Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] nierówne wolne obroty

Silniki wysokoprężne
agart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 10 maja 2010, 14:18
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: agart » 23 maja 2010, 12:32

Panowie tak sobie czytam te wszystkie opisy o C6 i włosy mi się jeżą. Obecnie posiadam a4 1.9 B6 silnik AWX chodzi jak złoto mam nalatane 140 tysiaków . Planuje zakup C6 z silnikiem 2.0 tdi i jestem przerażony czyżby audi wypuściło na rynek taki bubel??Poradźcie na co zwrócić uwage przy zakupie C6 z takim silnikiem.Chodzi mi o roczniki 2004,2005 może 2006, który silnik lepszy BLB czy BRE a może jakiś inny z tych roczników? Bardzo prosze o pomoc

goodhope (usuniety)
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 21 maja 2010, 16:01
Lokalizacja: Pleszew

Post autor: goodhope (usuniety) » 23 maja 2010, 18:31

Poszarpywanie w zakresie 1800-2000 obr przy lekkim gazie w BLB jest następstwem podwieszającej się iglicy któregoś pompowtrysku.
Niestety, elektrycznie jest ot nie do zdiagnozowania.

warto zaryzykować uszlachetniaczem do paliwa w stylu sławetny olej do kosiarki(może nie pomóc, na pewno nie zaszkodzi) ;-)


ogranicznik do 3 tys obr w BRE/BRF jest zupełnie normalny.

fora audi

Post autor: fora audi » 24 maja 2010, 15:00

@goodhope

o ile mnie pamiec nie myli, sterownik analizuje przebieg pradu wysterowania pompowtryska, na tej podstawie widzi kiedy faktycznie sie on otwiera (prad pobierany przez cewke nagle spada). Ubocznie pokazuje to jako slynne BIPy, czy jak to sie tam nazywa. Jesli to przywieszanie sie wystepuje w fazie otwierania - powinno to byc jakos diagnozowalne...

Chyba, ze (jak zwykle) jednak o czyms nie wiem :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja