Podczas normalnej eksploatacji DPF nie oczyści się bez uruchomionej procedury czyszczenia, tak jak napisałeś 6bieg full speed i wtedy mamy odpowiednią temperaturę.
Podczas cyklu wypalania/regenracj wtryskiwana jest dodatkowa dawka paliwa, dlatego nie trzeba pędzić 200km/h po autostradzie.
Co do regenerowanych FAP/DPFów, jeśli ktoś już się uprze na wymianę to TYLKO na NOWY!
Nie regenerowany czy używany, który w dużo krótszym czasie powie "pa pa"
Najlepiej jest ten filtr usunąć, ale po takim zabiegu trzeba wyłączyć jego "obsługę" programowo. Inaczej auto wejdzie w tryb awaryjny, nie będzie jechało jak należy i dodatkowo będzie spalało baaaardzo duże ilości paliwa :mrgreen: czasami tyle co ciężarówka.
Nie będę się rozpisywał na temat tego co lepsze czy emulator czy programowe wyłączenie FAP/DPF :-D
W najbliższą środę będziemy przerabiali kolejny samochód w którym emulator się nie sprawdził, tym razem to KIA, jeśli ktoś ma wątpliwości która metoda jest dobra a która to tylko "prawie" dobra zapraszam

do nas