[A6 C6] nierówne wolne obroty
Panowie tak sobie czytam te wszystkie opisy o C6 i włosy mi się jeżą. Obecnie posiadam a4 1.9 B6 silnik AWX chodzi jak złoto mam nalatane 140 tysiaków . Planuje zakup C6 z silnikiem 2.0 tdi i jestem przerażony czyżby audi wypuściło na rynek taki bubel??Poradźcie na co zwrócić uwage przy zakupie C6 z takim silnikiem.Chodzi mi o roczniki 2004,2005 może 2006, który silnik lepszy BLB czy BRE a może jakiś inny z tych roczników? Bardzo prosze o pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 12
- Rejestracja: 21 maja 2010, 16:01
- Lokalizacja: Pleszew
Poszarpywanie w zakresie 1800-2000 obr przy lekkim gazie w BLB jest następstwem podwieszającej się iglicy któregoś pompowtrysku.
Niestety, elektrycznie jest ot nie do zdiagnozowania.
warto zaryzykować uszlachetniaczem do paliwa w stylu sławetny olej do kosiarki(może nie pomóc, na pewno nie zaszkodzi)
ogranicznik do 3 tys obr w BRE/BRF jest zupełnie normalny.
Niestety, elektrycznie jest ot nie do zdiagnozowania.
warto zaryzykować uszlachetniaczem do paliwa w stylu sławetny olej do kosiarki(może nie pomóc, na pewno nie zaszkodzi)

ogranicznik do 3 tys obr w BRE/BRF jest zupełnie normalny.
@goodhope
o ile mnie pamiec nie myli, sterownik analizuje przebieg pradu wysterowania pompowtryska, na tej podstawie widzi kiedy faktycznie sie on otwiera (prad pobierany przez cewke nagle spada). Ubocznie pokazuje to jako slynne BIPy, czy jak to sie tam nazywa. Jesli to przywieszanie sie wystepuje w fazie otwierania - powinno to byc jakos diagnozowalne...
Chyba, ze (jak zwykle) jednak o czyms nie wiem :roll:
o ile mnie pamiec nie myli, sterownik analizuje przebieg pradu wysterowania pompowtryska, na tej podstawie widzi kiedy faktycznie sie on otwiera (prad pobierany przez cewke nagle spada). Ubocznie pokazuje to jako slynne BIPy, czy jak to sie tam nazywa. Jesli to przywieszanie sie wystepuje w fazie otwierania - powinno to byc jakos diagnozowalne...
Chyba, ze (jak zwykle) jednak o czyms nie wiem :roll: