[a6 c5] jak sie jezdzi na 18???
[a6 c5] jak sie jezdzi na 18???
witam wszystkich. Moje audi obecnie jezdzi na 16, ale chcialem zakupic 18 tylko niewiem jak sie jezdzi na takich felgach, czy bardziej tlucze w aucie. Jak wyglada sprawa zawieszenia?? dlugo pojezdze bez wymiany wachaczy???
Ja jeździłem na 18" S Line z oponami 225/45/18 i było gucio :mrgreen: Teraz jeżdżę na 245/30/20 i jak dla mnie też jest ok Dopóki masz ori zawias tracisz tylko minimalnie na komforcie :mrgreen: ale trzeba wtedy uważać na wąwozy w asfalcie No i jak zamontujesz sztywny zawias to jest już trochę gorzej z komfortem choć w porównaniu do mojej Audi 80 na zawieszeniu Koni i tak jest bajecznie
Vorsprung Durch Technik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 03 lut 2009, 15:06
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałcz
- Kontakt:
siemka ja mam 235/40/18 sportowe zaweszenie i jest tragedia ze wzgledu na koleinach plywa jak wjade na dobre drogi jest ok ale prawda taka tu gdzie mieszkam jest zle jak w wiekszosci kraju chcialem zmienic na 17 i kolega mowil ze ma to samo 16 odpadaja czyli zostaje przy 18 jak to mowia wyglad za komfort ach te koleiny:P
100 tyś km bezawaryjnie. Teraz niestety często nie odpala silnik 2.5TDI A6 C5.
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
też mam sportowy zawias i nie "zaryzykuje" 18" bo na 17" już dziury bolą... na zimę mam 16", ale auto się lekko buja w zakrętach.kumangt pisze:ja mam 235/40/18 sportowe zaweszenie i jest tragedia ze wzgledu na koleinach plywa jak wjade na dobre drogi jest ok ale prawda taka tu gdzie mieszkam jest zle jak w wiekszosci kraju chcialem zmienic na 17
Dla mnie 17" to złoty środek.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 43
- Rejestracja: 15 sie 2009, 18:46
- Lokalizacja: Gostyń/Wielkopolska
witajcie
kupiłem auto z alu17" 235x45 i sporotowym zawieszeniem -na prostej drodze super ale przy koleinach i dziurach masakra..kierownicę trzeba trzymać bo wyrywa:)..zawieszenie ok..auto świeżo przybyło z zachodu na polskie dziury:)
przesiadłem sie z A4-->dziury, nie dzirury-jechało prosto-nie myslałem ze opony az tak wpływają na prowadzenie auta
Zdecydowanie wolałbym na polskie drogi wszędołaza z normalnym zawieszeniem i 16" tym bardziej ze czasami musze zjechać z asfaltów:)
Pytanie w drugą stone z wielkością felg. Pozostały mi nowe zimówki 195x65x15" z felgami stalowymi z mojej A4. Obwodem jak porównywałem moze minimalnie mniejsze niz obecne oponki. Chyba nie bede robił za pług zimą?;)..bede musiał tylko zrobić przymiarkę czy wogóle je założe..widze ktoś pisał ze miał problemy z założeniem 16 do S6 przez wielkosc tarcz i klocków
kupiłem auto z alu17" 235x45 i sporotowym zawieszeniem -na prostej drodze super ale przy koleinach i dziurach masakra..kierownicę trzeba trzymać bo wyrywa:)..zawieszenie ok..auto świeżo przybyło z zachodu na polskie dziury:)
przesiadłem sie z A4-->dziury, nie dzirury-jechało prosto-nie myslałem ze opony az tak wpływają na prowadzenie auta
Zdecydowanie wolałbym na polskie drogi wszędołaza z normalnym zawieszeniem i 16" tym bardziej ze czasami musze zjechać z asfaltów:)
Pytanie w drugą stone z wielkością felg. Pozostały mi nowe zimówki 195x65x15" z felgami stalowymi z mojej A4. Obwodem jak porównywałem moze minimalnie mniejsze niz obecne oponki. Chyba nie bede robił za pług zimą?;)..bede musiał tylko zrobić przymiarkę czy wogóle je założe..widze ktoś pisał ze miał problemy z założeniem 16 do S6 przez wielkosc tarcz i klocków