Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.5TDI] Szokujace spalanie

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
johny1300
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 maja 2010, 21:19
Lokalizacja: Wieliczka

[A6 C5 2.5TDI] Szokujace spalanie

Post autor: johny1300 » 19 maja 2010, 23:18

Witam wszystkich

Kupilem autko i po wstepnych jazdach i drobnych naprawach okazalo sie ze mam spalanie miasto 15.5 a trasa 13.1 po wielu przeczytanych postach udalo sie mi zrobic logi i prosil bym na Wasza ocene


http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12913.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12914.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12915.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12916.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12917.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12918.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12919.html

Mam do wymiany jeszcze rozrzad tylko musze znalesc troche czasu na ta robote

Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie
Ostatnio zmieniony 24 maja 2010, 06:48 przez johny1300, łącznie zmieniany 1 raz.
johny1300

Awatar użytkownika
johny1300
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 maja 2010, 21:19
Lokalizacja: Wieliczka

Problem z szokujacym spalaniem mojego auta

Post autor: johny1300 » 20 maja 2010, 08:49

johny1300 pisze:Witam wszystkich

Kupilem autko i po wstepnych jazdach i drobnych naprawach okazalo sie ze mam spalanie miasto 15.5 a trasa 13.1 po wielu przeczytanych postach udalo sie mi zrobic logi i prosil bym na Wasza ocene


http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12913.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12914.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12915.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12916.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12917.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12918.html
http://vaglog.rtnet.pl/johny1300_12919.html

Mam do wymiany jeszcze rozrzad tylko musze znalesc troche czasu na ta robote

Pozdrawiam i czekam na Wasze opinie


[ Dodano: 2010-05-21, 08:46 ]
Piotruś

Po ocenie przez Ciebie moich logach wyszlo ze mam za wczesny wtrysk tak? Moze tez to byc spowodowane luznymi paskami rozrzadu znalazlem tez cos tak opisane w jakims watku czy raczej nie, moj byl zmieniany przy 120 tys w niemczech a teraz ma 210tys wiec zbliza sie do wymiany i wczesniej nie ma sie co zabierac za to chyba bo widze ze jest z tym troche roboty.
Spalanie tez mam za durze przez ten zly kont wtrysky prawda?

Pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
johny1300

Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 21 maja 2010, 10:44

johny jeżeli nie masz "lewych " rączek to możesz sam sobie sprawdzic napięcie paska http://meszrum.neostrada.pl/2.5TDI.pdf ,kąt masz skopany i te auto nie ma prawa "dobrze jeździć " kąt musisz ustawić na minimum 1 do 3 max ,wtedy będzie ok ,teraz masz -4 z hakiem

Pamiętaj ,jeżeli pasek jest źle napięty to robisz wpierw porządek z nim ,a potem przestawiasz kąt ,ten link który Ci dałem idealnie pokazuje co i jak

Awatar użytkownika
johny1300
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 maja 2010, 21:19
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: johny1300 » 22 maja 2010, 09:24

Dzieki Piotrus

Tez myslalem nad tym aby w czesniej zaczac wymiane paskow i juz zamowilem caly kompet wraz z pompa wody teraz szukam od kogos blokad by dobrze ustawic rozrzad i pompe na znakach bo kupowac na jedna wymiane to raczej bez sensu :-/ dzieki wielkie zo podpowiedz tez co do mozliwosci uczkodzenia tloczka w pompie to bowiem zdecydowalo ze biore sie od poniedzialku za wymiane a potem za ustawianie konta wrysku, mam nadzieje ze nie wyjda mi zadne niespodzianki po drodze ;-)

Pozdrawiam wszystkich[/b]
johny1300

Voytec
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 936
Rejestracja: 05 lip 2008, 22:29
Imię: Wojtek
Rocznik: 2014
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Eindhoven/WSCHOWA
Kontakt:

Post autor: Voytec » 23 maja 2010, 00:04

johny1300, dopowiem tylko że warto też zmienić termostat i zregenerować alternator (tego pierwszego zapomniałem zrobić i po jakimś czasie musiałem znowu rozebrać przód ;-) ) przy wymianie rozrządu :-)

Awatar użytkownika
johny1300
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 maja 2010, 21:19
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: johny1300 » 23 maja 2010, 10:25

To do termostatu nie ma dostepu bez scjagania przodu? jesli tak to nie zla lipa i dziwactwo dlatego mowja ze to jest bardzo drogie auto w utrzymaniu.
Ostatnio robilem zawias przedni i sie okazalo ze nie moge wymienic lozyska dziwne bo cala zwrotnica musi kosztowac majatek moze macie jakis patent na to???

Pozdrawiam i dzieki za podpowiedz
johny1300

Awatar użytkownika
johny1300
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 maja 2010, 21:19
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: johny1300 » 24 maja 2010, 08:19

censored

Wielkie dzieki :-)

[ Dodano: 2010-05-24, 09:24 ]
ÂŁożysko możesz "bezproblemowo" ( hahahahah, baaardzo smieszne - prawda ) wymienić (koszt ca. 120 - 150 zł). Myśle, ze wypychałeś je w niewłaściwym kierunku, a poza tym żeby nim "ruszyć" potrzeba niebylejakiej prasy ... .

Powiem Ci Piotrus ze wyprasowalem z lozyska piaste i tam powinien byc zeger a tam z zadnej stony nie ma zabezpieczenia i tez prubowalem wycisnac na pracie nawet nie drgnelo wiec dalem luz by nie zepsuc szalki w lozysku.

Cos mnie jeszcze zastanawia i prosil bym o odpowiedz klubowiczow mam automat tiptronic i ostanio sam zmienialem sobie biego zauwazylem cos takiego jadac i rozpedzajac sie na 2 biegu przed trzema tysjacami obrotow jest tak jakby zmienila bieg zmniejsza obroty o 200-300 i znow rosna normalnie az daje 3 bieg, to mam tylko na tym 2 biegu wczesniej myslalem ze tak zmienia sama jadac na samym automacie dopiero jadac na tiptronicu zobaczylem to zjawisko. Macie tez coz takiego???

Pozdrawiam wszystkich :-)
johny1300

Awatar użytkownika
johny1300
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 11 maja 2010, 21:19
Lokalizacja: Wieliczka

Post autor: johny1300 » 25 maja 2010, 23:18

Hihi
Jutro pdbieram calzy rozrzadzik z rolkami i pompa wody odrazu zabieram sie do pracy z wymiana ;-)
Moze Wiecie na jakim poziomie ustawia sie zbieznosc bo nie wiedza na geometrji, mi sie wydaje ze musze opuscic na sam dol bo na 1 i 2 stopniu sie najwiecej jezdzi autkiem.

Pozdrawiam
johny1300

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja