[A6 C5] wahacze wytrzymałość, kto kiedy i za ile.
Ja kupiłem od niego całą górę LMO na obie strony, łacznik stabilizatora i końcówkę drążką. Polecam-pełna profeska Na pewno zgłosze się go Daniellos po coś jeszcze.
Co prawda jeżdżę A4, w planach A6 , ale na forum A4 jest mnóstwo o wahaczach i cześć ludzi bardzo poleca np. Master Sport. Jest jednak ale... Otóż w kofiguracji: wahacze MS+łączniki stabilizatora oraz końcówki drążków (o ile dobrze pamiętam, a na bank końcówki drążków) innej firmy-np. LMO, bo MS są kiepskie w tym wypadku. Na razie u mnie jest ok, ale jak coś się znowu sypnie-górne wahacze po lewej stronie posypały się po roku jazdy-jakieś 25 tys. a prawa strona 10 tys. poźniej (a mam juz przejechane 40 tys.+kolega od którego kupiłem auto miał 20 tys.) to może wypróbuję same wahacze MS.
Z tego co czytałem wielkę rolę odgrywa sam montaż wahaczy-od niego zależy ogromnie dużo!
Co prawda jeżdżę A4, w planach A6 , ale na forum A4 jest mnóstwo o wahaczach i cześć ludzi bardzo poleca np. Master Sport. Jest jednak ale... Otóż w kofiguracji: wahacze MS+łączniki stabilizatora oraz końcówki drążków (o ile dobrze pamiętam, a na bank końcówki drążków) innej firmy-np. LMO, bo MS są kiepskie w tym wypadku. Na razie u mnie jest ok, ale jak coś się znowu sypnie-górne wahacze po lewej stronie posypały się po roku jazdy-jakieś 25 tys. a prawa strona 10 tys. poźniej (a mam juz przejechane 40 tys.+kolega od którego kupiłem auto miał 20 tys.) to może wypróbuję same wahacze MS.
Z tego co czytałem wielkę rolę odgrywa sam montaż wahaczy-od niego zależy ogromnie dużo!
Na aukcji jest napisane ,że firma zaopatruje się bezpośrednio w niemieckim Lemforderze itd..to powstała tutaj mała niezgodność..mam chociaż nadzieję,że to faktycznie ori jest i trochę pojeżdżę...BartG60 pisze:heh.. znam tego goscia, on bierze czesci z AUTO-ZATOKI we Wroclawiu przy ul. Sleznej,
ma duze rabaty i sobie dziala.
bela-2.5TDI AFB 150-->184KM
http://picasaweb.google.pl/bart77321/Or ... directlink -wahacze ori
http://picasaweb.google.pl/bart77321/Wa ... directlink -wahacze z allegro
http://picasaweb.google.pl/bart77321/Or ... directlink -wahacze ori
http://picasaweb.google.pl/bart77321/Wa ... directlink -wahacze z allegro
dokladnie to filrma auto-zatoka zaopatruje sie w LMO, a on bierze od nich czesci,bart77321 pisze:Na aukcji jest napisane ,że firma zaopatruje się bezpośrednio w niemieckim Lemforderze itd..to powstała tutaj mała niezgodność..mam chociaż nadzieję,że to faktycznie ori jest i trochę pojeżdżę...BartG60 pisze:heh.. znam tego goscia, on bierze czesci z AUTO-ZATOKI we Wroclawiu przy ul. Sleznej,
ma duze rabaty i sobie dziala.
przeciez nie jezdzi osobiscie do fabryki :lol:
http://www.auto-zatoka.com.pl/index.php?strona=3
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Powiem tak: też robiłem porównanie moich starych ori wahaczy LMO i TRW z nowymi LMO i powiem szczerze że teraźniejsze wahacze to już troszkę inna bajka.Założę się o każde pieniądze że wahacze porodukowane teraz nie mają żadnych szans wytrzymać tyle co te sprzed 10 lat.Na logikę to jest po prostu niemożliwe.Samochody robią dziadoskie, a co dopiero wahacze.Zresztą ile takich co pokupili ori LMO i po 10 tys. jazdy się rozsypało i płacz tylko bo dali 2000 za ori wahacze.
Ja założyłem dół LMO i Febi a całą górę mam Master Sport.Skusiłem się po poczytanbiu lektury na forum Audi A4.Tam chłopaki robią testy.Kupują całe zawieszenie MS i charatają ile wlezie.Wnioski są więcej niż dobre.MS za te pieniądze (550 zł komplet) to naprawdę dobry wybór.I powiem szczerze że wolałbym kupić 3 x zawias MS niż 1 x LMO który i tak się sypnie, a porównując go z MS to MS wcale nie wypada blado.
Zanim wywalicie kupę kasy na LMO poczytajcie o MS na forum A4.Nie zachwalam, ale sam się wahałem bop wiadomo że LMO kosztuje krocie, a po co wywalać kasę w błoto jak można kupić MS i jeszcze kasa zostaje i to sporo kasy.
Ja założyłem dół LMO i Febi a całą górę mam Master Sport.Skusiłem się po poczytanbiu lektury na forum Audi A4.Tam chłopaki robią testy.Kupują całe zawieszenie MS i charatają ile wlezie.Wnioski są więcej niż dobre.MS za te pieniądze (550 zł komplet) to naprawdę dobry wybór.I powiem szczerze że wolałbym kupić 3 x zawias MS niż 1 x LMO który i tak się sypnie, a porównując go z MS to MS wcale nie wypada blado.
Zanim wywalicie kupę kasy na LMO poczytajcie o MS na forum A4.Nie zachwalam, ale sam się wahałem bop wiadomo że LMO kosztuje krocie, a po co wywalać kasę w błoto jak można kupić MS i jeszcze kasa zostaje i to sporo kasy.
usunieto
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 31
- Rejestracja: 06 kwie 2010, 22:34
- Lokalizacja: Warszawa
Też zauważyłem różnicę w czcionce - czy to oznacza że podróba czy może coś się poprostu zmieniło w produkcjii po 12 latach..nie wiem sam..oby to nie była jakaś turecka tandeta..czas pokaże.
bela-2.5TDI AFB 150-->184KM
http://picasaweb.google.pl/bart77321/Or ... directlink -wahacze ori
http://picasaweb.google.pl/bart77321/Wa ... directlink -wahacze z allegro
http://picasaweb.google.pl/bart77321/Or ... directlink -wahacze ori
http://picasaweb.google.pl/bart77321/Wa ... directlink -wahacze z allegro
poprostu czesci z hurtowni czy serwisow nigdy nie beda dorownywaly tymstasiuszef pisze:Powiem tak: też robiłem porównanie moich starych ori wahaczy LMO i TRW z nowymi LMO i powiem szczerze że teraźniejsze wahacze to już troszkę inna bajka.
"na pierwszy montaz" i nie ma znaczenia czy to LMO czy TRW itd/
Co do tego Daniellosa czy jak mu tam, to jak juz wspominalem
on sobie dziala przy Auto-Zatoce i jezeli nic nie kombinuje na boku to powinien
miec oryginal, ta firma (A-Z) to naprawde duzy hurtownik i ma dostawy bezposrednio z LMO.
P.S.
a tak na marginesie to mam na lewej stronie zalozone nowe wahacze (gorne) z ASO AUDI CENTRUM WROCLAW
a na prawej wahacze (gorne) od daniellos i za jakis czas bedzie mozna cos o nich powiedziec.
(kurcze, nawet kiedys zdjecia tych ori wahaczy wrzucalem na forum, to mozna porownac)
tylko gdzie one sa?
edit:
ok mam te zdjecia wahaczy i drazka z ASO, tylko dolne to TRW:
gorne oryginalne LMO tylko juz zamontowane i malo co widac,
jedyne co moge teraz zobaczyc to to ze metalowe obejmy na gumach sworznia maja identyczne kolory jak na tych od daniellosa.
Jak bede mial wiecej czasu to postaram sie zrobic dokladniejsze zdjecia.
i ori koncowka LMO:
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
censored z całym szacunkiem, ale masz wogóle pojęcie o MS??Jak nie masz to czemu jedziesz z grubej rury.Ja też myślałem że MS to gów..., ale jak poczytałem opinie to zaryzykowałem i założyłem całą górę.Jak na razie miodzio, wszystko gra.censored pisze:A ty chcesz to gów...... wsadzić do samochodu? Największy badziew jaki może być :evil:
usunieto
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
- stasiuszef
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 wrz 2008, 17:47
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/ Schliesen/ Silesia
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga