
Co prawda jeżdżę A4, w planach A6

Z tego co czytałem wielkę rolę odgrywa sam montaż wahaczy-od niego zależy ogromnie dużo!
Na aukcji jest napisane ,że firma zaopatruje się bezpośrednio w niemieckim Lemforderze itd..to powstała tutaj mała niezgodność..mam chociaż nadzieję,że to faktycznie ori jest i trochę pojeżdżę...BartG60 pisze:heh.. znam tego goscia, on bierze czesci z AUTO-ZATOKI we Wroclawiu przy ul. Sleznej,
ma duze rabaty i sobie dziala.
dokladnie to filrma auto-zatoka zaopatruje sie w LMO, a on bierze od nich czesci,bart77321 pisze:Na aukcji jest napisane ,że firma zaopatruje się bezpośrednio w niemieckim Lemforderze itd..to powstała tutaj mała niezgodność..mam chociaż nadzieję,że to faktycznie ori jest i trochę pojeżdżę...BartG60 pisze:heh.. znam tego goscia, on bierze czesci z AUTO-ZATOKI we Wroclawiu przy ul. Sleznej,
ma duze rabaty i sobie dziala.
poprostu czesci z hurtowni czy serwisow nigdy nie beda dorownywaly tymstasiuszef pisze:Powiem tak: też robiłem porównanie moich starych ori wahaczy LMO i TRW z nowymi LMO i powiem szczerze że teraźniejsze wahacze to już troszkę inna bajka.
censored z całym szacunkiem, ale masz wogóle pojęcie o MS??Jak nie masz to czemu jedziesz z grubej rury.Ja też myślałem że MS to gów..., ale jak poczytałem opinie to zaryzykowałem i założyłem całą górę.Jak na razie miodzio, wszystko gra.censored pisze:A ty chcesz to gów...... wsadzić do samochodu? Największy badziew jaki może być :evil: