Witam. Opiszę mój problem. Moje Audi działa i na benzynie i na LPG. Nie mówię, bo regulator ciśnienia paliwa miałem zepsuty (zacięty) i silnik krokowy mam zepsuty. Kostkę wymieniłem i auto nareszcie jeździ normalnie :mrgreen: Ale nie o to się temat rozchodzi.
Jako, że w ciemię bity nie jestem to cosik się znam na autach itd. Szukałem silnika krokowego ale z auta nie mającego LPG ale to ciężka sprawa... Na złomie znalazłem krokówkę od Opla 1,8 chyba 8v idento jak moja tylko cała srebrna aluminiowa chyba. Po jej podpięciu auto na LPG miało 2,5tys obrotów i nic mniej tylko więcej a na benzynie gasło

Dzisiaj dzwoni do mnie kumpel, że ma krokówkę z Passata B3 2.0 typ 2E (2.0 8v). Więc w drogę. Okazało się że wtyki są większe itd ale to się na wsuwkach zrobiło. Odpaliłem i na LPG 2,5 - 3,2 obrotów a na benzynie spada wolno ale spada do ok 1000 ale spada wolno i troszkę faluje i albo jak się uda to trzyma w okolicy tysiąca albo spada powoli dalej i gaśnie. O tym, że śmierdzi paliwem przy tym to inna polka.
I teraz moje pytanie. Od jakiego samochodu taki silnik krokowy podejdzie jeszcze?? Bo ciężko znaleźć na złomie Audi z takim silnikiem

przynajmniej w moim regionie. A jak jest to u takich debili, że ceny mają chore w ogóle za części.
Proszę więc o listę pojazdów, z jakich taki silniczek może podejść albo co innego zrobić żeby to normalnie chodziło i żeby lepiej odpalało bo ciężko jej na zimnym palić w ogóle.
Dzięki za info i sorki za wypociny takie długie.
Pozdr, Grzesiek.