roku temu.
proszę o jakaś rade z czym może być problem
dzięki
mam pytanie do znawców tematu, a mianowicie:
w czasie jazdy nie mogę wydusić z swojego autka więcej niż 160km/h, a pod nogą mam całkiem spory zapas gazu. obroty przekraczają lekko 3tyś i stoją w miejscu nawet jak wcisnę pedeł gazu do podłogi.
Jeśli chodzi o przyśpieszenie i dynamike to wydaje mi się ze jest wszystko w porzadku do tych 160km zbiera się całkiem nieźle ale potem lipa.
ps. filtr paliwa wymieniałem pół roku temu.
proszę o jakaś rade z czym może być problem
dzięki
Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 23:16 przez grzesoo1, łącznie zmieniany 1 raz.
Przepraszam za moje złe wychowanie, po reprymendzie zrobiłem co należy.
A propo logów to nic mi to nie mówi i nie wiem za co się zabrać, ale byłem u mechanika podpioł autko pod kompa i nic nie wykazało. Powiedział tylko tyle że może ten problem dotyczyć turbiny. Ale on tym się nie zajmuje i nic poradzić mi nie może.
A propo logów to nic mi to nie mówi i nie wiem za co się zabrać, ale byłem u mechanika podpioł autko pod kompa i nic nie wykazało. Powiedział tylko tyle że może ten problem dotyczyć turbiny. Ale on tym się nie zajmuje i nic poradzić mi nie może.
Ciekawe pod jaki komputer Ci samochód podpiął 
Pewnie pod Texę:PP
Dobrze kombinuje jednak z tą turbiną.
Postaraj się pod VAGa podpiąć. Może ktoś w okolicy ma.
Sprawdź organoleptycznie układ dolotowy. Sprawdź zaworki (te obok filtra paliwa na podszybiu oraz podłączone do nich przewody i membrany.
Ty.. a może masz kaganiec:)

Pewnie pod Texę:PP
Dobrze kombinuje jednak z tą turbiną.
Postaraj się pod VAGa podpiąć. Może ktoś w okolicy ma.
Sprawdź organoleptycznie układ dolotowy. Sprawdź zaworki (te obok filtra paliwa na podszybiu oraz podłączone do nich przewody i membrany.
Ty.. a może masz kaganiec:)
- Fascynat
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 299
- Rejestracja: 18 kwie 2010, 18:07
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1992
- Moje auto: 100 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8 125KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
No to ładnie auto zamulone
Domniemywam ze dopiero co nabyłeś auto i 95% swojego życia spędzilo na światłach ruszając , chamując gdzie średnia prędkość przelotowa wynosiła max 70km/h a auto było "ciągane" pod 2000tys obrotów co w konsekwencji spowodowało tzw nagar i powolne zapieczanie - zamulanie.
Co do turbiny to niedaj się kręcić na żadną wymiane i bajere typu to jej ostatnie tchnienia,padła nie pompuje itd..
Co do przepływki to profilaktycznie możesz wymienić ale wydaje mi się ze skoro auto normalnie się zwija na niższych biegach i ładnie się kreci na wyższy zakres obrotów to to raczej nie to , pozatym przepływka skutkuje trybem awaryjnym w którym wręcz się toczysz.
Zaczął od weryfikacj kierownic turbiny i zaworku bodajrze N95 o ile dobrze pamiętam (mam nadzieje ze nie pomylił mi się symbol z nr nokii
w każdym razie N90coś
) Pamiętaj ze te przypadłości nie są końcem turbinki!

Domniemywam ze dopiero co nabyłeś auto i 95% swojego życia spędzilo na światłach ruszając , chamując gdzie średnia prędkość przelotowa wynosiła max 70km/h a auto było "ciągane" pod 2000tys obrotów co w konsekwencji spowodowało tzw nagar i powolne zapieczanie - zamulanie.
Co do turbiny to niedaj się kręcić na żadną wymiane i bajere typu to jej ostatnie tchnienia,padła nie pompuje itd..
Co do przepływki to profilaktycznie możesz wymienić ale wydaje mi się ze skoro auto normalnie się zwija na niższych biegach i ładnie się kreci na wyższy zakres obrotów to to raczej nie to , pozatym przepływka skutkuje trybem awaryjnym w którym wręcz się toczysz.
Zaczął od weryfikacj kierownic turbiny i zaworku bodajrze N95 o ile dobrze pamiętam (mam nadzieje ze nie pomylił mi się symbol z nr nokii


dokładnie zaworki n75 i n18 trzeba sprawdzić może nawet przeczyścić, jeżeli to nie pomoże to trzeba dalej szukaćFascynat pisze:Zaczął od weryfikacj kierownic turbiny i zaworku bodajrze N95 o ile dobrze pamiętam (mam nadzieje ze nie pomylił mi się symbol z nr nokii w każdym razie N90coś ) Pamiętaj ze te przypadłości nie są końcem turbinki!