Witam wszystkich
Kupilem autko i po wstepnych jazdach i drobnych naprawach okazalo sie ze mam spalanie miasto 15.5 a trasa 13.1 po wielu przeczytanych postach udalo sie mi zrobic logi i prosil bym na Wasza ocene
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12913.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12914.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12915.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12916.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12917.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12918.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12919.html
Mam do wymiany jeszcze rozrzad tylko musze znalesc troche czasu na ta robote
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie
[A6 C5 2.5TDI] Szokujace spalanie
[A6 C5 2.5TDI] Szokujace spalanie
Ostatnio zmieniony 24 maja 2010, 06:48 przez johny1300, łącznie zmieniany 1 raz.
johny1300
Problem z szokujacym spalaniem mojego auta
johny1300 pisze:Witam wszystkich
Kupilem autko i po wstepnych jazdach i drobnych naprawach okazalo sie ze mam spalanie miasto 15.5 a trasa 13.1 po wielu przeczytanych postach udalo sie mi zrobic logi i prosil bym na Wasza ocene
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12913.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12914.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12915.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12916.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12917.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12918.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12919.html
Mam do wymiany jeszcze rozrzad tylko musze znalesc troche czasu na ta robote
Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie
[ Dodano: 2010-05-21, 08:46 ]
Piotruś
Po ocenie przez Ciebie moich logach wyszlo ze mam za wczesny wtrysk tak? Moze tez to byc spowodowane luznymi paskami rozrzadu znalazlem tez cos tak opisane w jakims watku czy raczej nie, moj byl zmieniany przy 120 tys w niemczech a teraz ma 210tys wiec zbliza sie do wymiany i wczesniej nie ma sie co zabierac za to chyba bo widze ze jest z tym troche roboty.
Spalanie tez mam za durze przez ten zly kont wtrysky prawda?
Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
johny1300
- krzycho0110
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 298
- Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
- Lokalizacja: Śląsk
johny jeżeli nie masz "lewych " rączek to możesz sam sobie sprawdzic napięcie paska http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf ,kąt masz skopany i te auto nie ma prawa "dobrze jeździć " kąt musisz ustawić na minimum 1 do 3 max ,wtedy będzie ok ,teraz masz -4 z hakiem
Pamiętaj ,jeżeli pasek jest źle napięty to robisz wpierw porządek z nim ,a potem przestawiasz kąt ,ten link który Ci dałem idealnie pokazuje co i jak
Pamiętaj ,jeżeli pasek jest źle napięty to robisz wpierw porządek z nim ,a potem przestawiasz kąt ,ten link który Ci dałem idealnie pokazuje co i jak
Dzieki Piotrus
Tez myslalem nad tym aby w czesniej zaczac wymiane paskow i juz zamowilem caly kompet wraz z pompa wody teraz szukam od kogos blokad by dobrze ustawic rozrzad i pompe na znakach bo kupowac na jedna wymiane to raczej bez sensu
dzieki wielkie zo podpowiedz tez co do mozliwosci uczkodzenia tloczka w pompie to bowiem zdecydowalo ze biore sie od poniedzialku za wymiane a potem za ustawianie konta wrysku, mam nadzieje ze nie wyjda mi zadne niespodzianki po drodze
Pozdrawiam wszystkich[/b]
Tez myslalem nad tym aby w czesniej zaczac wymiane paskow i juz zamowilem caly kompet wraz z pompa wody teraz szukam od kogos blokad by dobrze ustawic rozrzad i pompe na znakach bo kupowac na jedna wymiane to raczej bez sensu


Pozdrawiam wszystkich[/b]
johny1300
To do termostatu nie ma dostepu bez scjagania przodu? jesli tak to nie zla lipa i dziwactwo dlatego mowja ze to jest bardzo drogie auto w utrzymaniu.
Ostatnio robilem zawias przedni i sie okazalo ze nie moge wymienic lozyska dziwne bo cala zwrotnica musi kosztowac majatek moze macie jakis patent na to???
Pozdrawiam i dzieki za podpowiedz
Ostatnio robilem zawias przedni i sie okazalo ze nie moge wymienic lozyska dziwne bo cala zwrotnica musi kosztowac majatek moze macie jakis patent na to???
Pozdrawiam i dzieki za podpowiedz
johny1300
censored
Wielkie dzieki
[ Dodano: 2010-05-24, 09:24 ]
ÂŁożysko możesz "bezproblemowo" ( hahahahah, baaardzo smieszne - prawda ) wymienić (koszt ca. 120 - 150 zł). Myśle, ze wypychałeś je w niewłaściwym kierunku, a poza tym żeby nim "ruszyć" potrzeba niebylejakiej prasy ... .
Powiem Ci Piotrus ze wyprasowalem z lozyska piaste i tam powinien byc zeger a tam z zadnej stony nie ma zabezpieczenia i tez prubowalem wycisnac na pracie nawet nie drgnelo wiec dalem luz by nie zepsuc szalki w lozysku.
Cos mnie jeszcze zastanawia i prosil bym o odpowiedz klubowiczow mam automat tiptronic i ostanio sam zmienialem sobie biego zauwazylem cos takiego jadac i rozpedzajac sie na 2 biegu przed trzema tysjacami obrotow jest tak jakby zmienila bieg zmniejsza obroty o 200-300 i znow rosna normalnie az daje 3 bieg, to mam tylko na tym 2 biegu wczesniej myslalem ze tak zmienia sama jadac na samym automacie dopiero jadac na tiptronicu zobaczylem to zjawisko. Macie tez coz takiego???
Pozdrawiam wszystkich
Wielkie dzieki

[ Dodano: 2010-05-24, 09:24 ]
ÂŁożysko możesz "bezproblemowo" ( hahahahah, baaardzo smieszne - prawda ) wymienić (koszt ca. 120 - 150 zł). Myśle, ze wypychałeś je w niewłaściwym kierunku, a poza tym żeby nim "ruszyć" potrzeba niebylejakiej prasy ... .
Powiem Ci Piotrus ze wyprasowalem z lozyska piaste i tam powinien byc zeger a tam z zadnej stony nie ma zabezpieczenia i tez prubowalem wycisnac na pracie nawet nie drgnelo wiec dalem luz by nie zepsuc szalki w lozysku.
Cos mnie jeszcze zastanawia i prosil bym o odpowiedz klubowiczow mam automat tiptronic i ostanio sam zmienialem sobie biego zauwazylem cos takiego jadac i rozpedzajac sie na 2 biegu przed trzema tysjacami obrotow jest tak jakby zmienila bieg zmniejsza obroty o 200-300 i znow rosna normalnie az daje 3 bieg, to mam tylko na tym 2 biegu wczesniej myslalem ze tak zmienia sama jadac na samym automacie dopiero jadac na tiptronicu zobaczylem to zjawisko. Macie tez coz takiego???
Pozdrawiam wszystkich

johny1300