Witam wszystkich.
moj mechanik oddal moja kolumne kierownicy do regeneracji. po ponownym zamontowaniu juz zregenerowanej kolumny, wspomaganie kierownicy nie dziala jednakowo w obie strony skretu. krecacac kierownica w prawo trzeba uzyc wiecej sily niz w lewo. mechanik powiedzial ze trzeba ja ponownie wymontowac i oddac ponownie do goscia ktory regeneruje. mam pytanie. co moglo byc zrobione nie tak? czy moze przy ponownym montazu cos umknelo i efekt byl taki a nie inny. moze trzeba na cos szczegolnego zwrocic uwage przy montazu?prosze o jakies podpowiedzi. posiadam kolumne z czujnikami i mam wspomaganie servo tronic. z gory dziekuje.
[A6 C5]po regeneracji kolumny kierownicy problem ze wsp.
t Problemy w działaniu układu wspomagania kierowania pojawiające się tylko po jednej stronie, np. kierowanie w prawo nie sprawia problemów, zaś w lewo pojawiają się opory
- Usterka hydrauliczna w przekładni kierowniczej ze wspomaganiem
- Wymienić przekładnię kierowniczą ze wspomaganiem
Tak doradza Elsa
- Usterka hydrauliczna w przekładni kierowniczej ze wspomaganiem
- Wymienić przekładnię kierowniczą ze wspomaganiem
Tak doradza Elsa
Przekładnia kierownicza jest połączona z pompą wspomagania tylko za pomocą przewodów hydraulicznych.
Do przekładni idą dwa przewody "na prawą i na lewą" stronę.
1. Złe podłączenie przewodów, lub uszkodzenie jednego z nich.
2. ÂŹle zregenerowana przekładnia - możliwość uszkodzenia pośredniego pompy wspomagania.
Takie są opcje.
Do przekładni idą dwa przewody "na prawą i na lewą" stronę.
1. Złe podłączenie przewodów, lub uszkodzenie jednego z nich.
2. ÂŹle zregenerowana przekładnia - możliwość uszkodzenia pośredniego pompy wspomagania.
Takie są opcje.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga